Wymiana oleju i uszczelniaczy lag |
Autor |
Wiadomość |
lorak1988 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012
|
|
|
Uszczelniacze w lagach i olej wymieniony. Jakieś 2,5 h roboty z pomoca braci i jest 120zł w kieszeni. Myślałem ze to wyższa filozofia jakas, ale jak na pierwszy raz to i tak sprawnie poszło.
Idąc za ciosem wymieniłem łańcuch, naprostowałem lekko przednia fele i naprawiłem stopke boczna |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 614 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
lorak1988 napisał/a: | Idąc za ciosem wymieniłem łańcuch, |
Zębatki też??? |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
Borek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 908 Skąd: Nidzica/Warszawa
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
No co Ty po co zmieniać zębatki, z resztą niektórzy skracają łańcuch o 2 ogniwa i jeżdżą co nie? |
_________________
|
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 614 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
Tu cię kolego zaskoczę! Ja ostatnio szarpnąłem się i wydałem jakieś 400zł na łańcuch z zębatkami. Złotego DIDa wzmacnianego. |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
Borek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 908 Skąd: Nidzica/Warszawa
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
Brawo, jest się czym chwalić... Bo kupić porządny napęd do GS-a to rzadkość |
_________________
|
|
|
|
|
lorak1988 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
No Maruder, ale kiedyś 2 ogniwka wyciąłes jak był za długi
No oczywiscie ze zebatki tez, sunstar-a, łańcuch D.I.D.
Tylki zdziwiło mnie to ze musiałem nowy lancuch skrocic o 2 ogniwka, a kupiłem specjalnie dluzszy bo wyczytałem gdzies ze do rocznika 89 jest właśnie dluższy. I nie wiem o co chodzi. |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 614 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
I kto tu ogniwa skraca? ja musiałem bo regulacji nie miałem. A ty już na dzień dobry to robisz? Nie no szacun! Heh tak na poważnie ja kupiłem u studiego komplet i pasował jak trzeba po założeniu w połowie regulacji się znalazł.
Borek a pewnie że mam czym się chwalić bo w czarnym moto mam Złotego DIDa szpan we wsi! |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
lorak1988 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
Ważne ze jest ok. Tylko zastanawia mnie od czego uzależniona jest ta różnica w długości łancucha zależnie od rocznika. |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 614 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
Niby od układu zębatek, 15 czy 16 z przodu jest i z tyłu jaka. Niby te ogniwo jedno jest zależne właśnie od tego ale ja się nie znam tu się powinien expert Studi wypowiedzieć, fachowiec od nowinek technicznych i specjalista techniczny w dziedzinie GSowej. |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
lorak1988 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012
|
|
|
Spoko, juz wyczytałem gdzie trzeba http://forum.gs500.pl/vie...der=asc&start=0 i wyszło ze dalej nie wiem o co chodzi, ale moim zdaniem dobrze zrobiłem ze go skróciłem.
Pewnie inzynierowie pomyśleli ze bez sensu zakładać nowy lancuch zeby był w połowie naciagu i dlatego w kolejnych rocznikach zmniejszyli do 110 ogniw.
A ilosc zebow mam tak jak jest fabrycznie.
A tak "buy the way", to chyba nie ten temat |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|