Suzuki GS 500E by lencol |
Autor |
Wiadomość |
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
Pierdoła niepotrzebnie odwracająca uwagę od drogi i otoczenia, wyłączająca słuchanie silnika |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
tmi napisał/a: | Pierdoła niepotrzebnie odwracająca uwagę od drogi i otoczenia, wyłączająca słuchanie silnika |
Też tak twierdzę Potem się okaże, że po kilku latach trzeba nagle jechać na moto bez i ojej ojej jaki to ja mam bieg |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
ja zerkam na obroty szybko jak widze ok.5 tys przy 90-100km/h to wiem, że już mam Top Gear;)
ale lencol fajna foto-relacja, tez bede kombinował po Nowym Roku |
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
tmi napisał/a: | Pierdoła niepotrzebnie odwracająca uwagę od drogi i otoczenia, wyłączająca słuchanie silnika |
W GS'e nigdy nie miałem i jakoś mi to zbytnio nie przeszkadzało, gorzej jak jechałem za głośnym wydechem i nie słyszałem własnych myśli a co dopiero własnego silnika, w obecnym mam i tak żeby nie skłamać to prawie z niego nie korzystam, może trochę na początku jak się w moto wjeżdżałem, a teraz to już jak GS'em na słuch.
Ale jak napisał GSadmirer, niektórym, którzy zapragną zrobić upgrade zapewne się przyda, choć jak bym miał wymieniać czujnik bo mi popękał od wibracji czy czegośkolwiek, to wolał bym fabryczny z kompletem zestyków, a jak wiadomo jest taki, pasujący od innych suzuk niż się bawić |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
A ja może z innej beczki, czy ktoś chce tutaj dyskutować czy to przydatne czy nie?
Marcin robi wyświetlacz, bo lubi ulepszać swojego gsa i tyle, według mnie nie ma nad czym się rozwodzić.
Sorry poczułem się w obowiązku go obronić. ^^ |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
Piotras_5 napisał/a: | Sorry poczułem się w obowiązku go obronić. ^^ |
|
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
lencol napisał/a: | Piotras_5 napisał/a: | Sorry poczułem się w obowiązku go obronić. ^^ |
|
musiał posta nabić
tak jak ja teraz |
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
To akurat było srsly bo na własne oczy widzę co tam lencol u siebie kombinuje |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
GSadmirer napisał/a: | ja zerkam na obroty szybko jak widze ok.5 tys przy 90-100km/h to wiem, że już mam Top Gear;) |
I tu się właśnie problem pojawił, bo jak wiadomo z poprzednich postów grzebałem troszkę w napędzie i zmiana zębatek zaowocowała tym, że człowiek się troszkę pogubił w zależności między obrotami a prędkością |
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
Ja nie patrze na obroty tylko wrzucam w dół/góra w zależności czy potrzebuję odejścia czy nie. W zasadzie oprócz tego, że czasami szukam 7 biegu to nie myślę o tym w ogóle. Ale jak ktoś ma myśleć podczas jazdy, patrzeć na obrotomierz i dedukować po obrotach i prędkości który ma bieg to lepiej faktycznie zamontować wyświetlacz biegów. |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
Machu napisał/a: | Ja nie patrze na obroty tylko wrzucam w dół/góra w zależności czy potrzebuję odejścia czy nie. W zasadzie oprócz tego, że czasami szukam 7 biegu to nie myślę o tym w ogóle. Ale jak ktoś ma myśleć podczas jazdy, patrzeć na obrotomierz i dedukować po obrotach i prędkości który ma bieg to lepiej faktycznie zamontować wyświetlacz biegów. |
|
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
GSadmirer
Model GSa: GS 500F
Wiek: 38 Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 756 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012
|
|
|
Machu napisał/a: | Ale jak ktoś ma myśleć podczas jazdy, patrzeć na obrotomierz i dedukować po obrotach i prędkości który ma bieg to lepiej faktycznie zamontować wyświetlacz biegów. |
nie wiem czy widzisz róznice miedzy szybkim zerknięciem, a patrzeniem w obrotomierz, bo ja tak.
dwa lookam jak szukam miedzy 6 a 7, nad niższymi jakoś sie nie zastanawiam, czasem nawet neutral odrazu uda się wbić przy zbijaniu na dojezdzie |
_________________ Nie jeźdź szybciej niż myślisz
|
|
|
|
|
Ryder [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Lis, 2012
|
|
|
Niedługo podjadę oddam Ci twoje graty,i złożę zamówienie na wyświetlacz biegów |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 03 Gru, 2012
|
|
|
Z uwagi, ze już raz regulator napięcia mi umarł postanowiłem zaopatrzyć go w wentylatorek, który odprowadzi z niego naddatek ciepła.
Po uruchomieniu silnika napiecie skacze do 14,4 Volta, dlatego do wentylatora zostanie podłączony stabilizator napięcia. Narazie tylko teoretycznie, ale druczek na papierze kredowym mam już przygotowany
|
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pon 03 Gru, 2012
|
|
|
Skoro padł raz to może warto się przyjrzeć uzwojeniom ? |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|