Przesunięty przez: leon Sob 30 Kwi, 2011 |
gdzie znajde filtr paliwa |
Autor |
Wiadomość |
sezrg

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Czw 25 Sie, 2011
|
|
|
mr0zd napisał/a: | Kolejny mit zapoczątkowany jeszcze za czasów naszych dziadków. |
mit to to nie jest ja kupilem rocznik 90 i poważnie mialem spory problem z usunieciem rdzy.
Set3 napisał/a: | Powiem Ci że jeszcze spotkałem się z tym że niemcy dolewali do benzyny ropy. |
ja słyszalem o denaturacie |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 |
|
|
|
 |
Set3

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 62 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Czw 25 Sie, 2011
|
|
|
denaturat dolewa się do ropy lub benzyny bo dykta miesza się z wodą i benzyną. W ten sposób można usunąć wodą z ropy. Robi się to na jesień w samochodach tak by nie zamarzały.
Ja pisałem wogóle o czymś innym. O tym zeby nie zostawiać na dłużej pustych zbiorników paliwa. Dłużej to znaczy na zimę lub dłużej. Rdza potrafi szybko uszkodzić pusty zbiornik i jeszcze otwarty. A ropa była właśnie do takich zbiorników dolewana. I to niedużo. W sumie nafta byłąby lepsza. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 |
|
|
|
 |
RainmarvonBiela [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 23 Wrz, 2011
|
|
|
Panowie odświeżam temat , u mnie jest mały filtr paliwa na jednym z weżyków wychodzących z baku z tego co czytałem nie powinno go tam być czyli jakaś prowizorka ? Motocykl jest z 91 roku . |
|
|
|
 |
panbodzio

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 106 Dołączył: 20 Gru 2008 Pochwał: 18 Posty: 1119 Skąd: dokąd
|
Wysłany: Pią 23 Wrz, 2011
|
|
|
dokladnie tak jak piszesz - ktos albo nie mial wiedzy albo cos zakombinowal.
warto sprawdzic jak wyglada filtr wewnatrz baku i czy w ogole tam jest |
_________________ http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr |
|
|
|
 |
RainmarvonBiela [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 23 Wrz, 2011
|
|
|
Ostatnio motocykl zaczą sie dziwnie zachowywac przerywał w czasie jazdy tak jak by nie dostawał paliwa zwróciłem uwage też ,że ten pseudo filtr jest cały zalany paliwem wczesniej nie był wypełniony nawet do połowy. |
|
|
|
 |
Set3

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 62 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2011
|
|
|
w GS nie ma pompki paliwa. Paliwo spływa grawitacyjnie.
Nie wszedzie są założone filtry paliwa dodatkowe tak jak u Ciebie. Jeden filtr jest w zbiorniku. Ale u Ciebie wydaje sie zatkany ten dodatkowy. Łatwo sprawdzić. Zdejmij wężyk przy gaźniku i zobacz czy leci paliwo.
Ja jak reguluje sobie gaźnik sciągam zbiornik a paliwo spływa sobie dodatkowym przewodem z butelki. Można też tak sprawdzić czy zasilając GS z innego źródła masz lepszą prace. Jak tak to wiadomo ze zatkany jest filtr paliwa. W zbiorniku lub dodatkowy.
Przy grawitacyjnym zasilaniu w paliwo bardzo ważne jest by filtry nie były przytkane. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 |
|
|
|
 |
RainmarvonBiela [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2011
|
|
|
Jutro to zrobie i zobacze dokładnie na ktory weżyk jest założony ten filtr myśle ze tu tkwi problem ,wcześniej ten dodatkowy filtr był pełny tylko w połowie teraz jest pełny wnioskować można z tego że paliwo ma problem z odpływem z niego do gaznika i stąd te objawy, czy taki filtr można wyczyścić jakoś ? |
|
|
|
 |
Set3

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 62 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2011
|
|
|
dodatkowy filtr jest jednorazowy. A ten filtr w zbiorniku jest do wyczyszczenia. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 |
|
|
|
 |
RainmarvonBiela [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2011
|
|
|
Dzisiaj sprawdziłem dokładnie wszystko , filtr założony jest na przewód który doprowadza paliwo od kranika do gazników . Wewnątrz filtra było mnóstwo brudu jakieś takiej żółtej mazi . Odkreciłem filtr potrzasłem nim porządnie i pozwoliłem żeby paliwo swobodnie płynęłó przez niego wypusciłem cały ten syf do butelki . Efekt taki że problem znikł , pojezdziłem sobie porządnie ,jutro spróbuje kupić podobny filterek i wymienić na nowy. |
|
|
|
 |
Piroman1981
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 15 Skąd: Góra Kalwaria
|
Wysłany: Pią 25 Kwi, 2014
|
|
|
Pytanko do kolegi albo do kogoś kto ma model z okolic 1992 r. Jaki filterek dodatkowo montowaliście w tej maszynie na przewodach żeby nie zamulić za bardzo ssania paliwa? Można wsadzić coś z innego motocykla o podobnej pojemności np jakiejś 600-ki? (podobna siła ssąca cylindrów) Nie znam się na tym a wolę nie wsadzić czegoś co by utrudniło dopływ paliwa bo sam mam masę syfu w baku i wolę nie ryzykować. |
|
|
|
 |
Set3

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 62 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
|
|
|
 |
Biedronov
Model GSa: GS 500F
Wiek: 26 Dołączył: 17 Maj 2023 Posty: 24 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sro 14 Maj, 2025
|
|
|
Odświeżając pytanie: jak dostać się do tego filtra paliwa, który jest w baku? Czy trzeba przelać paliwo i zdjąć bak? Też mam problemy (tak mi się wydaję) z dostarczaniem paliwa do gaźników, więc chce wymienić przewody i przeczyścić filtr |
|
|
|
 |
BociekPL

Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 50 Posty: 947 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Sro 14 Maj, 2025
|
|
|
tak, zdejmujesz bak i odkręcasz. Jeśli postawisz bak w pionie i masz go mniej niż pół to nie powinno nic wyciekać. Przed odpięciem węży zakręć kranik w baku (zintegrowany z filtrem).
Raczej ten filtr się nie zatyka, bardziej obstawiam gaźniki lub kranik |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
 |
|