Oddlawienie (odblokowanie) GSa
Odpowiedz do tematu

:
No to zapłaciłeś tyle ile płaci się zazwyczaj dlatego nie widzę powodu dla którego powinny cię interesować kłopoty pana mechanika. Też się tak brandzlowałem na forum z moimi gaziorami, sprawa się skończyła tak, że mechanik sobie pojechał na wakacje a ja zostałem bez kasy i ze zrypanymi gaźnikami. Gdzieś tu były moje wywody na ten temat.
Niech go naprowadza 450 złotych, oddaj mu motocykl i naprawdę przestań się tym przejmować.
Jak chciałeś samemu dłubać trzeba było to robić od początku do końca i zostawić sobie 450 zł na przyjemniejsze rzeczy. Wiem że czasem ciężko kogoś postawić do pionu ale jak nie chcesz zostać zrobiony w ch... tak jak ja kategorycznie powiedz żeby naprawił co zj.... bo jak rozumiem jak narazie gość ci za ciężkie pieniądze rozregulował gaźniki.
Niech robi do skutki chociażby się miał zesrać a jak już nie daje rady to niech zwróci pieniądze chociaż.

Tak się zastanawiam czy na mechaników działają jakieś zasady panujące na wolnym rynku czy oni poprostu egzystują i bez względu na to czy zrobią czy nie biorą pieniądze i działają dalej :]

DonCyrulone
[Usunięty]
:
No dobra ale chce dojść do tego czy to wgl mogło być blokowane a jak tak to nie chce żeby mi to z powrotem zablokował. Też nie chce się z nim na razie wadzić bo póki co da się z nim dogadać.

:
DonCyrulone napisał/a:
No dobra ale chce dojść do tego czy to wgl mogło być blokowane

Teraz po tym jak on coś tam zmieniał będzie to trudne do sprawdzenia, jedynie po przepustnicy, czy widać, że były na niej jakieś klejone otwory, jeśli nie to albo była wymieniona, albo zgodnie z modelem tego gaźnika nigdy nie był zdławiony, a po prostu miał coś źle ustawione/zapchane/zawieszone i z tego były problemy.

Z tego co opisywałeś, tak mi się wydaje, on sam tych gaźników nie robił tylko komuś to podzlecał, to niech teraz się z tym buja, choć będzie to pewnie długotrwała zabawa, i nie wiem czy nie taniej a i szybciej mimo wszystko będzie odżałować na innego mechanika, który ma renomę jeśli chodzi o gaźniki.

Mnie jak kiedyś mechanicy w ASO (co prawda nie SUZUKI, ale przez znajomą) wyregulowali gaźniki, to moto miało problemy ze schodzeniem z obrotów, źle ustawione wolne, bo ustawiali chyba na zimnym, a koniec końców jak wróciłem do mojego starego sprawdzonego mechanika to się okazało, że moto ma o jeden ząbek przestawiony rozrząd, natomiast miałem dość jeździć z reklamacją co dwa dni przez miesiąc i nic z tego nie wynikało.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
DonCyrulone
[Usunięty]
:
Ja to dałem do regulacji zaworów + czyszczenia i regulacji gaźników. Wtedy mi zadzwonił że jest blkowany i czy chce za 50 zł odblkować. Tylko teraz się zastanawiam czy to w ogóle mogło byc blokowane skoro te gaźniki mają takie oznaczenia. W dowodzie tez jest 35kW ale wtedy mi powiedział że jak to sprowadzają to często spisują skąś i nawet nie sprawdzają.

:
Skąś czyli skąd ? Z kosmosu? Z gazety? Ten gość to faktycznie nie lada spec :rotfl:
O ile mi wiadomo to spisują np z Briefa a więc z niemieckiego dowodu gdzie masz wszystko czarno na białym. Skoro miałeś w dowodzie że jest rozblokowany to tak pewnie jest, przecież nikt go specjalnie nie blokował, jeżeli by to zrobił to pewnie z jakiegoś powodu (np żeby zmieścić się w konkretnej kategorii jeżeli chodzi o moc) i pewnie by to zmienił w papierach. Wątpliwości można mieć jak jest w papierach zblokowany bo raczej mało kto po rozblokowaniu łazi żeby to później w papierach ująć. U mnie tak właśnie jest.

