WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Dziennik czynnosci mechanicznych
Autor Wiadomość
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   Dziennik czynności mechanicznych

Witam!

Tak jak zapowiadałem w temacie o Suzan tworzę temat dziennik zimowych zabaw z mechaniką, gdzie będę chwalił się postępami i pytał o pierdoły żeby ktoś mógł odesłać mnie do szukajki ;P Jak ktoś będzie miał uwagi czy rady co do opisywanych / planowanych czynności proszę nie siedzieć cicho tylko się dzielić :)

Na początek przedstawiam plan rzeczy do zrobienia:

1. Hamulce
- oplot na przód
- czyszczenie zacisków
- wymiana płynów

2. Wizualne poprawki
- Kolektory - czyszczenie i machnięcie na czarno
- Pozbyć się rys na puszce wydechu. Będę próbował polerować
- Zadupek - klejenie i lakierowanie obecnego + lakierowanie nowego (ze starym pobawię się sam żywicą, włóknem i sprejem w puszce, nowy pewnie dam jakiemuś lakiernikowi)
- Podświetlenie obrotomierza - może przy okazji zmienię tarcze zegarów :)
- Ciężarki kierownicy - muszę jakoś przymocować do nowej kiery.
- Tank pad
- Paski na felgi

3. Silnik:
- Wyciągnięcie,
- Luzy zaworowe (przy okazji można sprawdzić)
- sprawdzenie stanu zaworów, cylindrów, tłoków, panewek itp. modląc się o to żeby nie wymagały roboty.
- Sprzęgło - sprawdzenie czy tarcze nie kwalifikują do wymiany
- Łańcuszek rozrządu - jak będzie się kończył to wymienię (skoro silnik i tak wyjęty)

4. Napęd - chyba pójdzie do wymiany, bo tak wyglądał jakiś czas temu (ze 3500 km)...


5. Może wymienię olej w lagach

6. Akcesoria:
- Gmole
- Stelaż
- Kufer centralny
- Oświetlenie kufra
- Gniazdo zapalniczki (albo ze 2)
- Nowa żarówka na przód - jakaś lepsiejsza
- Nowe aku


Na pierwszy rzut poszły kolektory i puszka wydechu, bo tak najwygodniej.

Zdjęcie kolektorów przed jakąkolwiek zabawą:


Po szybkim przejechaniu drucianą szczotką i delikatnie papierem ściernym:



Rzuciłem też okiem na puszkę - mam na niej kilka dość głębokich rys przez całą długość puchy na szerokości powiedzmy 2 cm.
Trochę przejechałem papierem, ale zdaje się że będzie to bardziej upierdliwe zadanie niż mi się wydawało.

Na zdjęciu mało widać (telefonem robione), ale rysy chyba są dostrzegalne.



Jutro chyba kupię papier ścierny na rzep, zamocuje do wiertarki i przejade szybciutko tą puchę w miejscu zarysowania. Myślę że wiertarką mogę od razu przelecieć papierem 320 i szybciej się rys pozbęde niż ręcznie jadąc po kolei gramaturami.
 
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

Co do kolektorów to jak dla mnie pierwszym błędem było użycie szczotki drucianej do ich czyszczenia. Szczotka w porównaniu do papieru ściernego o dużej gradiacji zostawia dość głębokie i szerokie rysy które nawet po pomalowaniu są idealnymi ogniskami rdzy ponieważ farba nie wypełnia ich do końca. W tym wypadku radził bym przemalować wydech 2 warstwami farby żaroodpornej i liczyć na cud ,że w połowie sezonu gdzieś tam po jeździe w ulewnym deszczu nie zaczną wychodzić purchle na powierzchni wydechu.
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

Odrobiłem pracę domową ;P . Tutaj dyskutowałeś na ten temat z Kempesem.

Nie zauważyłem żadnych głębokich rys, ale jeszcze przejadę trochę papierem ściernym na wszelki wypadek. Może do tego wykorzystam wspomniany wcześniej krążek papieru na wiertarce.

