Odpowiedz do tematu
: Kierunkowskazy
Mam takie moze troche glupie pytanie gdzie w gsce jest przerywacz i jak on wyglada? Nie mam kierunkow i nie wiem jaka moze byc tego przyczyna jak podawalem prad na te kostki to wlaczaly sie wiec zarowki sa sprawne. Czy moze to byc cos z tym przelacznikiem (ale wsrodku wyglada raczej ok )?? Kurcze nie za bardzo znam sie na elektryce Jak ma ktos jakis pomysl to bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedz. A i ma ktos moze schemat elektryki po polsku?
:
Przerywacz znajduje się pod prawym plastykiem siedzenia obok reglera . Regler- aluminiowa obudowa z radiatorem. wychodza z niego 2 przewody - pomarańczowy i niebieski.
Przerywacz w razie czego mozna zastapic zwykłym z malucha bimetalem lub elektronicznym z samochodu. wyjdzie duzo taniej niz oryginał motocyklowy. jak zdecydujesz sie na bimetal to taki na żarówki 42W. Podłączasz go pod + i L ozanaczone na obudowie.
Sprawdż czy pomiedzy niebieskim przewodem i masą jest napięcie np zarówką 21W . jak nie swici to przerywacz padł lub instalacja do poprawki .Jak swieci i zacznie migać to przerywacz ok . Wtedy rozkręć przełącznik i sprawdź czy na przewodach czarnym i zielonym pojawia się napięcie po przełaczeniu.
Przerywacz w razie czego mozna zastapic zwykłym z malucha bimetalem lub elektronicznym z samochodu. wyjdzie duzo taniej niz oryginał motocyklowy. jak zdecydujesz sie na bimetal to taki na żarówki 42W. Podłączasz go pod + i L ozanaczone na obudowie.
Sprawdż czy pomiedzy niebieskim przewodem i masą jest napięcie np zarówką 21W . jak nie swici to przerywacz padł lub instalacja do poprawki .Jak swieci i zacznie migać to przerywacz ok . Wtedy rozkręć przełącznik i sprawdź czy na przewodach czarnym i zielonym pojawia się napięcie po przełaczeniu.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Hmm znalazlem tylko ten temat wiec pytam
Wysiadly mi kierunki poczas jazdy tzn. jechalem sobie spokojnie i nagle przestal dzialac jeden potem drugi i potem pozostale , nie bardzo wiem co jest przyczyna. Myslalem ze przelacznik ale nie , zarowki, bezpieczniki ok. Ma ktos moze pomysl co to moze byc??? Moze to co wyzej ?
Wysiadly mi kierunki poczas jazdy tzn. jechalem sobie spokojnie i nagle przestal dzialac jeden potem drugi i potem pozostale , nie bardzo wiem co jest przyczyna. Myslalem ze przelacznik ale nie , zarowki, bezpieczniki ok. Ma ktos moze pomysl co to moze byc??? Moze to co wyzej ?
: Kierunki zapalają się ale nie migają
Witam mam mały kłopot z kierunkami, zapalają się ciągłym światłem. Przeglądałem całą instalacje wyjąłem i przeczyściłem przerywacz, zaskakuje dobrze ale jakiś dziwny jęk wydaje przy włączeniu kierunku. Myślicie ze to przerywacz??? czy moze gdzieś jakieś zwarcie??
: Re: Kierunki zapalają się ale nie migają
mam to samo właśnie co to może być
TSK27 napisał/a: |
Witam mam mały kłopot z kierunkami, zapalają się ciągłym światłem. Przeglądałem całą instalacje wyjąłem i przeczyściłem przerywacz, zaskakuje dobrze ale jakiś dziwny jęk wydaje przy włączeniu kierunku. Myślicie ze to przerywacz??? czy moze gdzieś jakieś zwarcie?? |
mam to samo właśnie co to może być
:
U mnie był to przerywacz. Znalazłem tutaj : www.sklepmotocyklowy.pl
poper napisał/a: |
mam to samo właśnie co to może być |
U mnie był to przerywacz. Znalazłem tutaj : www.sklepmotocyklowy.pl
:
problem z kierunkami raz sa raz nie ma co moze byc?
:
82przemek82, hehe no właśnie tak mają działać
Na serio, to sprawdź przełącznik (może kbelek przetarty przy wejściu) oraz czy przy przerywaczu nie zaśniedziały końcówki.
Na serio, to sprawdź przełącznik (może kbelek przetarty przy wejściu) oraz czy przy przerywaczu nie zaśniedziały końcówki.
