Wymiana srub dekli po jednej |
Autor |
Wiadomość |
Vexatus
Model GSa: GS 500E
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 61 Skąd: Jaworze
|
Wysłany: Pią 09 Wrz, 2016 Wymiana śrub dekli po jednej
|
|
|
Witam,
pytanie jak w temacie. Ponieważ musiałem rozwiercić śruby od pokrywki wysprzęglika, to od razu zamawiam imbusy z nierdzewki, ale że wysyłka jest 7x droższa od śrub, to zamówiłbym więcej i wymienił wszystkie śruby dekli na imbusy walcowe również z nierdzewki. Cos jak tu:
I nasuwa mi się pytanie, bo wiem, że generalnie śruby dokręca się równomiernie, na krzyż itd... ale tak na zdrowy rozsądek - jakie jest ryzyko, że wymieniając je po jednej pokrzywią się dekle, albo się rozszczelni? |
_________________ Pozdrawiam
Grzesiek
Non in verbis, sed in rebus est!
"Przychodzi facet do Pewexu:
- Poproszę kilo cacało.
- Proszę Pana, proszę. Ale nie mówi się "cacało", tylko "kakao". Czy coś jeszcze?
- Dziękuję. Poproszę jeszcze kilo kukru.
- Proszę bardzo, ale nie mówi się "kukru", tylko "cukru"...
- Curwa ale kyrk!" |
|
|
|
|
PePeMotoryzacja
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 44 Dołączył: 25 Maj 2015 Pochwał: 32 Posty: 212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 09 Wrz, 2016
|
|
|
Vexatus napisał/a: | jakie jest ryzyko, że wymieniając je po jednej pokrzywią się dekle, albo się rozszczelni? |
Wymieniając śruby "po jednej" wszystko będzie OK, a nowe śruby zawsze możesz dokręcić na krzyż.
Na pokrywie sprzęgła znajdują się dwie śruby których nie widać na zewnątrz. Trzeba zdjąć impulsator aby je wymienić. |
_________________ obecnie dżiksa:) |
|
|
|
|
Vexatus
Model GSa: GS 500E
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 61 Skąd: Jaworze
|
Wysłany: Pią 09 Wrz, 2016
|
|
|
PePeMotoryzacja, mnie zależy głównie na efekcie wizualnym/estetycznym Ale ponieważ impulsator jest "suchy", to przy okazji mogę wymienić |
_________________ Pozdrawiam
Grzesiek
Non in verbis, sed in rebus est!
"Przychodzi facet do Pewexu:
- Poproszę kilo cacało.
- Proszę Pana, proszę. Ale nie mówi się "cacało", tylko "kakao". Czy coś jeszcze?
- Dziękuję. Poproszę jeszcze kilo kukru.
- Proszę bardzo, ale nie mówi się "kukru", tylko "cukru"...
- Curwa ale kyrk!" |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Sob 10 Wrz, 2016
|
|
|
Śruby pod dekielkiem impulsatora możesz w zasadzie zostawić, i tak przecież ich nie widać.
Ogólnikowo wymiana śrub nie sprawi większych problemów, pamiętaj tylko o dobraniu śrub pod kątem ich długości. |
|
|
|
|
Vexatus
Model GSa: GS 500E
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sie 2016 Posty: 61 Skąd: Jaworze
|
Wysłany: Sob 10 Wrz, 2016
|
|
|
Tak, dziś wykręciłem każdą śrubkę z osobna i zmierzyłem Gdyby ktoś kiedyś chciał wymienić wszystkie śruby, to dla potomności podaję wymiary wszystkich śrub widocznych na obu bokach silnika:
pokrywka wysprzęglika:
M5x10 stożkowy łeb - 2 szt.
pokrywka impulsatora:
M5x20 - 3 szt.
osłona zębatki zdawczej:
M6x40/21- 2 szt.
M6x50/21 - 1 szt.
M6x65/21 - 2 szt.
lewy dekiel silnika:
M6x35/21 - 8 szt.
prawy dekiel silnika:
M6x35/21 - 12 szt.
M6x25/21 - 1 szt.
21 to długość gwintu na śrubach A2 (częściowo gwintowane). |
_________________ Pozdrawiam
Grzesiek
Non in verbis, sed in rebus est!
"Przychodzi facet do Pewexu:
- Poproszę kilo cacało.
- Proszę Pana, proszę. Ale nie mówi się "cacało", tylko "kakao". Czy coś jeszcze?
- Dziękuję. Poproszę jeszcze kilo kukru.
- Proszę bardzo, ale nie mówi się "kukru", tylko "cukru"...
- Curwa ale kyrk!" |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|