Nowy motUr dla Piotrasa |
Autor |
Wiadomość |
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Wto 27 Sie, 2013
|
|
|
VFR. Bo Honda. |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
Stresu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 21 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 97 Skąd: Leszczyny
|
Wysłany: Wto 27 Sie, 2013
|
|
|
...Honda VFR |
_________________ WSK 175->GS 500E->GSX 650F |
|
|
|
|
Kuraś
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 09 Mar 2008 Pochwał: 5 Posty: 1142 Skąd: ostrów wielkopolski
|
Wysłany: Wto 27 Sie, 2013
|
|
|
Piotras taki żart nie sprzedałbym Ci bo potem za dużo byś mi wymyślał i suszył głowe |
_________________ wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 27 Sie, 2013
|
|
|
No przecież chill, wiadomo, kumplom tylko dobre moto się sprzedaje, a nie jakieś złomy z foliówkami... |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
nav
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2011 Pochwał: 11 Posty: 294 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 28 Sie, 2013
|
|
|
140 we dwójkę, z kompletem kufrów i bagażem na kufrach bocznych daje rade bez problemu Co prawda przy 150 traci już na dynamice, ale w pełnym obładowaniu rzadko jest potrzeba latać takimi i wyższymi prędkościami.
Na plus małego jest to, że pali 1-2l mniej niż duży (który w trasie wciąga ponoć koło 7-miu), a IMO dynamika jest wystarczająca póki nie chcesz cisnąć nie wiadomo ile.
Minusem jest to, że 13k to jest dość blisko dolnej granicy cenowej dla tego moto w rozsądnym stanie i wyposażeniu |
_________________ XR&XR&FE |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Sro 28 Sie, 2013
|
|
|
VFR-ka styknie. Jest to moto turystyczne z niewątpliwą domieszką sportu. Wystarczająca charakterystyka silnika w dolnym/średnim zakresie obrotów- zaleta układu V, wystarczająca dynamika w zakresie wysokich obrotów- zaleta systemu VTEC. Będziesz mógł doznać wrażeń jakie funduje system VTEC, kiedy po przekroczeniu magicznych obrotów silnika 7 tyś. poczujesz "kopa" uruchamiającego się układu VTEC. Układ ten to nic innego jak układ zaworów, których działanie/praca jest uzależniona od obrotów silnika. Kiedy silnik kręci się do 7 tyś. obrotów, pracuje tylko na ośmiu zaworach, a powyżej tej prędkości zostają włączone pozostałe zawory dla zapewnienia lepszej wymiany ładunku mieszanki paliwa/spalin... taka swego rodzaju ekonomika z dynamiką. VFR sięga daleko wstecz, kiedy silniki w tym układzie występowały w motocyklach z zacięciem sportowym jak np. honda vfr 750 r, z pewnymi modyfikacjami tj. rozrząd napędzany kołami zębatymi. W dzisiejszej wersji są to dwa łańcuchy rozrządu (płytkowe). Widlak to zupełnie inny silnik niż standardowa rzędówka. |
|
|
|
|
mocar [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 28 Sie, 2013
|
|
|
Przy każdym rozważaniu nad VFR zastanawiam się jedynie jak jeździ się nią po mieście i to np z plecakiem właśnie, w korkach. Sporo osób uważa VFR za krążownika autostradowego i to chyba jedyny minus tego motocykla(jeśli rzeczywiście tak jest). |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Sro 28 Sie, 2013
|
|
|
Wrócę na chwilę do dużego Viadra. Honda Varadero jest typowym turystykiem enduro (przez suzuki często tą klasę nazywa się funduro i właśnie w niej jest DL) - krążownikiem, w której silnik pochodzi z VTR1000F i ma te same zalety co silnik VFR'ki. A VFR'ka jest motocyklem sportowo-turystycznym a nie turystycznym, tak jak CBR jest sportem a nie sportowo-turystyczny, choć w naszym pięknym kraju, gdzie ludzi nie stać na kilka moto motocykle te są powszechnie lokowane w innych segmentach.
nav napisał/a: | Minusem jest to, że 13k to jest dość blisko dolnej granicy cenowej dla tego moto w rozsądnym stanie i wyposażeniu |
- tu aukacja prywatna -> http://allegro.pl/show_item.php?item=3504958039 - praktycznie golas
- tu doposażony, ale i cena większa -> http://otomoto.pl/suzuki-...0-M3738092.html |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
midd
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 951 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 30 Sie, 2013
|
|
|
VFRa ma tez kilka wad
1. chleje dużo a moc dupy nie urywa
2. silnik jest nietypowy wiec tani w serwisie nie będzie
3. poza tym to honda, jak coś ułamiesz to taniej będzie kupić nową
dlatego osobiscie wolałbym jednak thunderrace'a albo blackbirda |
_________________ http://www.bikepics.com/members/beer4free/ |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Pią 30 Sie, 2013
|
|
|
midd napisał/a: | 3. poza tym to honda, jak coś ułamiesz to taniej będzie kupić nową |
|
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Pią 30 Sie, 2013
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=t6FUR_nhGX8 |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sob 31 Sie, 2013
|
|
|
http://otomoto.pl/suzuki-...m-M3782840.html
Edit; A co sądzicie o TDMce 900? Lżejsze, niż DL, spalanie podobne, a kucy ciut więcej |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Sob 31 Sie, 2013
|
|
|
Piotras_5 napisał/a: | TDMce 900? |
Wyglada ładnie, aczkolwiek zawsze przerazaly mnie opinie ze sie zdecydowanie gorzej prowadzi pod obciazeniem (pasazer + kufry) |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Sob 31 Sie, 2013
|
|
|
KATANA napisał/a: | VFR-ka styknie. |
Tylko VFR go może zjeść spalaniem. VTEC fajna sprawa ale jak się załącza to chleje jakby była w Skoju a myślę że w przypadku Piotrasa czynnik ekonomiczny będzie odgrywał rolę przy zakupie. Nie wiem jak to się ma do aut ale u mnie VTEC w Hondze jak się jeździ spokojnie tak do 2,5 tys to w mieście łyknie 7l/100km ale jak mi puszczają nerwy to przekraczam 10l/100km więc różnica jest spora. |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sob 31 Sie, 2013
|
|
|
Machu napisał/a: | KATANA napisał/a: | VFR-ka styknie. |
Tylko VFR go może zjeść spalaniem. VTEC fajna sprawa ale jak się załącza to chleje jakby była w Skoju a myślę że w przypadku Piotrasa czynnik ekonomiczny będzie odgrywał rolę przy zakupie. Nie wiem jak to się ma do aut ale u mnie VTEC w Hondze jak się jeździ spokojnie tak do 2,5 tys to w mieście łyknie 7l/100km ale jak mi puszczają nerwy to przekraczam 10l/100km więc różnica jest spora. |
No właśnie co do tych VFR to są różne opinie. Jedni piszą, że pije jak smok, inni że spokojnie da się zejść poniżej 6 itp.
Ale słusznie Machu napisałeś, spalanie jest jednym z głównych moich wyznaczników.
@ Danny: I widzisz, tu by się przydał ktoś kto TDM'a ma lub miał, ale też ma porównanie z innym moto. |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
|