Klatka do GS500 |
Autor |
Wiadomość |
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 24 Cze, 2012 Klatka do GS500
|
|
|
Cześć!
Chciałbym zrobić klatkę do mojego gs500. Mniej wiecej mam wyobrazenie jak to powinno wyglądać, jednak z miłą chęcią obejrzał bym jak ktoś sobie z tym poradził.
pozdrawiam
komandosek |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 24 Cze, 2012
|
|
|
Wydaje mi się, że niestety nikt na forum nie ma/miał klatki w GSie... |
|
|
|
|
grzesiek4535
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 11 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 153 Skąd: Rawa Maz./KRK/Łódź
|
Wysłany: Nie 24 Cze, 2012
|
|
|
Jakiej klatki ? |
_________________ GeoGri |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
|
|
|
|
danielson [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
Jeśli chodzi ci o klatkę do stuntu to nie. Ale mam w swoim gmole co wygladaja jak klatka. Przy lekkiej glebie lub obaleniu moto zeby nic się nie stalo. Masz tu fote :
Niestety dokladniejszego nie mam. Jesli cos takiego cie interesuje to moge ci porobic dokladniejsze zdjecia. |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1747 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
Jeśli koledze komandosek chodzi o gmole to proponuję, żeby użył szukajki bo jest już kilka tematów jak wykonać, zamontować gmole. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
Wydaje mi się, że jeśli chce coś stuntować to klatka zapewnia lepszą ochronę niż gmole i właśnie o to koledze chodzi. |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
Grzechu16 napisał/a: | Wydaje mi się, że jeśli chce coś stuntować to klatka zapewnia lepszą ochronę niż gmole i właśnie o to koledze chodzi. |
Pytanie jaki to ma związek z GS'em |
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
Mam gmole na silnik, mam również zgrabną klatkę na lampe i zegary - małą by nie urwać ogranicznika skrętu.
Zwykłymi gmolami haczę o ziemię.
Chcę taką, małą i wysoko zamontowaną klatkę by chronić wszystko co powyżej silnika. Do motogymkhany, do zwykłej jazdy. Tak, zgadza się, klatka na silnik(gmole) chroni przede wszystkim silnik, chce coś co zapewni lepszą ochronę.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8FnJGY9Pdw |
Ostatnio zmieniony przez komandosek Pon 25 Cze, 2012, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
taka klatka ochroni moto
widziałem jeszcze takie osłony na zegary
jest tez opcja ochrony kierownika
|
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
dzięki, interesuje mnie tylko taka klatka, którą opisałem powyzej. |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Pon 25 Cze, 2012
|
|
|
yaszczi Ty nadworny kawalarzu |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 21 Lip, 2012
|
|
|
Tak wyszło ze trafił mi się nowy motocykl i nie będę już zamęczał gsa. Mam jednak w nim parę fajnych patentów.
Nie mam klatki na silnik ....mam za to bardzo sprytną klatkę chroniącą lampę i zegary.
Jest tak mała ze spełniając swoją funkcję nie zwiększa przy okazji ryzyka wyłamania ogranicznika skrętu. Ogranicza też mozliwość wyłamania cliponów i wygięcia nimi baku bo rozprasza siłę uderzenia. Sprawdzałem, świetnie działa. Nie będę jej zdejmował by wziąć pomiary. Jesli ktoś jednak byłby zainteresowany by zrobić podobną, zapraszam do mnie, mogę dokładnie pokazać.
http://honda.pl/upload/fu...3---dsc4034.jpg
[ Dodano: Sob 21 Lip, 2012 ]
W sumie, znam miejsce gdzie można by taką dorobić, chętny sam musiał by się dogadać. To plasikowe to handbary, nie klatka. |
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
|