:
k2 dobre hehe a myslelem ze na stale maja dzialec. jednak chyba mysze jeszcze troche poczytac instrukcji
:
Przecież przeprosiłem
MZMaxi, ma rację. Włącz kierunki i zacznij ruszać kablami w różnych miejscach. Jak nie będzie żadnych zmian to trzeba poszukać w "urządzeniach". Tzn przełączniku, przerywaczu ...
Praca na długie , zimowe wieczory
MZMaxi, ma rację. Włącz kierunki i zacznij ruszać kablami w różnych miejscach. Jak nie będzie żadnych zmian to trzeba poszukać w "urządzeniach". Tzn przełączniku, przerywaczu ...
Praca na długie , zimowe wieczory
:
k2 wiem przeciez jest spoko znam sie na zartach i lubie sie posmiac wiec mi to nie przeszkadza
[ Dodano: Nie 14 Gru, 2008 ]
no do przelacznika nie chcial bym zbytnio zagladac bo nowy pewnie kosztuje troche jak sie okaze do wymiany a uzywanego pewnie nie ma sensu vo moze sie taki sam kupi
[ Dodano: Pią 26 Gru, 2008 ]
witam wie ktos jaki moze przerywacz pasoac do Gs-a tak zeby nic nie przerabiac??
[ Dodano: Nie 14 Gru, 2008 ]
no do przelacznika nie chcial bym zbytnio zagladac bo nowy pewnie kosztuje troche jak sie okaze do wymiany a uzywanego pewnie nie ma sensu vo moze sie taki sam kupi
[ Dodano: Pią 26 Gru, 2008 ]
witam wie ktos jaki moze przerywacz pasoac do Gs-a tak zeby nic nie przerabiac??
:
Witam - dopiszę się tutaj bo pytanie najbardziej pasuje.
W moim świeżo kupionym GSie z 95 roku dziwnie chodzą kierunki. Tzn. lewa strona normalnie, a prawa jest dziwnie przyśpieszona. Sprawdziłem sterownik kierunków ( turn signal relay ) i ..nic. Po odpięciu nie działają, po wpięciu działają jak dawniej. Wydaje mi się , że w moto było coś dłubane, bo przed kupnem miał inne, bardziej "bajeranckie" kierunki ( nie LEDY ) i być może problem bierze się właśnie ztąd. Niestety na dostępnych na forum schematach nie ma oznaczenia tego elementu. Czy ktoś z userów mógłby zerknąć do swojej GSy i zczytać oznaczenie prawidłowo działającego sterownika? Nie pamiętam moich, a moto stoi na parkingu, ale wieczorem sprawdzę i porównamy czy Helmut od którego kupiłem Suzę czegoś nie namieszał.
wielkie dzięki!
W moim świeżo kupionym GSie z 95 roku dziwnie chodzą kierunki. Tzn. lewa strona normalnie, a prawa jest dziwnie przyśpieszona. Sprawdziłem sterownik kierunków ( turn signal relay ) i ..nic. Po odpięciu nie działają, po wpięciu działają jak dawniej. Wydaje mi się , że w moto było coś dłubane, bo przed kupnem miał inne, bardziej "bajeranckie" kierunki ( nie LEDY ) i być może problem bierze się właśnie ztąd. Niestety na dostępnych na forum schematach nie ma oznaczenia tego elementu. Czy ktoś z userów mógłby zerknąć do swojej GSy i zczytać oznaczenie prawidłowo działającego sterownika? Nie pamiętam moich, a moto stoi na parkingu, ale wieczorem sprawdzę i porównamy czy Helmut od którego kupiłem Suzę czegoś nie namieszał.
wielkie dzięki!
:
A sprawdziłeś, czy wszystkie cztery żarówki w kierunkach są takiej samej mocy? Ja miałem podobnie po zakupie GSa jak z jednej strony ktoś wsadził 5W a z drugiej 18W.
JasiuW napisał/a: |
W moim świeżo kupionym GSie z 95 roku dziwnie chodzą kierunki. Tzn. lewa strona normalnie, a prawa jest dziwnie przyśpieszona. |
A sprawdziłeś, czy wszystkie cztery żarówki w kierunkach są takiej samej mocy? Ja miałem podobnie po zakupie GSa jak z jednej strony ktoś wsadził 5W a z drugiej 18W.
:
Odpowiedz do tematu
Gwoli uczciwości odpisuję, po 4 miesiącach:)
Sprawdziłem żarówki, dopiero tydzień temu, faktycznie, jedna miała jakąś dziwną moc.
Po wymianie na jednakowe wszytko jest ok
Wielkie dzięki!!
Sprawdziłem żarówki, dopiero tydzień temu, faktycznie, jedna miała jakąś dziwną moc.
Po wymianie na jednakowe wszytko jest ok
Wielkie dzięki!!