Dziś odwiedzę sklep specjalizujący się w polerce i materiałach ściernych po rady i materiały do czyszczenia i polerki wydechu.
 
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   Re: Dziennik czynności mechanicznych

simin napisał/a:


3. Silnik:
- Wyciągnięcie,
- Luzy zaworowe (przy okazji można sprawdzić)
- sprawdzenie stanu zaworów, cylindrów, tłoków, panewek itp. modląc się o to żeby nie wymagały roboty.
- Sprzęgło - sprawdzenie czy tarcze nie kwalifikują do wymiany
- Łańcuszek rozrządu - jak będzie się kończył to wymienię (skoro silnik i tak wyjęty)

4. Napęd - chyba pójdzie do wymiany, bo tak wyglądał jakiś czas temu (ze 3500 km)...
[url=http://img402.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

5. Może wymienię olej w lagach



Po co chcesz rozbierać silnik jesli nie dawał żadnych sygnalów by to robic? szukasz problemów? nie sztuką jest rozebrać silnik ale prawidłowo go złożyć jak fabryka chciała.

Napęd czy nadaje się do wymiany sprawdza się nie patrząc na przednią zębatkę która lubi być do wymiany wcześniej niż łańcuch i tylnia zębatka (widzę przednia zębatkę założoną "na sucho")

Olej w lagach akurat warto wymienić po każdym sezonie bo gorzej wygląda niż ten w silniku (jeśli z silnikiem wszystko ok)
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

jacek napisał/a:
Po co chcesz rozbierać silnik jesli nie dawał żadnych sygnalów by to robic? szukasz problemów? nie sztuką jest rozebrać silnik ale prawidłowo go złożyć jak fabryka chciała.


Sygnały są - m.in. słaba kompresja. Do tego w silniku zmieliło mi magnesy koła i chce sprawdzić czy opiłki gdzieś jeszcze zalegają. I na koniec - mam wrażenie że nie wysprzęgla jak powinien (jak wrzucę bieg i nacisnę klamkę sprzęgła trudniej moto przesunąć niż na luzie), więc chce sprawdzić stan sprzęgła i jeśli trza wymienić co trzeba.

Złożyć mam nadzieję że mi się uda - zapisuje kolejno co robię, śrubki i inne elementy grupuje i opisuje kiedy skąd były wzięte... Zaopatrzyłem się też w Hayensa 89-08 i czytam kolejno co i jak robić, żeby nic nie pominąć i o niczym nie zapomnieć.

jacek napisał/a:
Napęd czy nadaje się do wymiany sprawdza się nie patrząc na przednią zębatkę która lubi być do wymiany wcześniej niż łańcuch i tylnia zębatka (widzę przednia zębatkę założoną "na sucho")
Zdaje sobie z tego sprawę że nie w ten sposób ocenia się napęd :) To było zdjęcie które w innym temacie wrzucałem, a ponieważ nie mam aktualnego to podlinkowałem to.
Patrząc na naciąg jeszcze trochę by przejeździł, ale moja zagmatwana logika mówi: "Skoro będziesz miał teraz rozkręcone moto, możesz od razu zmienić a nie w środku sezonu... Możesz też kupić zakuty i nie bawić się w zapinanie..."


A tak swoją drogą to wróciłem dziś do domu taszcząc taki zestaw narzędzi honiton. Planowałem kupować po kolei elementy, ale kupno zestawu okazało się na dłuższą metę tańsze. Teraz brakuje mi tylko kluczy dynamometrycznych. Mam co prawda wychylny (o taki) ale on nadaje się jako w miarę solidny klucz do odkręcania śrub (ma chyba pół metra) a nie do dokładnego pomiaru siły dokręcania.
 
