WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Yarccom
Pon 19 Maj, 2008
Oddlawienie (odblokowanie) GSa
Autor Wiadomość
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2015   

Nie pamiętam dokładnie jakie kupowałem, ale na 95% były to te które podał studi.

I o ile pamiętam miałem podobny dylemat, ale ponieważ gaźnik w GS'ie jest Mikuni, to typ Solex&Mikuni wydaje się bardziej sensowny.
 
 
 
Vankel 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2013
Pochwał: 1
Posty: 166
Skąd: Nowy Targ/Kraków
Wysłany: Wto 14 Kwi, 2015   

Właśnie nie sa to dysze typu Solex&Mikuni. Właściwymi są typu Keihin. Dokładnie te, które podałeś w linku.
Ja tak kupiłem i musiałem je wymienić na te drugie, bo nie pasowały.
Na tej stronie masz mojego posta w której podałem link do dysz i one wchodzą na 100%
http://forum.gs500.pl/vie...r=asc&start=255
_________________
87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" :P
 
 
DonCyrulone
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Kwi, 2015   

studi napisał/a:
Z ciekawości, bez jechania do mechanika, wykręć świece i opisz jak wyglądają, kolor etc., bo jeśli


Różnie słyszałem co do oceniania poprawności wyregulowania po świecach (chociaż sam tak kiedyś robiłem) ale wykręciłem jedną i wygląda tak
 
 
DonCyrulone
[Usunięty]

Wysłany: Czw 16 Kwi, 2015   

Gadałem jeszcze dzisiaj z tym mechanikiem i powiedział że zalepił dziurki na przepustnicy, dźwignął iglice i zmienił dyszę na większą od 100 ale mniejszą niż 130 (nie pamięta dokładnie jaką). Myślicie, że zmiana dyszy na 130 powinna pomóc?

Znalazłem takie. Będą dobre? Przypominam że jest to model GS 500F z 2004r

http://allegro.pl/suzuki-...7.html#delivery

W opisie jest 120 ale ma też 130
 
 
Vankel 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2013
Pochwał: 1
Posty: 166
Skąd: Nowy Targ/Kraków
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2015   

DonCyrulone, iglica na 3 ząbku od góry wystarcza. Mi osobiście zmiana ząbka nic nie dała. Natomiast zmiana dysz z 135 na 130, przy zaślepionych przepustnicach i dobrze wyregulowanych gaźnikach dała tyle, że gs szedł jak szatan :hyhy: bez dziur w obrotach, co można było zaobserwować przed zmianami.

I jeszcze jedno, widze że nawet nie chciało Ci się przeglądnąć linków, które dałem na tej podstronie, a masz jasno napisane jakie dysze pasują do gaźnika z gsa z 2004 roku.
_________________
87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" :P
 
 
DonCyrulone
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Kwi, 2015   

Znaczy no czytałem, tylko chciałem się upewnić żeby kasy w bloto nie wywalać :) W ogóle mechanik gadał że oryginalnie była tam dysza 80 :o
 
 
DonCyrulone
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Kwi, 2015   

Wymieniłem te dysze na 130 ale dalej go trochę dławi na pełnym no i ten dziwny problem z szarpnięciem po odjęciu gazu został. Może faktycznie trzeba te iglice i sprężynki wymieniać?
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2015   

a wyregulowane gaźniki były na tej nowej dyszy?
 
 
 
DonCyrulone
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Kwi, 2015   

No raczej tak, z resztą jeszcze gadał że zwiększył mu mieszankę na "składach" jak on to ujął. Co mnie trochę dziwi wydawało mi się że z początku jak go testowałem po wymianie dysz mniej szarpał i trochę lepiej szedł ale nie jestem w stanie tak obiektywnie tego stwierdzić.

Ogólniw to mechanik twierdzi że w tych blokowanych były grubsze iglice.
 
 
DonCyrulone
[Usunięty]

Wysłany: Czw 07 Maj, 2015   

Czy ktoś jest mi w stanie pomóc bo ten mechanik już chyba nic więcej nie zrobi? Przypominam że po odjęciu szarpie i trochę go muli od 3/4 w górę, najbardziej to na wyższych biegach (wyższym obciążeniu czuć)
 
 
DonCyrulone
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Maj, 2015   

Mała poprawka. Dysza 110 podobno była ale to się i tak z żadną serwisówką nie zgadza, nawet z wcześniejszych modeli
 
 
Tiser
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   

Cały czas mam problem ze swoim GS'em, 150 to v max. Przepustnice zaklejone, dysze ok. Tylko na dekielkach mam takie wypustki (w roczniku 2006 chyba nie powinno być takiej blokady) gaźnik 01DN.
Mam usunąć te wypustki?
 
 
Vankel 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2013
Pochwał: 1
Posty: 166
Skąd: Nowy Targ/Kraków
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   

W mojej z 2004r też takie były. Nie ruszałem. A szła spokojnie 170. ( jazda wtedy tym moto to już nie jazda a walka o przetrwanie :P )

Coś masz nie do końca dobrze odblokowane gaźniki. Membrany przepustnic nie są czasem uszkodzone?
_________________
87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" :P
 
 
Tiser
[Usunięty]

Wysłany: Wto 07 Lip, 2015   

Nawet przy 150 już jest "trochę" wietrznie :P
Membrana rzeczywiście była jakby przyciśnięta z jednej strony i zagięta. Starałem się to wyprostować i odpowiednio zamontować (aby nie była przyciśnięta z żadnej strony).
Sądzicie, że to może być wina tej membrany?
Pozostałe elementy chyba są OK, tzn dysze, ząbek iglicy, zaklejone przepustnice (zaklejałem poxipolem).
 
 
Vankel 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 14 Sty 2013
Pochwał: 1
Posty: 166
Skąd: Nowy Targ/Kraków
Wysłany: Wto 07 Lip, 2015   

Membrany nie mogą mieć żadnych pęknięć czy uszkodzeń. U mnie były minimalnie podziurawione.

Czy poxipol dalej trzyma? ja trochę pojeździłem i potem profilaktycznie przepatrzyłem wszystko.

Rozumiem iglica 3 ząbek od góry, dysze 130?
_________________
87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.