Yamahama Fazer szejset!
Odpowiedz do tematu

: Yamahama Fazer szejset!
Wiele miesięcy minęło od sprzedaży GS'a i przez ten czas nie było dnia żeby nie myśleć o motocyklu.

Nawet nie wiedziałem czego do końca chcę poza tym, że miał to być sportowy turystyk ale w końcu skupiłem się tylko na Fazerze, rocznik nie grał roli. W końcu do garażu wstawiłem fortepian FZS 600 z roku 2002, a najśmieszniejsze w tym wszystkim to, że w żółtym kolorze :rotfl: ale git malinka bo takie mi się podobają i powracają wspomnienia.

Jestem bardzo zadowolony, super wygodny motocykl, świetny stan techniczny jedynie sprawdzę i najlepiej wymienię płyn hamulcowy.

Fotki będą jutro :)

Wracam do żywych :D lwg again

Ostatnio zmieniony przez tmi Czw 22 Sty, 2015, w całości zmieniany 2 razy
:
czekamy na fotki i gratulacje sprzęciora :D
Pozdro!

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Wazne ze w najlepszym kolorze:D

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
2002 to reflektory podobne do lytra? Jeśli tak to chyba najładniejszy sprzęt jaki mogłeś wybrać ;) Gratuluję zakupu i życzę bezawaryjnej eksploatacji.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
kempes napisał/a:
2002 to reflektory podobne do lytra?

Tak. roczniki 2002 i 2003 to tzw. kocie oczy.

Dzisiaj niestety zdjęć nie zrobię, cały dzień u mnie leje. Będzie trzeba przeczekać :P

:


Szczerze mówiąc to spodziewałem się czegoś bardziej egzotycznego ale jak rozumiem wygrał rozum :)

:
tmi, to ten z tym dziwnym spawem na wahaczu co pytałeś na forum? :rotfl:

tak serio - "będzie Pan zadowolony!"

gratki :D

P.S. mały Fazer pali laczka jak zły :hyhy:

:
Obiecane zdjęcia.







A tutaj podczas przeglądu, już w miarę wszystko ogarnięte.



W środku nowy filtr powietrza i akumulator



to będzie spokój. Z korka wlewu oleju wali kwiatkami motul power :D

Generalnie dzisiaj dopiero był taki ogólny przegląd robiony, do tego czyszczenie różnych rzeczy itp. bo wcześniej nie było czasu. Muszę jeszcze ustawić reflektory z przodu bo świecą za nisko i wymienić żaróweczkę podświetlenia zegarów bo chyba jedna jest spalona.

Najwięcej zabawy oczywiście było z czyszczeniem napędu :szok: ale już jest czysty i przesmarowany hipolem, jeszcze nie wiem co zrobię z prawie pełną puszką castrola do łańcuchów, którą dostałem do moto ale zauważyłem, że skrzypią drzwi do garażu :D
Ponadto zalany 18 litrami E95 ciekawe ile to będzie palić.

Czy zegarek da się ustawić żeby pokazywał np. 16 zamiast 4?

:
Fajny motór! A co do napędu to norma, ja na swój straciłem 3/4 flachy nafty,a pod deklem to pożal się boże z pół kilo wygrzebałem. ;)

Wygląda fajnie, ciekawe jaka jest różnica do pierwszej generacji. :) Niech służy!
P.S. Spray możesz mi dać jak Ci zawadza, będę test robił :P

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Gratulacje! :D

Co do zegarka to u mnie sie nie da :P

Das Drone !!
:
:dribble: :dribble: Gdyby tylko był niebieski... :P

Super motocykl!

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Super sprzęt, oby służył.
Hunter napisał/a:
ciekawe jaka jest różnica do pierwszej generacji

Kształt owiewki. To był tylko drobny lifting, druga generacja to tak naprawdę FZ6.

"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
RedShadow napisał/a:

Hunter napisał/a:
ciekawe jaka jest różnica do pierwszej generacji

Kształt owiewki. To był tylko drobny lifting, druga generacja to tak naprawdę FZ6.

Owiewka oraz bak są inne.

tmi super Fazer :hyhy:

:
Próbując porównać GS'a do Fazera ten pierwszy ma jedynie dwie zalety:
- tańszy w utrzymaniu
- lżejszy i do odczuwalnie

I to tyle. Fazer ma wiele różnych rozwiązań, które są przydatne w codziennym użytkowaniu jak chociażby ma schowek pod siedzeniem gdzie można coś schować, zaczepy do bagażów, regulacja klamki hamulca itp., a jak już o hamulcach to w GS'ie ich nie ma, raczej jakieś marne spowalniacze, tutaj obsługa 1 palcem i brzytwa, aż dziw bierze, że nowsze generacje mają gorsze hamulce, heble od R6 to jednak super sprawa.

Fazer jest znacznie mocniejszy ale jakoś głowy nie urywa. Wskaźnik poziomu paliwa jest wybitnie zbędny (w ogóle nie wiem po co je montują w motocyklach) i znacznie bardziej przydatny byłby wskaźnik temp. oleju lub chłodziwa lub chociażby wolałbym w tym miejscu termometr.

yaszczi napisał/a:
tmi, to ten z tym dziwnym spawem na wahaczu co pytałeś na forum?

To oczywiście ten :)

yaszczi napisał/a:
P.S. mały Fazer pali laczka jak zły

Nie omieszkam kiedyś spróbować :D

Hunter napisał/a:
a pod deklem to pożal się boże z pół kilo wygrzebałem.

Nawet tam nie zaglądam, jak się za dużo nazbiera to może samo odpadnie czy coś, nie widać.

Najbliższe planowane modyfikacje:
- zakup tankpada :looka:

:
tmi napisał/a:
- lżejszy i do odczuwalnie


pośmigaj więcej, bo jak dla mnie Fazer jest zwrotniejszy od GS'a nawet przy manewrach na parkingu ;)

Co do hamulców to wczoraj ćwiczyłem awaryjne hamowania na parkingu i "dupę" podnosiło :D

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.