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

z tym sprzęgłem na biegu to raczej przy każdym mokrym sprzęgle, jeśli wrzucisz jedynkę i na wciśnietym sprzęgle motocykla nogami hamować nie trzeba oraz masz jeszcze zapas regulacji to ja bym sie nie przejmował

a kompresja jaka Ci wyszła na ciepłym silniku?

ja bym całego silnika na kawałki nie rozbierał, jedynie boczne dekle, miskę olejową oraz na głowicy wałki rozrzadu a cylindry, tłoki, głowice bym zostawił, ewentualnie dolny karter ściągnać i przedmuchać kompresorem kanały olejowe oraz przepłukać benzyna.

klucz dynamometryczny ja używam na kwadrat 3/8 gdyż jego zakres jest lepszy dla motocykla przez wiekszą dokladność od samego dołu a maks ma 130Nm a więcej w GSie nie trzeba.

pozostały naciąg łańcucha też niewiele mówi o napędzie w serwisówce jest długość między ilością ogniw oraz trzeba sprawdzić czy równo wyciągniety, ile odchodzi po odchyleniu palcami od tylniej zębatki
 
 
 
Szejku
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

simin, Masz Plusa za czujność i niesamowitą pamięć ^^. Ja ostatnio od czasu do czasu wpadam ogarnąć tylko co się dzieje na forum i uciekam a szczerze mówiąc nie pamiętałem tamtej wymiany poglądów. Z resztą wolę każdego uprzedzić bo myślenie polaków kończy się na drucie a mało kto pamięta o mosiężnej ;) . Mogę jeszcze tylko podpowiedzieć, że komplet który kupiłeś może i będzie dobry na przyszłość ale do rozebrania silnika nijak się nada i jednak lepszym rozwiązaniem było by kupowanie kluczy na bieżąco lub pożyczanie ich z zaprzyjaźnionego warsztatu. Oczywiście jeżeli będziesz kupować narzędzia to polecam inwestować w porządne wyroby bo w warsztacie pazerny zawsze x2 traci ;) .


jacek, Akurat silnik w Gs'ie jest prosty jak budowa cepa i wątpię żeby nawet małe dziecko miało problem by go odpowiednio poskładać. Z resztą nie ukrywajmy ,że przydał by się polski odpowiednik haynesa z dokładnymi zdjęciami a ten temat ma głębokie predyspozycje do tego by nim zostać i miejmy nadzieje ,że po uzupełnieniu go w 100% zostanie podwieszony dla potomnych ;) .

Pozdro !
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Pochwał: 1
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   Re: Dziennik czynności mechanicznych

simin napisał/a:

Na pierwszy rzut poszły kolektory i puszka wydechu, bo tak najwygodniej.
Zdjęcie kolektorów przed jakąkolwiek zabawą:
[url=http://imageshack.us....th.jpg]Obrazek

napisz mi mistrzu jakie klucze użyłeś do ich zdjęcia i co odkręciłeś po kolei jeśli możesz.
simin napisał/a:

Rzuciłem też okiem na puszkę - mam na niej kilka dość głębokich rys przez całą długość puchy na szerokości powiedzmy 2 cm.
Trochę przejechałem papierem, ale zdaje się że będzie to bardziej upierdliwe zadanie niż mi się wydawało.
Na zdjęciu mało widać (telefonem robione), ale rysy chyba są dostrzegalne.
[url=http://imageshack.us....th.jpg]Obrazek

do polerki kup, jesli jeszcze nie masz, Autosol Metal, na allegro za śmieszne pieniądze. Efekty pracy możesz zobaczyć w wątku o mojej Zuzi.

simin napisał/a:
A tak swoją drogą to wróciłem dziś do domu taszcząc taki zestaw narzędzi honiton. Planowałem kupować po kolei elementy, ale kupno zestawu okazało się na dłuższą metę tańsze.

Mam dokładnie identyczny zestaw :oczami: tyle, że chyba innej firmy Tylko sprawdź mała grzechotkę, bo moja była/jest wadliwa i chodzi tylko w 1 strone :zdegustowany:
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
Ostatnio zmieniony przez GSadmirer Sob 08 Gru, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 08 Gru, 2012   

Szejku napisał/a:
[Akurat silnik w Gs'ie jest prosty jak budowa cepa i wątpię żeby nawet małe dziecko miało problem by go odpowiednio poskładać.


jasne, chciałbym to widzieć :zabawa:
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   

Cytat:
simin, Masz Plusa za czujność i niesamowitą pamięć ^^.
Pamięć tu nie ma nic do rzeczy - po prostu czytam na bieżąco tematy dotyczące moich planów :) Zresztą i tak traktowałem papierem ściernym kolektory po przejechaniu szczotką... Poza tym nawet się nie łudzę że wytrzyma to kilka sezonów, a roboty przy tym tyle że bez problemu można zimą się pobawić.

