GS 500 9litrow (PB 95) na 100km |
Autor |
Wiadomość |
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
U Midda w ogóle na obrotomierzu nie ma wartości 4tyś. |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
Moje minimum to 3,6 przy prykaniu do 110km/h a max spalanie to jakieś 5,8 przy ostrej jeździe po mieście ciągła zmiana biegów i obrotomierz po między 8- 10tyś. |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
DARO13 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
do szkoły śmigam spokojnie na luzie bo chcę dojechać do szkoły w całości
poszaleć można po za szkołą |
|
|
|
|
power_bit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Skoro wam pali przy ostrym pałowaniu do 6 litrów to ja nie wiem, co jest grane. Po wypłacie zrobię dokładny test, zaleje do pełna wachy przejadę 100km i znowu do pełna. Puki co trochę mnie przeraża to spalanie, kupiłem GS-a bo chodzi opinia, że to najoszczędniejszy motocykl w klasie 500, a on żre jak litrowy przecinek |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
A w jakim stanie jest filtr powietrza?, robiłeś regulację gaźników ale czy sprawdzałeś luz zaworowy? |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
To ja nie wiem w końcu jakie Ci to spalanie wyszło? |
|
|
|
|
melon [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Ja ostatnio zmierzyłem dokładnie w jeździe miejskiej (korki itd.), na pustych odcinkach drogi nawet do 10tys.obr równiutko 5,5l/100km oczywiście po wszystkich regulacjach i wymienionym filtrze powietrza. |
|
|
|
|
power_bit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
tmi napisał/a: | A w jakim stanie jest filtr powietrza?, robiłeś regulację gaźników ale czy sprawdzałeś luz zaworowy? |
Filtra powietrza nie wymieniałem, również nie robiłem regulacji zaworów. |
|
|
|
|
żareł [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Sprawdź na którym rowku masz ustawione iglice, taki przepał miałem przy dzidowaniu GSa, jazda ciągle w przedziałach 7000-10000 rpm, trasa przy 80-90km/h nieco ponad 4l |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Jeśli latasz w przedziale 7-9k rmp (jak większość świerzych posiadaczy GS-a, wdety daje więcej frajdy ) to takie spalanie jest raczej normalne (przy normalnym ustawieniu iglicy a nie w trybie eco)... a jeśli jeździsz spokojnie 3-6k rmp czasami wchodząc na 8-9k to powinieneś uzyskać rezultat rzędu 6-6.5/100... jeśli jest inaczej to zdejmuj gaźniki i sprawdź jak masz ustawione iglice i jakie masz dysze główne... filtr powietrza też ma znaczy wpływ na spalanie ale jego można zbadać organoleptycznie albo profilaktycznie wymienić... sprawdź też jaką masz zębatkę z przodu na napędzie, bo może ktoś założył 13 albo 14z a wtedy przy 120/h na 6 biegu spala jakieś 40% więcej wahy... jeśli nie kuleje na obrotach to raczej kwestie krućcy ssących i lewego powietrza można wykluczyć... |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
6-6,5? to jest niemożliwe przy zdrowym silniku i dobrze wyregulowanym. Prawidłowe spalanie dla GS'a to 4,5 litra na setke tak mniej/więcej. 6 i więcej to spalają większe pojemności. Chyba miałeś na myśli 4-4,5. |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Ja średnie jak cisnę mam na poziomie 5.3l/100, jak nie cisnę (spokojna jazda z prędkością ok. 100km/h@~5000rpm - taka sobie wycieczka spacerowa) to potrafię zejść do 3.8l/100, spalanie na poziomie 6.5-9l/100 to już lekka przesada i na pewno wskazuje na niezbyt sprawny/źle wyregulowany układ zasilania paliwem |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011
|
|
|
dokładnie podpisuję się pod studi'm.
na sprawnym silniku i gaźnikach, po zrobieniu luzów zaworowych, czyszczeniu, regulacji składu mieszanki na wolnych, synchro i ustawieniu wolnych obrotów spalanie wygląda tak, tak jest przynajmniej u mnie.
a) trasa. mało postojów, mało stania na światłach, w korkach. obroty możliwie najniższe, prędkość rzadko przekraczająca 120. W większości oscylująca w granicach 100. kilka przyspieszeń oczywiście zawsze się znajduje, wyprzedzenie ciężarówki, jakiś fajny szeroki winkielek
udało mi się zejść do 4,2 litra.
b) szybsza trasa, np.autostrada, przelotówka 140 / z lekkim +, prawie wcale postojów i świateł, prawie cały czas na 6 biegu, np.redukcja przy wyprzedzaniu czegoś. Z 6 biegu jak wiemy, GS jakoś cudownie się już nie zbiera
ok. 5 litrów.
c) tryb zwykły, trochę miasta, korków, świateł, raz mniej raz bardziej spokojnie z obrotami, trochę rozruchów motocykla.
średnio wychodzi mi koło 5,5 litra, przy kilku lepszych przyspieszeniach, grubszych korkach, przegazóweczkach na światłach dochodzi 6 litrów.
d) tryb GOD-mode czyli rzadko włączający się Need For Speed.
naprawdę ciężko przekroczyć 7 litrów. dawno mi się to nie udało.
power_bit - jeśli masz nie sprawdzone moto, podstawą są luzy na zaworach. ładnie ustawione i odpicowane gaźniki niewiele Ci dadzą jak np. będziesz miał podparte zawory dolotowe, nic z dużym spalaniem nie zrobisz. potem gaźniczki. przede wszystkim pod kątem lewego powietrza sprawdzasz kroćce dolotowe (są tam o-ringi, które u mnie np. puszczały lewy luft a po wyjęciu połamały się ze starości w palcach) oraz kroćce ssące (małe o-ringi pod dekielkami gaźnika). Chyba że nie masz o tym bladego pojęcia/boisz się dotykać gaźnika (przypadłość wielu motocyklistów uznających go za tajemne narzędzie szatana) - daj gdzieś/komuś do zrobienia. Prędzej czy później różnica w paliwie przekroczy koszty serwisu |
|
|
|
|
viper [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2011
|
|
|
Mi ostatnio po regulacji gaźników też spalał 9 litrów. Okazało się że serwis skrzywił iglicę w gaźniku. |
|
|
|
|
Michu1208 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Mar, 2015 Wysokie spalanie
|
|
|
Witam.Mam problem z moim gs'em , ponieważ na całym baku jestem w stanie przejechać tylko 250 km 60%trasa 100-140km/h i 40% miasto. Spalanie około 7-8l
V max gsa to tylko 150-160 km/h
Ponadto zauważyłem że jak skręce kierownice w prawo to gaśnie mi silnik , spadają mi obroty i ma to coś wspólnego z linką ssania
Czy gdy właczymy ssanie na cieplym silniku to silnik powinien zgasnąć ? (u mnie tak jest)
Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe , które wygladały tak jak powinny
Wcześniej były DPR7EA-9 , a teraz wkręciłem nieświadomie standardowe DPR8EA-9
Czy te świece mogą mieć aż takie znaczenie ? Na dniach sprawdzę
Czy od założenia przelotowego wydechu mogło zwiekszyć się spalanie?
(przy hamowaniu silnikiem strzela z wydechu)
Dodam że odpala mi bardzo dobrze , i z jazdą nie ma problemów , jedynie ten v max |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|