slaskie
Odpowiedz do tematu

: śląskie
Zapraszamy do pisania !

:
Witam.
Ja jestem z tego regionu.
Proszę Wszystkich o wypisywanie gdzie mieszkacie, gdzie śmigacie.

Mieszkam w Centrum Bytomia (400 metrów od Dworca PKP i autobusowego, blisko marketu Elea).

Jak śmigam?
Bytom Centrum - Chorzów (DTŚ lub Centrum) - Katowice AE (ul. Bogucicka)
tak śmigam 2 - 3 razy w tygodniu

Lubię pojechać sobie na kopiec w Piekarach Śląskich z którego widać Wyżynę Krakowską, Elektrownię w Jaworznie, Świerklaniec i to co za świerklańcem, widać cały Bytom i Piekary. Jednym słowem piękne miejsce.

Śmigam jeszcze po okolicy. Czyli jak się chce, gdzie się chce.
Co 50-100 km tankuję do pełna więc mogę wsiąść na swoje dwa kółka i wyruszyć przed Siebie.

Obecnie studiuję na AE (4 rok, Statystyka i Ekonometria).
Lubię jeździć.
Mam nadzieję że osobiście poznam więcej GS-iarzy.

Zapraszam innych do pisania.
Ekipo ze śląska.
Łączmy się.

Stiuart
[Usunięty]
:
Witam,
ja również jestem z tego regionu aczkolowiek jak to niektórzy mówią zza rzeki.
Mieszkam w Sosnowcu na środuli :)

Jak wybieram sie na jakąś dłuższą przejażdzkę lubię pojechać do Siewierza przez Dąbrowe, Chruszczobród itp. I zazwyczaj zachaczam wtedy tez o przeczyce :)

Jak jeżdze gdzies blizej to po sosnowcu mniejwiecej okolice Kazimierza, Ostrowów. Lubię tez wyjechac do Jaworzna w kierunku sosiny :)

Pozdrawiam ziomka z uczelni AE bo tez tam studiuje aczkolwiek na 1 roku Zarządania :)
Ludzie z okolic Katowic łaczmy sie :D

:
do Katowic mam powiedzmy 50km (ledwo się motocykl zdąży rozgrzać hehe) także nie ma problemu z chęcią wpadnę gdzieś w okolice i możemy polatać razem:) mieszkam przed Bielskiem-Białą (patrząc od strony Katowic). pozdrawiam

Robi28
[Usunięty]
:
Mieszkam w Brynku
jeżdże do roboty do tarnowskich jak pogoda pozwoli
jakby co to można sie umowic i pośmigac

:
no to może tak jak Hubert pisał w drugiej połowie czerwca można się spotkać jak więcej osób tutaj zawita :)

riki_tiki
[Usunięty]
:
Zdjecia.....

1

2

3

marcincs