Sportowe sety |
Autor |
Wiadomość |
marcin3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Cze, 2010 Sportowe sety
|
|
|
Witam zastanawiam sie nad zmiana setow na sportowe niestety ciezko jest cos dobrac moze ktos z was ma jakis pomysl od jakiego moto beda pasowac do gsa ja znalazlem komplet firmy cfmotorcycle woodcraft ale koszt to ponad tys zl niestety nie dostepne w naszym krajuwiec dochodza koszty wysylki. Bede wdzieczny za jakiekolwiek pomysly lub rady |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 03 Cze, 2010
|
|
|
a sie tak zapytam
po co
w TDMie na standardowych setach zamykam przednia opone na torze trąc podnózkami po asfalcie ale nie przyszło mi to nawet przez myśl |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Cze, 2010
|
|
|
Porządnych setów za mniej niż 1000zł nie kupisz, chyba że z jakiegoś rozbitka Ci się uda. Też się zastanawiam po co do GSa takie ustrojstwo? |
|
|
|
|
marcin3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Cze, 2010
|
|
|
A dlaczego nie rownie dobrze mozna nie wymieniac wydechow lub zakladac przewody w oplocie albo zmienic cos innego przeciez wszystko to w co gs jest wyposazony seryjnie jest ok i wystarczajace ale kazdy che cos dodac troche ulepszyc poprostu tak jak lubi |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Cze, 2010
|
|
|
Wydech- podstawa, na serii wszystkie moto brzmią jak kastraty
Oplot- bezpieczeństwo przede wszystkim
Sety- ? |
|
|
|
|
marcin3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Cze, 2010
|
|
|
I tak mozemy caly dzien wiec lepiej jak nikt nie ma nic sensownego do powiedzenia zamknijmy temat
chcialem dodac ze przeswit w TDM to 160 mm w SV 140 mm po 2003 150 mm w GS 120 mm czyli jak by nie bylo mozecie sie bardziej zlozyc w zakrecie wiec zakladajac sportowe sety mozna sie bardziej pochylac oczywiscie jesli opona na to pozwoli nie mam wiecej juz do dodania |
|
|
|
|
marcin3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 06 Cze, 2010
|
|
|
dla zaintereowanych znalazlem kolejna firme www.trwmoto.com lub .pl |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
Special [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010
|
|
|
tak to wyglada u mnie firma gimbel made in Germany
07062010020.jpg
|
|
Plik ściągnięto 128 raz(y) 518,15 KB |
07062010019.jpg
|
|
Plik ściągnięto 159 raz(y) 777,61 KB |
|
|
|
|
|
Special [Usunięty]
|
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Pochwał: 4 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012
|
|
|
Odgrzewam kotleta
Idzie zima i myślę sobie nad kolejną niewinną przeróbką, która dodam mi kolejne +10 punktów do samozadowolenia z wykonanej samemu modyfikacji
Chodzi ogólnie o przerobienie setów przednich tak, aby zmiana biegów była wykonywana pośrednio przez dodatkowe ramię tak jak np. jest w banditach.
Znalazłem na gstwin zdjęcia takich setów:
Przeróbkę tą chcę także wykonać z racji tego, że prawy set mam już przerobiony - wynikało to z montażu szerszego wahacza (od bandita) - pompka hamulca musiała być odstawiona, bo zahaczała o wahacz.
Tak wygląda obecnie mój
prawy set.
Oczywiście jeżeli będę zabierał się za upiększanie lewego seta, to prawy też zostanie ponownie przerobiony, aby zachować symetrię. |
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|