Przesunięty przez: Yarccom Pon 19 Maj, 2008 |
Oddlawienie (odblokowanie) GSa |
Autor |
Wiadomość |
bongoso [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 01 Paź, 2009
|
|
|
Czy to ta dysza służy do odblokowania Gs-a z '93 r?
http://larsson.pl/?c=r&no...DEwNQ==&t=dysza
dysza gaźnikowa typ Solex Mikuni rozmiar 120 - 15zł.JPG
|
|
Plik ściągnięto 13452 raz(y) 14,11 KB |
|
|
|
|
|
Duduś [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 21 Lis, 2009
|
|
|
Cześć, kupiłem przed sezonem suzuki gs 500e 95r. z niemiec wybrałem ten moto bo słyszałem że jest jeden z lepszych na początki z japońcami do tej pory jezdziłem 9 lat ruskami , zdecydowałem się na zmiane , przejezdziłem sezon i jestem zadowolony z gs-ki lecz troche brakuje mi mocy , jest zdławiony ,w dowodzie mam wbite 25kW a na Vmax to jakies 140km/h mam takie pytanie?? poczytałem o oddławieniu gs i juz kupiłem dysze 125 i 122,5 i teraz czy króćce moge roztoczyc z 17mm na 34mm czy trzeba gdzies kupic nowe o takim rozmiarze?? I gdy juz to wszysto zrobie to moc skoczy z 34KM na 48-50KM?? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Dudi
[ Dodano: Nie 22 Lis, 2009 ]
a i jeszcze , czy gdzies znajde serwisówke po polsku?????
dzieki ,pozdrawiam |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Gru, 2009
|
|
|
cześć poradżcie czym mam zakleić otwory w przepustnicach
kurcze w serwisie jedna 200 zł |
|
|
|
|
Salvelinus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 21 Gru, 2009
|
|
|
Witam.. Nie wiem czy dobrze myślę, jeśli nie to mnie poprawcie.. W przytoczonej wcześniej niemieckiej instrukcji oddławiania: dla roczników od 94-95 klip należy zapiąc z 4 na środkowy rowek a nie jak ktoś podsunął tłumaczenie pl, że z 3 na na 4 |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
|
|
|
|
Salvelinus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 21 Gru, 2009
|
|
|
No właśnie o tym artykule pisałem.. No i jak...???
[ Dodano: Pon 21 Gru, 2009 ]
Pytam gdyż przy okazji regulacji zaworów i sprawdzania działania napinacza rozebrałem gaźniki. A że moja suza to wersja zdławiona przy okazji posatnowiłem ją odblokować. Na iglicy clips mam zapięty na 4 rowek od góry, króćce ssące są 34 mm ale pod pokrywą gaźników jest odlana blokada podnoszenia przepustnicy.. Jutro z tym powalczę tylko zmyliło mnie to ustawienie clipsa na iglicy w wersji niemieckiej artykułu i po tłumaczeniu. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 21 Gru, 2009
|
|
|
Ustawienie iglicy i ilosc obrotów śruby składu mieszanki wolnych obrotów jest zależna od stanu silnika i gaxnikow. Jeden gs będzie chodził na 3 rowku i 2,25 obr śruby a drugi na 4rowku i 3 obrotach lub więcej. Tu trzeba poeksperymentować. Podane w artykule wielkości sa ustawieniami typowymi przed dokładną regulacją. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
jaras678 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Sty, 2010
|
|
|
czy to jest ten ogranicznik otwarcia przepustnicy?
DSC00128.JPG
|
|
Plik ściągnięto 292 raz(y) 255,07 KB |
DSC00128.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 438 raz(y) 252,21 KB |
|
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Sty, 2010
|
|
|
to jest prowadnica sprężyny ogranicznik to ta okrągła podstawka na dnie dekielka |
|
|
|
|
jaras678 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Sty, 2010
|
|
|
wiec nalezy to urwac zeby odblokowac bo wszystko wskazuje na to ze moj gs jest odblokowany a i tak osiaga max 140 km/h |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Sty, 2010
|
|
|
podobno to jest na zatrzaskach więc powinno ładnie zejść
ja miałem na stałe trzy bolce więc odciołem
spradż też krućce ssące
i wielkość przedniej zębatki oryginalnie powinna mieć 16 ząbków |
|
|
|
|
Salvelinus [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 14 Sty, 2010
|
|
|
U mnie wyglądąło tak samo i myślałem że to jest jedna masa tzn ten okrągły ogranicznik na dole.. Ale jak złapiesz za ten trzpień na którym osadzona jest sprężynka i powolutku i delikatnie jakimiś szczypczykami zaczniesz kręcić w lewo i prao to ci to zejdzie.. Jednak ten okrągły ogranicznik objechałem dookoła tej " rureczki" DREMLEM a następnie oszlifowałem pozostałość na szlifiereczce. Następnie kropeleczka kleju i czpień na którym osadza się spręzyna nałożyłem na trzpień, który jest na dekielku gaźnika i to wszystko. |
|
|
|
|
jaras678 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 14 Sty, 2010
|
|
|
krućce maja wymiar 34 wiec sa takie jak powinny byc a co do reszty to jutro wezme sie za to i policze jeszcze zeby na zebatce |
|
|
|
|
hubert [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 14 Sty, 2010
|
|
|
________________________________________
nie wiem od kogo ale na tym forum to widziałem
DObra, z tego co ja poczytalem i przetlumaczylem to tak, dla modelow 1996-2000.
1. Nalezy zamienic dysze 117,5 na 115 (nr kat. TS09491-23011-000)
2. Podobno w tych plastikowych przeslonach trzeba te dziurki zakleic, ale nie jestem pewny...
3. Zawleczka na iglicy ma byc na srodkowym rowku iglicy
4. Nie za bardzo wiem... Chyba chodzi o to, zeby usunac kapturek, ktory jest za nisko ?
5. Zamienic sprezynke 95mm na 105mm.
6. Skrecic do konca i odkrecic 2 obroty.
7. Zlozyc nowe oringi i zsynchronizowac gazniki
|
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 14 Sty, 2010
|
|
|
plik o oddławianiu jest przetłumaczony, cały przez osobę znającą bdb niemiecki.
Jeżeli nigdzie go nie ma to znowu go zamieszczę przykładowo na rapidshare i wrzucę link lub prześlę emailem. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|