Szejku napisał/a:
Mogę jeszcze tylko podpowiedzieć, że komplet który kupiłeś może i będzie dobry na przyszłość ale do rozebrania silnika nijak się nada
Wydaje mi się że da radę. Jak mówię - brakuje mi póki co tylko dynamometrów - w sklepie w którym kupiłem ten komplet kosztowałyby one jakoś 300 zł (2 sztuki - do małych i dużych sił).

Z jednej strony wiem że oszczędny dwa razy traci, ale z drugiej strony wydawać 1000 zł i więcej na narzędzia które na siebie nie mają "zarabiać" to też przesada. Moim zdaniem silnik rozkręcę bez większych problemów - do skręcenia z wiadomych powodów będę potrzebował dynamometra. A jak z jakąś śrubą nie będę mógł sobie poradzić to kupię lepszy klucz. Porządna nasadka (1 szt.) kosztuje kilkadziesiąt zł, więc nie łudzę się że wszystko moim zestawem zrobię, ale tańszy byłby nowy motocykl niż profesjonalny kompletny zestaw kluczy :)

A biorąc pod uwagę w/w zasadę że oszczędny 2x traci, kupiłem nie komplet marketowy, tylko zestaw który doradził mi sprzedawca sklepu narzędziowego w którym od x lat zaopatrują się warsztaty :)

Szejku napisał/a:
Z resztą nie ukrywajmy ,że przydał by się polski odpowiednik haynesa z dokładnymi zdjęciami a ten temat ma głębokie predyspozycje do tego by nim zostać i miejmy nadzieje ,że po uzupełnieniu go w 100% zostanie podwieszony dla potomnych ;) .
Obawiam się że aż tak dokładnie nie będę wszystkiego opisywał. Za dużo rzeczy mam w planach żeby dokumentować i opisywać wszystko po kolei... :/

GSadmirer napisał/a:
napisz mi mistrzu jakie klucze użyłeś do ich zdjęcia i co odkręciłeś po kolei jeśli możesz.
Oj, nie wiem czy wszystko pamiętam w tym momencie, ale zacząłem od kolektorów, i to zdaje się były imbusy "8" po 2 na kolektor.

Ciężko się do nich dobrać przez rury i ramę, to użyłem standardowego imbusa "L" dłuższą końcówką do śruby i nałożyłem oczkowy klucz jako dźwignię.

Dodam tylko że moje kolektory były niedawno odkręcane w serwisie, przy czym któraś śruba się urwała, więc lepiej mieć solidny imbus, bo potem jest kłopot.

Druga była śruba przy podnóżku pasażera - nie pamiętam rozmiaru (12?) Ona nie sprawia żadnego kłopotu w porównaniu z kolektorami.

GSadmirer napisał/a:
do polerki kup, jesli jeszcze nie masz, Autosol Metal, na allegro za śmieszne pieniądze. Efekty pracy możesz zobaczyć w wątku o mojej Zuzi.
Akurat dziś byłem w sklepie specjalizującym się w szlifowaniu i polerce, i dostałem dziwnie wyglądającą pastę polerską.
Po użyciu w większości tłumika mogę przeglądać się jak w lustrze - w kilku miejscach widać jeszcze jakąś ryskę, ale nie rzuca się w oczy, więc cel jest osiągnięty :) Jak nie zapomnę to jutro wrzucę fotkę jak teraz wygląda pucha - lakierować kolektory będę dopiero za kilka dni :)


Dziś z wykonanych czynności:
- wypolerowany wydech
- zdjęta i rozkręcona lampa
- zdjęte i rozkręcone zegary


Patrząc na zegary stwierdziłem że wymiana tarcz to byłaby tylko strata piniędzy, postanowiłem że zmienię tylko podświetlenie zegarów na inny kolor. Jaki dokładnie - jeszcze nie wiem - pewnie kupie żarówki białe, zielone, czerwone i niebieskie i wybiorę te które najbardziej będą mi pasowały.

