wzrastajace obroty |
Autor |
Wiadomość |
KAMYK5
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Mościce
|
Wysłany: Pon 01 Cze, 2015 wzrastajace obroty
|
|
|
Witam po wymianie kierownicy w wersji przed liftowej po obroceniu kierownicy w prawo wzrastają obroty
Wiem że temat wymiany kierownicy był już poruszany i muszę wymienić linkę gazu aby problem zniknoł ale pytanie na jaką ? Jaka będzie dłuższą od jakiegoś innego modelu ? |
_________________ A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR |
|
|
|
|
sziwu
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 29 Dołączył: 14 Paź 2011 Pochwał: 7 Posty: 339 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015
|
|
|
Najpierw sprawdź, czy linka o nic nie zawadza i czy jest we właściwym dla siebie miejscu. Myślę, że taka która jest montowana w wersji po lifcie będzie odpowiadać ale mimo wszystko sprawdź jej ułożenie, bo może wymiana nie jest konieczna. |
_________________ |
|
|
|
|
KAMYK5
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Mościce
|
Wysłany: Czw 04 Cze, 2015
|
|
|
Ułożona jest poprawnie i maksymalnie poluzowana
A czy w wersji po liftowej nie było dwóch linek ? |
_________________ A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR |
|
|
|
|
sziwu
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 29 Dołączył: 14 Paź 2011 Pochwał: 7 Posty: 339 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Czw 04 Cze, 2015
|
|
|
Ano były. Głównie chodzi mi o to, że w po liftowych fabrycznie była kierownica normalna a nie na clip-ony jak to miało miejsce przed liftem. Sprawdź czy tam te linki nie są dłuższe. Przecież nie musisz montować obu linek tylko jedną skoro Twój gaźnik tego nie obsługuje. Oczywiście mówię tak, jak ja bym zrobił |
_________________ |
|
|
|
|
Grzecho [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Cze, 2015
|
|
|
Miałem to samo ale była to wina linki ssania a nie gazu. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Wto 09 Cze, 2015
|
|
|
Grzecho napisał/a: | Miałem to samo ale była to wina linki ssania a nie gazu. |
Co wydaje się być logiczne, bo skręcając kierownice w prawo z prawej odległość maleje a z lewej wzrasta odległość końców kierownicy od baku |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
KAMYK5
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 36 Skąd: Mościce
|
Wysłany: Sob 20 Cze, 2015
|
|
|
ale czy wtedy linka gazu nie napręża się w pancerzu ? a o tej od ssania nawet szczerze nie pomyślałem |
_________________ A2 już jest =D
Suzuki GS 500 92r jest <3
marzenia ? mhhhy Honda CBR 600 RR |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|