Spocony silnik |
Autor |
Wiadomość |
kolo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011 Spocony silnik
|
|
|
Witam. Niedawno nabyłem gs'a. Silnik był zapocony ale wyglądało to na stare ślady a po dłuższej przejażdżce nic nowego nie wychodziło. Dzisiaj umyłem moto wraz z silnikiem i miałem nadzieję że będzie suchy na długi okres. Przejechałem 20km, patrzę na silnik, a tam leciutkie zapocenie w okolicy napisu z pojemnością
Szukałem już informacji na tym forum co może być tego przyczyną i jak temu zaradzić ale nie znalazłem
Proszę o pomoc bo nie wiem co z tym fantem mam zrobić??
Z góry dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
|
|
|
Chyba należałoby sprawdzić uszczelkę pod cylindrami i pod głowicą i w razie czego wymienić. Samo smarowanie Loctite'm chyba za duzo nie pomoże. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
kolo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
|
|
|
Kurde, ja sam tego nie zrobie bo jestem laik w dziedzinie mechaniki itp.
A jeśli dużo oleju nie będzie się tam wylewało to mogę tak jeździć? Ewentualnie ile serwis by sobie zażyczył za taką usługę wymiany uszczelki?
Dzięki |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
|
|
|
No jesli naprawdę małe ilości (leki nalot a nie ubabrany silnik) a nie chcesz sie pakowac w koszta to możesz zaryzykowac i tak jeździć. Chyba że silnik będzie tamtędy łapał lewe powietrze, to już nie dobrze. Sprawdź kompręche tak jak napisałem w innym temacie. Jak sie okaże, że top-end do roboty (uszczelniacze górnej parti silnika) to wtedy wymienisz uszczelki i powinno być git. Co do kosztów to nie wiem, trochę roboty jest bo trzeba sciągac wałki i całą głowicę, a jak pod cylindrami tez się poci to i cylindry zeby tam uszczelke wymienić. Zalezy od serwisu. Ja bym obstawiał w przedziale 50-150 zł. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
kolo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011
|
|
|
No 20km przejechalem nie oszczędzając paliwa no i lekki nalot widać oleju dosłownie tam gdzie napis z pojemnością silnika jest. Zrobię jutro fotki tego. Raczej powietrza nie łapie przez to bo jakby taka szczelina była żeby powietrze wchodziło to silnik po 50km byłby myślę cały w oleju - przynajmniej tak mi się wydaje |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011
|
|
|
mówisz tam gdzie napis... a może czas już okręcićć sruby mocujące głowicę do cylindra z odpowiednim momentem? (haynes str 19). |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
power_bit [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
|
|
|
Mnie również, się troszkę się poci, też w tym miejscu jednak to nic wielkiego, zrobiłem 700km od kupna ubytków oleju brak, miarka pokazuje cały czas max. |
|
|
|
|
kolo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
|
|
|
No u mnie również brak ubytków oleju a pocenie nie jest duże. |
|
|
|
|
power_bit [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Maj, 2011
|
|
|
Bagatelizuj problem i jeździj, jeśli faktycznie zacznie oficie rzygać będziesz musiał wymienić. Ja również nie mam zamiaru tego wymieniać do czasu, aż zacznie mocno lecieć, jak powiedziałem 700 km, brak ubytków oleju. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|