WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Yarccom
Pon 19 Maj, 2008
Oddlawienie (odblokowanie) GSa
Autor Wiadomość
Grzechu16 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 12
Posty: 2051
Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
Wysłany: Czw 15 Maj, 2008   

hehe no nie da się nie zgodzić Yarccom :)
nie wiem jak to jest dajmy na to u Ciebie (Yarccom) z tą małą owiewką podobno coś daje ale na totalnym golasie są straszne opory powietrza przy predkosci 140+.... Udało mi się raz Zuzię do większej preskoci rozkulać to szczerze rękawy miałem po łokcie podwiane jak nie wyżej hehe :)
podczas normanego użytkowania i tak wiecej niz 140 raczej się nie jeździ :)
 
 
 
retro303
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Maj, 2008   

no moj golas pooszedl 160m i chciał wiecej jeszcze ale wiatr juz mnie znosił cos w lewa strone jakos i sie balem;)tak tylko pytalem, ja jezdze i tak swoim turystycznie tylko 90-110 w trasie.
 
 
Keso_turbo 


Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 124
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Czw 15 Maj, 2008   

Kurde mój to żeby 140 poleciał to trzeba go cisnąć jak cholera :( z reszta już wczoraj z Grzechem i z Leonem o tym gadaliśmy na shoutboxie. Chyba trzeba będzie sie udać na regulację i w ogóle żeby mi całego motóra ( <-- ciekawe czy leon znajdzie :P ) przejrzeli. Myślę że chyba już dawno od tego trzeba było w ogóle zacząć bo nie wiadomo kiedy było cokolwiek robione przy moto :niepewny:


(Znalazłem :zly: /Leon)
 
 
matsujama
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Maj, 2008   

Hmm moj 160 raczej leciutko wzial :) i mi sie dobra droga skonczyla heheh trzeba bylo zwolnic ale gs najfajniej chyba leci tak kolo 120 -130
 
 
retro303
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Maj, 2008   

ja tez mysle ze tak 120 to wystarczajaco zeby go nie katowac a predkosc w sam raz. Ile GS najlepiej lubi miec obrotow jak sie jedzie trasa? czy kolo 5ciu tys.? Wczoraj moim Gsem polecialem bez problemu ze stu kilowym kumplem z tylu 140 i moglem duzo wiecej go rozpedzac jeszcze.
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008   

obroty od 4 tys. są jak najbardziej wskazane, zapewniają odpowiednie spalanie.

myślę że 4-5 tys. obrotów to zakres spokojnej jazdy.
przy planowaniu dłuższych trasach i prędkości przelotowej 140 km/h sprawdź poziom oleju przed oraz w trakcie trasy przy przerwie na jedzenie i dłuższy postój.
_________________
www.gs500.pl
 
 
Yarccom 



Wiek: 44
Dołączył: 24 Wrz 2007
Pochwał: 5
Posty: 1934
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008   

4-5 tyś to predkośc 80-100 km/h
troche mało

moja przelotówka to 110-120 czyli ok 6tyś obrotów na 6 biegu
spalania oleju nawet z duzym obciazeniem minimalne ;)
_________________
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Pon 19 Maj, 2008   

moja przelotówka to 80-100, do 120 w porywach (drogami szybkiego ruchu to trzeba prawy pasem bokiem jechać, jeżdżę tak ze względu na to że mocno nie wieje przy takiej prędkości a przy okazji spalanie jest na poziomie do 4 litrów), 120 wystarcza do sprawnej jazdy po drogach ekspresowych itd.
_________________
www.gs500.pl
 
 
Moralez_Gs500
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Maj, 2008   

Witam wszystkich fanów gs-ów... jestem tu nowy na forum i mam pytanie odnośnie tegoż tematu bowiem jestem w trakcie poszukiwania Gs-a a dokładniej na kupnie z 91r wersji slingshot zablokowanej... chciałbym sie dowiedzieć na czym polega blokada w motocyklu z tego roku... jaki jest ewentualny koszt odblokowania trochę to nie precyzyjne pytanie lecz może ktoś z was ma właśnie ten rocznik i miewał ten problem... Pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedz... z góry dzięki
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Pon 26 Maj, 2008   

http://64.233.183.104/sea...lient=firefox-a

http://www.satrion.neostrada.pl/DOWNLOAD.html
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto 27 Maj, 2008   

