Chcialem kupic panewki a tu takie buty |
Autor |
Wiadomość |
krawiec5 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
|
|
|
'91 ale miał zmieniany silnik, silnik z 93 podobno. Jednym słowem zakup mi sie nie udał. Myślę o kupnie wału z panewkami (używkami). Będzie to chodzić? Na drugi silnik mnie nie stać. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
|
|
|
Napisz do usera forum Capri. On szlifował wał i dorabiał panewki wiec ci napisze co i jak. Wprawdzie tego sie w japoncach nie robi ale może będzie chodzić. Lepiej jednak kupic używany silnik z młodego rozbitka.
Hubert , przebieg i rocznik nie zabiły panewek i wału tylko zła eksploatacja. Jazda na kole i niski stan oleju lub zła jakość smarowania to sa przyczyny. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
ADaS
Wiek: 35 Dołączył: 13 Mar 2008 Posty: 54 Skąd: Wydminy
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
|
|
|
Jest jeszcze cos takiego jak napawanie, czy jakoś tak, a jak nie to mnie poprawcie. Można to robić na oryginał, ale o tym to różne opinie krążą. |
|
|
|
|
Piterek
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 193 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
|
|
|
Napawanie to raczej nie jest najszczęśliwszy pomysł na regenerację wału... |
_________________ chciałbym umrzeć we śnie jak mój dziadek... a nie jak jego pasażerowie głośno krzycząc
__________
Gs500E>Honda Transalp xl600 |
|
|
|
|
krawiec5 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
|
|
|
Szczerze to też przeszła mi przez głowę taka myśl. W końcu spaw jest bardzo twardy i odporny na tarcie. Tanie rozwiązanie ale chyba nie wiele warte. Słyszał już ktoś o napawaniu wału? Chodziło by to? Nie osłabiło by konstrukcji wału? Nie stracił by wyważenia? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
|
|
|
Wału korbowego w silniku motocyklowym produkcji japońskiej się nie napawa. Szlif czopów nie jest przewidywany fabrycznie , tylko wymiana wału, a wy chcecie go spawać. Zapmnijcie o tym.
Ponieważ "Polak potrafi" to w Polsce szlifują wały , utwardzają powierzchniowo po przez azotowanie i dorabiają panewki. Jednym chodzi to 500 km , innym 5000. Rzadko udaje sie , żeby silnik po takiej naprawie chodził 20000km.
Dla tego napisałem o kupnie innego silnika. wymiana wału na używany z używanymi panewkami to parodia naprawy. Ewentualnie uzywany wał po sprawdzeniu czy wszystko z nim ok i nowe panewki.
Nowy wał kosztuje ok 900 pln bez panewek - pisał już o tym ktoś na forum. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
krawiec5 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 23 Cze, 2008
|
|
|
Znalazłem podobno sprawny w 100 % wał s panewkami. Ale masz przyspawaną zembatkę. Nie przeszkadza to w jego poprawnej pracy? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 23 Cze, 2008
|
|
|
krawiec5 napisał/a: | sprawny w 100 % wał s panewkami |
krawiec5 napisał/a: | Ale masz przyspawaną zembatkę |
to sprawy czy pospawany
coś jak kwadratowe koło |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
krawiec5 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 24 Cze, 2008
|
|
|
no właśnie sam nie rozumiem. Przyspawana jest zębatka a po co i jakim celu to nie wiem |
|
|
|
|
leon
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 01 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1819 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
krawiec5 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2008
|
|
|
Rezygnuję z tego pomysłu. Rozglądam sie za nowym silnikiem, bo to chyba najlepsze wyjście. Ma ktoś może go na sprzedanie? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|