W międzyczasie też dostałem info, że stelaż pod kufry który zamówiłem praktycznie zasłoni mi kierunkowskazy, więc postanowiłem dołożyć jeszcze jedne (led) na stelażu kufra centralnego podłączane złączem 3 pin w momencie gdy będę stelaż zakładał.
 
 
 
GSadmirer 


Model GSa: GS 500F
Wiek: 38
Dołączył: 16 Paź 2007
Pochwał: 1
Posty: 756
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   

simin napisał/a:
Oj, nie wiem czy wszystko pamiętam w tym momencie, ale zacząłem od kolektorów, i to zdaje się były imbusy "8" po 2 na kolektor.
Ciężko się do nich dobrać przez rury i ramę, to użyłem standardowego imbusa "L" dłuższą końcówką do śruby i nałożyłem oczkowy klucz jako dźwignię.
Dodam tylko że moje kolektory były niedawno odkręcane w serwisie, przy czym któraś śruba się urwała, więc lepiej mieć solidny imbus, bo potem jest kłopot.
Druga była śruba przy podnóżku pasażera - nie pamiętam rozmiaru (12?) Ona nie sprawia żadnego kłopotu w porównaniu z kolektorami.

Thanks man!

simin napisał/a:

Patrząc na zegary stwierdziłem że wymiana tarcz to byłaby tylko strata piniędzy, postanowiłem że zmienię tylko podświetlenie zegarów na inny kolor. Jaki dokładnie - jeszcze nie wiem - pewnie kupie żarówki białe, zielone, czerwone i niebieskie i wybiorę te które najbardziej będą mi pasowały


nie pamiętam jaka była moc żarówek od zegarów, ale chyba pięcio-watówki. Może takie, są też rózne kolory jak sie dobrze poszuka
http://allegro.pl/postojo...2791474983.html
fajna pasta na małe ryski
http://allegro.pl/pasta-a...2787427143.html
jak jeszcze nie masz oleju do lag, ten jest chyba dobry ;)
http://allegro.pl/olej-re...2800307226.html
_________________
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
 
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   

GSadmirer napisał/a:

nie pamiętam jaka była moc żarówek od zegarów, ale chyba pięcio-watówki. Może takie, są też rózne kolory jak sie dobrze poszuka
http://allegro.pl/postojo...2791474983.html


Odradzam, kał widać.
 
 
claudii 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączyła: 23 Maj 2011
Pochwał: 2
Posty: 392
Skąd: Olsztyn / Giżycko
Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   

ja mam coś w TEN deseń jeśli chodzi o kształt i święcą bardzo dobrze, po jednej sztuce w zegarze. W kontrolki też te diody wstawione.

 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   

Wow! Podświetlenie wygląda świetnie - ale na kontrolki chyba trochę za mocne :P

Hayens mówi że podświetlenie i kontrolki mają następujące żarówki:

EK-K2 - 3,4 W
K3+ - 1,7 W

Wyjątkiem jest tu kontrolka długich świateł - zawsze miała 1,7 W.

To podświetlenie które wrzuciłaś wygląda bardzo fajnie, i chyba takie żarówki kupie. Kolor muszę wybrać. czerwony albo niebieski będzie chyba dobry.

Do jazdy nocą lepsze na pewno byłoby czerwone, bo wzrok lepiej je znosi nocą :) .
 
 
 
claudii 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączyła: 23 Maj 2011
Pochwał: 2
Posty: 392
Skąd: Olsztyn / Giżycko
Wysłany: Nie 09 Gru, 2012   

simin napisał/a:
Wow! Podświetlenie wygląda świetnie - ale na kontrolki chyba trochę za mocne :P
Kontrolki faktycznie są za mocne, w nocy wali po gałach neutral i kierunek, więc wstawiaj coś słabszego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.