:
35kW czyli nie miałeś zablokowanego GSa. Rozumiem jakby było 25kW to wtedy przycięty, ale po co przycinać do 25kW skoro A2 jest do 35kW? Idealnie się mieścisz w A2. GS nie może mieć wpisane np. 40kW, bo takich GSow z tego co mi wiadmo NIGDY nie produkowano. GS fabrycznie mają powiedzmy 35kW (z małymi wyjątkami gdzie nowsze roczniki miały wpisane 35,1kW).
Na KM to GS ma ~50KM (46-47KM) czyli 35kW daje nam 47KM co jest OK. Jak dla mnie było wszystko dobrze i teraz mechanik coś spie*dolił i moto źle działa, bo mu się WYDAWAŁO, że jest coś nie tak/zablokowane, coś tam może wstawił/zmienił, przestawił (ch*j go wie). Tak mi to wygląda.
Możesz oficjalnie się czuć naciągnięty na 50 zł, a gratis masz rozregulowane gaźniki.

Mechanik arbuz i tyle. :padam:

DonCyrulone
[Usunięty]
:
Dzisiaj z nim gadałem i powiedział że na przepustnicy były te dziurki. Gadał że trzabyło by wymienić iglice, sprężyne i rozpylacz (chociaż dziwne mi się to wydaje bo tu żaden kolega o tym nie pisał). Watpie żeby chciał naciągnąć bo wydaje się spoko i się chyba więcej z tym już narobił niż by mu się to opłaciło. Co dziwne jak dzisiaj jechałem to po ok 5 minutowym postoju z początku ciągnął lepiej nawet na pełn gazie więc to może nie wina gaźników.

:
Wymienić trzeba tylko dyszę główną...

Sprężyn i iglic niech nie dotyka...

:
simin napisał/a:
Sprężyn i iglic niech nie dotyka...

chyba już za późno, bo w jednym z pierwszych postów jest napisane, że przestawił ją o jeden ząbek.

Z ciekawości, bez jechania do mechanika, wykręć świece i opisz jak wyglądają, kolor etc., bo jeśli
DonCyrulone napisał/a:
po ok 5 minutowym postoju z początku ciągnął lepiej nawet na pełn gazie
to może go po prostu w tej chwili zalewa i dla tego ma muła

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
DonCyrulone
[Usunięty]
:
Cytat:
Z ciekawości, bez jechania do mechanika, wykręć świece i opisz jak wyglądają, kolor etc., bo jeśli


Kurde zaś bym musiał plastiki ściagać :/ Wiem że z początku miał za mało paliwa bo świece były suche, tak się akurat złożyło że wymieniałem.

studi napisał/a:
o może go po prostu w tej chwili zalewa i dla tego ma muła


Sam już nie wiem. W zasadzie to tylko na pełnym gazie występują trochę problemy, ale i tak juz jest poprawa po ostatniej wizycie. Co do pełnej manetki jeszcze to więcej jak do 10k obr/min nie wyjdzie, a na nie całej to leci poza 11. Sam bym się za to spróbował wziąć ale boję się że to bardziej rozkopie no i boje się tej regulacji potem. Chociaż skuterek się regulowało ale to co innego :D

Próbowałem go na autostradzie wczoraj, ok 175 km/h

Tiser
[Usunięty]
:
Witam :)
jaki jest numer dyszy w niezablokowanym GS z 2006 r? Wiem, że zamiast 135 powinna być 130 ale jaki ma numer katalogowy ta 130? W serwisówce nie mogę znaleźć.

:
Dysza główna - MAIN JET - P/N: 09491-60010
(pozycja 27 na fiszkach) -> http://www.ronayers.com/o...-model-k4-k5-k6

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
Tiser
[Usunięty]
:
Jakie wymiary powinna mieć ta dysza? Średnica, długość, gwint? Po numerze ani po modelu motocykla nie mogę znaleźć na larssonie.

:
nie mam jak sprawdzić wymiarów, ale optycznie wydaje mi się, że to jest ta http://www.larsson.pl/ind...no=MzQ3MDExNw==

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
Tiser
[Usunięty]
:
Jest jeszcze np. taka: http://www.larsson.pl/ind...no=MzQ3MDMwOQ==
Tylko, że ta średnice ma 6 mm, a nie 8.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.