Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Chromowanie... |
Autor |
Wiadomość |
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007 Chromowanie...
|
|
|
Co waszym zdaniem można by było pochromować w GS-ce, żeby to fajnie wygladało. Oczywiscie pytam o przedmioty tylko metalowe, aluminium ani plastiku, niestety nie mam mozliwosci chromowania. |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007
|
|
|
heh powiem tak.... za niedlugo bede dawal do chromowania tylni wachacz i lagi.... koszt 100zł (sam wszystko przygotowuje) zobaczymy jak to bedzie wygladalo. |
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007
|
|
|
hmm... noo te czesci mysle że po chromowaniu bedą fajnie wyglądały, tylko że tylni wachacz moze sie strasznie brudzić:) ja mam taki problem że te czesci chyaba są troszke za duże, bo ja mam troszke kombinowane i moge wszystko sobie za free pochrmomowac tylko że szwagier musi mi to jakos wnieśc na hale żeby nikt ie widział a lagi to pewnie ciezko , raz mi chromował kolanko do WSKi to jakos mu się udało |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 07 Paź, 2007
|
|
|
Moim zdaniem można pochromować lampę przednią , mocowanie lampy do lag , kierownicę - rurki , lusterka , mocowanie podnóżków kierowcy , same podnóżki , dźwignie zmiany biegów i hamulca nożnego. Fajnie tez wyglądały by chromowane ramki zegarów . W oryginale w starszych modelach są czarne.
Są to raczej małe elementy wiec mozliwe do zrobienia przez twego szwagra.
No i oczywiście kolektory wydechowe z tłumikiem ale to juz jest bardzo duze. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Paź, 2007
|
|
|
o widzisz, to co napisałes pewnie sobie pochromuje, z wydechem tez coś pomysle, moze uda mi sie namówic szwagra i mi to jakoś przeniesie a nie wiesz może jak jest z wachczem tylnym on jest cały czy jakoś rozbieralny na pół ? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 07 Paź, 2007
|
|
|
wahacz sie nie rozbiera. trzeba z niego wyjąć łozyska. Jesli chcesz dalsze pomysły to jeszcze mozna pochromowac pręt stabilizatora hamulca tylnego - w oryginale czarny , łączniki itp elementy amortyzatora , spręzynę amora. Do tego wszystkie sruby w ramie , ktore sa czarne lub brzydko cynkowane. Gorzej z nakretkami bo maja pierscień z tworzywa który pewnie sie ztopi ale mozna spróbować. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2007
|
|
|
a ten pręt nie jest czasami aluminiowy Co do amorka to hmm.. pewnie dużo roboty żeby go wyjąc a widać potem i tak mało bedzie , bo albo sie zakurzy albo z błoci, no i mało co go widać. Obramówki zegraów dziś patrzyłem to mam niestety plastikowe i półke też wiec sie nie da ale przy kierownicy za to bedzie mozna pokombinować. W każdym bądz razie dzieki za pomysły |
|
|
|
|
DawGad [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2007
|
|
|
Popieram w 99,9% wypowiedz Breżniewa odnosnie elementow do chromowanie, bo wlasnie takie male swiecace sie detale maja w sobie to cos.natomiast odnosnie ukladu wydechowego,tj. samych kolektorow to ja prywatnie chcialbym miec z kwasowki Pozdrawiam |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 10 Gru, 2007
|
|
|
Witam. Na zimę rozebrałem troche moto i postanowiłem pochromowaćpare elementów tak jak wy koledzy dla poprawienia wyglądu Poszedłem do zakładu i mi powiedziano że element musi byćna podkładzie miedzi zanim zostanie pochromowany bo inaczej po pewnym czasie zacznie korodowac pod wpływem pogody i różnicy temperatur :cry: wiecie coś o tym??? bo to mi troche psuje plany i pewnie bedzie wiecej kasy kosztowało :cry: |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 10 Gru, 2007
|
|
|
no mi na miejscu (w szczecinie) jeden gosc powiedzial ze za wachacz 250zl, i mam go najpierw przygotowac (do golej stali)... z neta znalazlem goscia, ktory chromuje na miedzi, i tez krzyknol 250, ale wszystko przygotowuje sam... co do samego podkladu z miedzi to nie jestem do konca przekonany czy to jest konieczne, podklady miedziane stosuje sie raczej w procesie chromowania plastikow, wystarczy spojrzec na glupie wycieraczki jakiegos starego malucha... maja 30 lat i zaledwie drobne ogniska korozji, a nie mialy podkladu z miedzi |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 11 Gru, 2007
|
|
|
No własnie też mi się wydaje że miedz nie jest konieczna. Jak chrom dostanie troszke wody to chyba mu sie nic nie stanie a płacić sporą kase za najwyższe technologie nie wszystkich niestety stac
Jestem ciekaw czy już ktoś miał jakieś doświadczenie z chromem na moto bez miedzi... |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 11 Gru, 2007
|
|
|
Podkład z miedzi pozwala na lepsze przyleganie chromu do stali. bez miedzi chrom moze schodzić płatami. Wystarczy skaleczyć chromowany element by pod chromem było ognisko korozji i zaczęło sie wszystko sypać. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 11 Gru, 2007
|
|
|
Czyli zrobienie tego tanim kosztem bez podkladu miedzi może się zemścić za jakiś czas i zepsuć cały wygląd :cry: powiem szczerze że naprawde mam problem co teraz zrobić |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
|
|
|
a co myślicie o chromowaniu uchwytu pasażera pasowało by to albo stopki bocznej stopka pewnie mniej ale uchwyt |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
|
|
|
kikon18 napisał/a: | a co myślicie o chromowaniu uchwytu pasażera pasowało by to albo stopki bocznej stopka pewnie mniej ale uchwyt |
Uchwyt pewnie by fajnie wyglądał a Ty chromowałeś już coś? i jaką metodą na podkładzie miedzi czy na gołą stal? |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|