Przesunięty przez: Yarccom Pon 19 Maj, 2008 |
Bagaznik do GSa |
Autor |
Wiadomość |
Podkopnik
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 1023 Skąd: Warszawa/Opoczno
|
Wysłany: Pią 26 Gru, 2008
|
|
|
A jeszcze mam jedno pytanko. Jaka macie srednice rurek uzytych do budowy stelaza?? albo obwod.... . |
_________________ Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa" |
|
|
|
|
st3fan [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Gru, 2008
|
|
|
Tak na oko z tego co patrzyłem przy mierzeniu to około 10 do 15mm. Na pewno nie więcej. |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 28 Gru, 2008
|
|
|
polecam prety ze stali nierdzewnej np 10mm do wszelkiego typu wspornikow itd, tylko spawac to najlepiej tigiem. |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
Podkopnik
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 1023 Skąd: Warszawa/Opoczno
|
Wysłany: Nie 28 Gru, 2008
|
|
|
Kuraś napisał/a: | polecam prety ze stali nierdzewnej |
Hmm a nie lepsze rurki ?? sa lzejsze od preta...
P.S ile kosztuje metr takiego preta ? |
_________________ Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa" |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 28 Gru, 2008
|
|
|
ale rurke po 1 ciezej wygiac ( zawsze moze sie zapasc itd jesli chce sie to w domu robic) po 2 pret nierdzewny jest tanszy od rurki nierdzewnej a chyba lepiej zeby lsnilo niz malowac na czarno
a po 3 to ja takie rzeczy mam za free i mialem z pretami do czynienia tego typu dlatego to polecam pozdr.
ps ile kg na takim bagazniczku zyskasz? moze kg? |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
Podkopnik
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 1023 Skąd: Warszawa/Opoczno
|
Wysłany: Nie 28 Gru, 2008
|
|
|
nie chodzi mi zeby zyskac na masie moto tylko zeby konstrukcja byla lekka....
Dojdzie kufer a zaczepy moga sie urwac wiec kazdy kg sie liczy. Ja mialem przyczepiony maly bagaznik mocowany tylko w tym miejscu gdzie uchwyt dla pasazera i wyrwal sie z calym kawalkiem ramy. Wiec wole dmuchac na zimne. Wiem ze stelaz bedzie mocowany w trzech miejscach ale....
Ja nie chce chromowanych tylko walsnie czarne zeby byly. Zastanowie sie nad tymi pretami |
_________________ Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa" |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Nie 28 Gru, 2008
|
|
|
bierz pod uwage ze nierdzewka jest mocniejsza od zwyklej stali i mozna jej mniej uzyc |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
romanS
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 63 Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 158 Skąd: Bydgoszcz-Ciele
|
Wysłany: Wto 30 Gru, 2008
|
|
|
ja swój wygiąłem z rurki grubościennej... |
_________________ wiatru szum, morza śpiew... |
|
|
|
|
cosinus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 07 Kwi, 2009
|
|
|
1.W którym roku 'przeskoczył standard' mocowania bagażnika w GS?
2. Czy ktoś z was ma jakieś spostrzeżenia co montażu kufrów/bagażników od innych moto? Czy któryś z nich jest względnie łatwy do zamontowania? Mówię o kontakcie z zaprzyjaźnionym spawaczem. |
|
|
|
|
|