Przesunięty przez: studi Nie 21 Cze, 2015 |
regulacja zaworow , gaznikow - warszawa ochota , mokotow |
Autor |
Wiadomość |
kyniek99
Model GSa: GS 500E
Wiek: 43 Dołączyła: 13 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: dffff
|
Wysłany: Czw 20 Cze, 2013 regulacja zaworów , gaźników - warszawa ochota , mokotów
|
|
|
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Ostatnio zmieniony przez kyniek99 Pią 28 Lip, 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Pią 21 Cze, 2013
|
|
|
Na forum masz dobre manuale z których można ogarnąć gażniki zawory i nie tylko . Kupując motocykl nie miałem pojęcia o takich rzeczach . Z czasem nauczyłem się i teraz gs jest serwisowany w moim garażu. Może spróbuj swoich sił:) a przyniesie to jeszcze więcej radości niż moto przeserwisowane przez kogoś:) |
|
|
|
|
kyniek99
Model GSa: GS 500E
Wiek: 43 Dołączyła: 13 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: dffff
|
Wysłany: Pią 21 Cze, 2013
|
|
|
problem w tym że nie mam tutaj zadnego garażu a pod blokiem to nie chce się bawić |
|
|
|
|
gacek778
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 08 Maj 2011 Pochwał: 9 Posty: 703 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Pią 21 Cze, 2013
|
|
|
Jeżeli masz wątpliwości co do przepływu paliwa to poprostu odepnij po kolei wężyki z baku i jak paliwo płynie znaczy że jest ok.
Zaworów się nie czyści tylko reguluje.
Jeżeli masz blade pojęcie o mechanice możesz zrobić to sam ale jeżeli się nie czujesz lepiej jedź do fachowca. Musisz sam podjąć decyzję, jeżeli się zdecydujesz masz kilka tematów na forum. Kwestia do ogarnięcia ale jest kila rzeczy na które trzeba uważać.
Jeżeli nie jesteś zbytnio w temacie tym bardziej nie bierz się za gaźniki bo spier.... i narobisz większego dziadostwa niż jest.
Poza tym i tak trzeba zrobić synchro a żeby to zrobić dobrze przydadzą się wakuometry więc gaźniki lepiej zostawić fachowcowi.
Tym bardziej jeżeli nie masz gdzie to się nie baw bo wpakujesz się w niepotrzebne kłopoty i unieruchomisz motocykl. |
|
|
|
|
mocar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Cze, 2013
|
|
|
kyniek99 napisał/a: | zna ktoś jakiś serwis w okolicy mokotowa (czytałem temat o serwisach , ale nic nie znalazłem) | W takim razie czemu nie napisałeś już w istniejącym temacie, tylko założyłeś nowy i w dodatku w nie odpowiednim do tego dziale?
Do przywitania się również istnieje odpowiedni dział, jak na prawie każdym forum.
Z prośbą o pomoc przy serwisowaniu możesz też napisać w regionalnym, warto też wspomnieć o tym czy masz narzędzia i miejsce do tego.
Czytałeś chociaż regulamin?
Zapewniam Cie że gdybyś zrobił to wszystko jak należy, znacznie więcej osób starałoby Ci sie pomoc:) |
|
|
|
|
whisper
Model GSa: GS 500E
Wiek: 54 Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 38 Skąd: Spod tej tam... Wawy
|
Wysłany: Pią 21 Cze, 2013
|
|
|
Jeśli może być trochę dalszy Mokotów to może Konstancin - Moto Rakowski? Mają stronkę, więc namiary znajdziesz. Oni są niby Kawasaki, ale robią wszystko. Robiłem u nich i gaźniki i zawory - 200 za każdą przyjemność.. |
_________________
GS500 K4 i DL650 AL0 |
|
|
|
|
squarek
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011 Pochwał: 13 Posty: 473 Skąd: WGM
|
Wysłany: Pon 24 Cze, 2013
|
|
|
Znam gościa. Ma garaż na Dolnym Mokotowie. W ciągu dnia pracuje w... Moto-Rakowski a po pracy robi motocykle w swoim garażu. Sam korzystam z jego usług. Jak coś to PW. |
_________________ SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250
|
|
|
|
|
kyniek99
Model GSa: GS 500E
Wiek: 43 Dołączyła: 13 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: dffff
|
Wysłany: Czw 29 Sie, 2013
|
|
|
problem na dzień dzisiejszy rozwiązany, może sie komus przyda rozwiązanie:
1) na jednym gaźniku nie było takiej małej zaślepki która powodowała zasysanie powietrza przez co gaźnik był brudny.
2) wyczyszczone i wyregulowane gaźniki
3)wyczyszczony kranik i przewody paliwowe
4)wymieniona jedna fajka bo w środku była pęknięta
po tych czynnościach sprawa wyglądała tak że motocykl dalej szarpał , gasł na wolnych obrotach.
Zauważyłem też że jak stał na wolnych obrotach (rozgrzany i zimny) to potrafił zgasnąć po włączeniu świateł.
w związku z powyższym ruszyłem od najtańszego rozwiązania czyli cewek.
Wczoraj wymieniłem sobie 2 cewki na używane.
BINGO wczoraj pojeździłem z godzinkę po okolicy i moto nie zgasło ani razu. chodzi duuuużo płynniej i równiej niż wcześniej.
Co prawda dzisiaj rano odmówił mi współpracy akumulator ale to przez to że moto przez 5km jazdy potrafił mi zgasnąć 5 razy więc aku się rozładował przez to odpalanie. Dzisiaj go naładuje i od jutra cieszę się powoli nadchodzącą końcówka sezonu |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|