zebatka do jady na tylnym kole |
Autor |
Wiadomość |
FoX [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007 zębatka do jady na tylnym kole
|
|
|
http://allegro.pl/item244...uki_gs_500.html
Ktoś kiedyś o tym myślał..? Do mojego GS'a nie będzie pasować... ale jak bym miał moto z 91-93 to bym si na zakup skusił...
PS. Tematy będą usuwane - jak linki będą nie aktulane :wink: |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
o super ze ktos zalozyl taki temat... ja wlasnie zapatruje sie na wymiane zestawu napędowego bo zębatki (głównie tylna) jest w opłakanym stanie:) i chcialem spytac wlasnie o tą zębatke... ma ktos taką w suzuce? zmienily sie cos osiagi/jazda? bo gdzies czytalem ze w GSach duzo osob zmienia zebatke z przodu na 13 zebow gdyz przez zmiane przelozen lepiej sie na niej jezdzi... slyszeliscie cos takiego? i druga sprawa, jaką zębatke macie z tylu? ja 39 zebów.... kupić taką samą czy polecacie inną ilość zębów? |
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
ale pamietaj im mniejsza zebatka z przodu tym sa wieksze przeciazenia dla lancucha |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
Grzechu16 napisał/a: | o super ze ktos zalozyl taki temat... ja wlasnie zapatruje sie na wymiane zestawu napędowego bo zębatki (głównie tylna) jest w opłakanym stanie:) i chcialem spytac wlasnie o tą zębatke... ma ktos taką w suzuce? zmienily sie cos osiagi/jazda? bo gdzies czytalem ze w GSach duzo osob zmienia zebatke z przodu na 13 zebow gdyz przez zmiane przelozen lepiej sie na niej jezdzi... slyszeliscie cos takiego? i druga sprawa, jaką zębatke macie z tylu? ja 39 zebów.... kupić taką samą czy polecacie inną ilość zębów? |
Jesli chcesz zmienić to tylko na 15 zb a nie 13. Z tyłu już lepiej dać większą.
Na 15 lepsze przyspieszenie i ta sama prędkość max ale większe odrobinę spalanie. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
a do tyłu jaką polecacie? i na jakich wy śmigacie? |
|
|
|
|
satrion [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007
|
|
|
ja jak zwykle polecam zmianę zębaki zdawczej z 16 na 15. chodzi o przełożenie 6biegu. mniejsze v max ale lepsza elastyka bardzo dobre jak ktoś ma zapędy turystyczne |
|
|
|
|
t_gumienny [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Wrz, 2007
|
|
|
w swoim gsie mialem zalozone w sumie 3 zebatki
standardowa 16stke normalna jazda
pozniej kupilem 13stke - straszny blad moto przy jezdzie z predkoscia 100km wył jak stara lokomotywa.
na koniec zamontowalem 15stke i bylem najbardziej zadowolony
lepiej sie zbiera niz na 16ste i przy tym nie wyje jak na 13stce
mozna by ten temat wrzucic do dzialu "mechanika"
pozdr |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2007
|
|
|
ja dzisaj zrobiłem wymiane zębatek (narazie bez łańcucha)... wyszlo mnie:
zębatka tył 39 zębów- 63zł, zębatka przód 16 zębów 25zł...
|
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2007
|
|
|
ja również dziś założylem nowy zestaw napedowy standardowej ilości zębów 16/39 z łancuchem (340 zł) . Załozyłem tez nową opone 140/80/17 I mysle że przez to że opona jest wieksza o 10 mm od standardowej moto bedzie rozwijał ciut wiekszą predkośc. Nie wiem o ile ale jutro to sprawdze przy 100km/h patrząc na obroty Jutro zamierzam wymienić filtr oleju, olej i świece, potrzeba mi jeszcze jak by ktos miał do sprzedania klamke przednigo hamulca ?:> |
|
|
|
|
viktorpl [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Wrz, 2007
|
|
|
W innym temacie juz pisalem ale powtorze ja mialem na poczatku 13/49 :O To dopiero mozna bylo powiedziec o wyciu Ale moment na tylnym kole naprawde bez porownania ... potem mialem 16/49 no juz to nie to samo ale dalej w miare ciagnoł ... A doszedłem do rozsadku i zalozylem 17/49 bylo akurat Jazda po miescie z takimi przelozeniami byla czyms cudownym Gorzej jesli mowa o trasie ... 5tys obr i 80km/h na 6 biegu ... |
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Wrz, 2007
|
|
|
po założeniu tej nowej opony motorek na 6 biegu przy 5000 obr jechał prawie 110 czyli o jakieś 8 km/h wzrosła szybkosc
viktorpl - ładnie kombinowałeś z tymi zębatkami ale widze że slizga miałes i motorek do remontu szkoda |
|
|
|
|
viktorpl [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Wrz, 2007
|
|
|
slizga mialem juz 2 ... ten byl powazny ... bylem prawie godzine nie przytomny ... juz 3 tyg mineło a ja dopiero przed kompa usiadlem ... niewiem jakims cudem stracilem przytomnosc podczas jazdy ... policja ustaliła jedynie to ze z predkoscia prawie 100km/h przylozylem bez zadnego hamowania w samochod stojacy ... takze jedynie co to przednie zawieszenie poszlo i powazny wstrzas mozgu bo zatrzymalem sie na aucie ... to ze do dzisija ledwo chodze to nic Juz chyba z GSem sie niedlugo pozegnam i przejde na Kawe ER-5 ... niewiem czemu ale jakos inny sprzet moze bedzie dla mnie bardziej porywajacy ... |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Wrz, 2007
|
|
|
To kolega nieżle się załatwił.Szczęście w nieszcęściu że klikasz z nami.
Za szybko jechałeś czy samochód wymusił?Pytanie prosto z mostu ale KU PRZESTRODZE!!!
Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia.
ps.GS JEST OK. ...Kup drugiego i gra... |
|
|
|
|
pwpsrspl [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Paź, 2007 GS I GUMA
|
|
|
A JA POWIEM TAK, NIE STAWIAJCIE GS NA GUME, pompa oleju jest konstrukcyjnie przystosowana do polowy lat 80 bo wlasnie z tych lat wywodzi sie silnki od gs 500 ze starego 2 garowego gs 450...
Jak bedziecie zaduzo latac na gumie to pojda wam panewki wału korbowego i po motorze, conajmniej 2000zl na naprawe. |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 14 Gru, 2007
|
|
|
Powiedzcie mi taką rzecz z przodu mam zębatke standart i z tyłu mam też standart 39 zębów i jak wymienie na 49 zebów tył to jak to sie bedzie miało do jazdy i ogólnie co ona daje ,a cha i czy ona jest wieksza od tej 39 zebów??. |
|
|
|
|
|