Gdzie moge sprawdzic jakie powinno byc cisnienie w oponach kol???
Jakiego sprzetu uzywacie do pompowania i sprawdzania cisnienia - pytam gdyz na Wyspach jest tego w opor ale to dlatego gdyz Anglicy sa leniwi i im nie wystarczy urzadzenie ktore dziala i musi kosztowac duzo by byc dobre -- troche lipa... Juz mnie pomalu denerwuje - mam problem z wybraniem najprostszego cisnieniomierza - ale zastanawiam sie po co mi taki jezeli cisnienie chyba tez pompka zmierzy. :roll:
niemalze bym zapomnial - jak czesto sprawdzacie cisnienie w kolach???
Odpowiedz do tematu
: Cisnienie w kolach???
:
staram sie dość czesto (co tydzień dwa) zawsze na zimnych oponach --> dojazd tyle co do stacji
i koniecznie przed kazdym wyjazdem
tak samo staram sie redukowac lub zwiększać cisnienie w zależnosci jak jae sam czy z pasazerem
i koniecznie przed kazdym wyjazdem
tak samo staram sie redukowac lub zwiększać cisnienie w zależnosci jak jae sam czy z pasazerem
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
korzystam ze wskazań pompki. Równie dobrze można kupić ciśnieniomierz lub korzystać ze stacji benzynowej.
http://www.auto-swiat.pl/...,Artykul-20221/
http://www.roadlook.pl/op...st-poprawa.html
http://www.auto-swiat.pl/...,Artykul-20221/
http://www.roadlook.pl/op...st-poprawa.html
:
ja uzywam kompresora i tam mam wymienna koncowke z mozliwoscia mierzenia cisnienia
:
Z tego co pamietam ciśnienie w przednim kole powinno być 3.2 a w tyle 3.5 bar. (tak podaje serwisówka), ale osobiście jeździłem na takim ciśnieniu i jest masakra. Na równy asfalt to może tak ale nie na nasze drogi . Normalnie kamień. Teraz mam ok. 2,2 i jest dobrze.
:
hmm coś chyba Ci się pomyliło (bez obrazy) ja mam w książce serwisowej Hayes`a że przód 2,2 a tył 2,5 lub jak z pasażerem to 2,8
ale 3,5 to niemożliwe bo to balon jest totalny, ja mam tyle w aucie (ford transit) sie jezdzic nie da i musiałem to do 2,6 zjechac;/
kryha25 napisał/a: |
Z tego co pamietam ciśnienie w przednim kole powinno być 3.2 a w tyle 3.5 bar. (tak podaje serwisówka), ale osobiście jeździłem na takim ciśnieniu i jest masakra. Na równy asfalt to może tak ale nie na nasze drogi . Normalnie kamień. Teraz mam ok. 2,2 i jest dobrze. |
hmm coś chyba Ci się pomyliło (bez obrazy) ja mam w książce serwisowej Hayes`a że przód 2,2 a tył 2,5 lub jak z pasażerem to 2,8
ale 3,5 to niemożliwe bo to balon jest totalny, ja mam tyle w aucie (ford transit) sie jezdzic nie da i musiałem to do 2,6 zjechac;/
:
Kurde to ile w końcu ma być bo już mnie zamotaliście?? Ja mam w swoim coś koło 2
:
kryha25 o wiele za duzo
z przodu 2,25
tył 2,5 samemu 2,8 z pasazerem lub obciązone moto
z przodu 2,25
tył 2,5 samemu 2,8 z pasazerem lub obciązone moto
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Yarcom masz rację 2.25 i 2.5 sory :oops:
:
Dzięki wielkie tak myślałem że troche za mało mam
:
z pierwszym się zgodzę ale na stacji to bym się nie sugerował wskazaniami bo tam manometry zazwyczaj wskazują wszystko tylko nie prawidłowe ciśnienie.
hubertgontarz napisał/a: |
można kupić ciśnieniomierz lub korzystać ze stacji benzynowej. |
z pierwszym się zgodzę ale na stacji to bym się nie sugerował wskazaniami bo tam manometry zazwyczaj wskazują wszystko tylko nie prawidłowe ciśnienie.
:
coraz czesciej mozna spotkac manometry wbudowane w skrzynie do tego cyfrowe ...
ustawiasz zadane cisnienie i sam dopompowuje
ustawiasz zadane cisnienie i sam dopompowuje
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
wyświetlacze może są ale jakie ciśnienie w rzeczywistości pompuje tego nikt nie wie:) jak coś jest nowe na stacji to zazwyczaj działa ale po kilku miesiącach te urządzenia nie spełniają żadnych norm bo nikt ich nie sprawdza. u mnie w robocie są manometry gdzie jedna sztuka ponad tysiąc złotych kosztowała i są raz w roku sprawdzane i kalibrowane bo wszystko się zużywa. najlepiej podjechać do jakiegoś serwisu żeby sprawdzić ciśnienie i nie musi być motocyklowy tylko samochodowy bo tych dużo. w większości serwisów nikt za to nie kasuje.
:
dzieki za przydatne wskazowki... :lol:
:
Odpowiedz do tematu
Może odgrzebuję stary temat, ale sugerując się tymi testami ciśnieniomierzy:
http://www.kufieta.com.pl...ieniomierzy.jpg
http://www.kufieta.com.pl...ieniomierze.jpg
kupiłem polski produkt z kufiety (MAS 01). Każdemu kto chciałby kupić do GS'a to odradzam - pomimo że bardzo dokładny i wygodny w obsłudze, do aut wręcz świetny to w GS'ie z tyłu nie da się nim zmierzyć ciśnienia. Nie wejdzie on pomiędzy wentyl a felgę. Gdyby końcówka była wygięta to byłoby git. Z przodu wchodzi, a na tył już nie.
http://www.kufieta.com.pl...ieniomierzy.jpg
http://www.kufieta.com.pl...ieniomierze.jpg
kupiłem polski produkt z kufiety (MAS 01). Każdemu kto chciałby kupić do GS'a to odradzam - pomimo że bardzo dokładny i wygodny w obsłudze, do aut wręcz świetny to w GS'ie z tyłu nie da się nim zmierzyć ciśnienia. Nie wejdzie on pomiędzy wentyl a felgę. Gdyby końcówka była wygięta to byłoby git. Z przodu wchodzi, a na tył już nie.
GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
---
GR