Ogólnie:
- Rozmiar dyszy jest podany na główce dyszy (patrz obrazek 1).
- Karby/ nacięcia na iglicy gaźnika będą liczone od góry. Więc nie należy zaczynać liczenia od dołu od wierzchołka!
- Rodzaj odblokowania powinien zostać wprowadzony do dowodu rejestracyjnego pojazdu.
- Gdy pojazd zostanie odblokowany w warsztacie nie trzeba niczego nanosić.
- Przy zdejmowaniu czarnej pokrywy z gaźnika należy uważać aby nie zgubić pierścienia- uszczelki (O-Ring) (patrz obrazek 2)!
- Dysze znajdziecie w sklepach Online (larsson.pl) albo u przedstawicieli Suzuki

Rok budowy 1989 – 1993

Części niezbędne do oddławiania:
Część Nr części Ilość Cena
Pokrywa gaźnika 135 02-01D00 2
Dysza główna 120 09491-24016 2


Części niezbędne do zdławiania:
Część Nr części Ilość Cena
Pokrywa gaźnika 135 02-45B10 2
Dysza główna 135 09491-27009 2


1. Obecną dyszę 135 zamienić na 120.
11. Obecną dyszę 120 zamienić na 135.



2. Ograniczniki otwarcia przepustnicy wyjąć (oderwać) z pokrywy.
Są też takie pokrywy gaźnika do których ograniczniki są przymocowane na stałe (odlew). Wtedy muszą zostać zamontowane nowe pokrywy lub obcięte ograniczniki dremelem..
22. Wmontować ogranicznik w pokrywę lub zamontować nową pokrywę już z ogranicznikami.


3. C-klip na iglicy przełożyć do karbu 4 z karbu 3 liczone od góry
33. C-klip na iglicy przełożyć z karbu 3 do karbu 4 liczone od góry



4. Śruba regulacji składu mieszanki(patrz obrazek) musi być następująco ustawiona…
44. Żadnych zmian. Powinna być ustawiona w warsztacie. Zazwyczaj wykręcać 2 ź obrotu.


Najpierw śrubę całkowicie wkręcić, a później wykręcić 2 ź obrotu.

5. Zmontować ponownie gaźnik, uważając na to aby te małe O-Ring porządnie włożyć pod pokrywki przepustnic . Później zsynchronizować.
55. Zmontować ponownie gaźnik, uważając na to aby te małe O-Ring porządnie włożyć pod pokrywki przepustnic . Później zsynchronizować.

1,2,3,4,5 oddławianie
11,22,33,44,55 zdławianie
zdjęcia pooglądasz w pliku

źródło: drosslung

Wszystko wykręć i sprawdź wg tego co pisałem.

Po odblokowaniu daj motocykl do serwisu (regulacja gaźników), jak masz ściągnięty bak bo bez tego się nie obejdzie to sprawdź luz zaworowy, pamiętaj o uszczelce i silikonie.
_________________
www.gs500.pl
 
 
Moralez_Gs500
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

Dzieki wielkie za odpowiedz kilka dni temu stałem sie szczęśliwym posiadaczem tego sprzętu... pozdrawiam wszystkich do zobaczenia na drodzę...
 
 
molu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Cze, 2008   

Tak z ciekawosci - ile powyzsza operacja kosztuje w warsztacie/serwisie ?
pozdro
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw 19 Cze, 2008   

ciężko jednoznacznie odpowiedzieć, w jednym warsztacie regulacje gaźnika, czyszczenie itd. kosztują 100 zł, w innym 200.

Myślę że cała operacja jest niewiele droższa niż kompletny serwis gaźnika + części.

Szacuję iż będzie to kwota od 250 do 500 zł
_________________
www.gs500.pl
 
 
czarnyszybki
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2009   odblokować gs 2005 rok

Sorki, wiem ze temat poruszany wielokrotnie., ale jak dla mnie to nadal dość mało obrazowo i do tego w języku niemieckim. W związku z czym mam prośbę czy ktoś kto ma wiedzę w tym temacie , może odblokowywał gs w tym roczniku jak mój i może mi dokładnie wszystko wytłumaczyć . Podać do siebie jakiś kontakt np. telefoniczny. Z góry wielkie dzięki. nara. i pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.