PLYTKI ZAWOROWE
Odpowiedz do tematu

Macku
[Usunięty]
:
Witam

Poszukuje 2 plytek najlepiej o wymiarach 2,65 ale jak bedzie 2,67 i 2,68 to tez bedzie pasowalo ;)

Oferuje 2,60 i 2,75 ;)

moge jeszcze zamienic plytke 2,70 na 2,68 jakby ktos był zainteresowany ;)

Dzieki i Pozdrawiam :)

Macku
[Usunięty]
:
ogarniete :) dzieki :)

adasadas2
[Usunięty]
:
czy ktoś wie z jakiego materiału wykonane są te płytki?
Otóż mam dostęp to tokarki i szlifierki magnesowej oraz stali narzędziowej NC, jednak nie jestem do końca pewien czy mógłbym z niej wykonać te płytki. (NC wykonuję z nich wykrojniki do blachy grubości 12mm, więc sal twarda; jednak czy nie za bardzo twarda i nie uszkodzi szklanek lub krzywek..)
Cena w sklepach mnie trochę odstraszyła - za kawał żelaza 2 dychy plus przesyłka :/

:
adasadas2 napisał/a:
Cena w sklepach mnie trochę odstraszyła - za kawał żelaza 2 dychy plus przesyłka

Motocykle nie są dla Ciebie. Znajdź sobie inne hobby.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
tmi napisał/a:
adasadas2 napisał/a:
Cena w sklepach mnie trochę odstraszyła - za kawał żelaza 2 dychy plus przesyłka

Motocykle nie są dla Ciebie. Znajdź sobie inne hobby.


Nie przesadzasz?

Dla mnie też ta cena patrząc na koszt wykonania takiej płytki jest trochę przesadzona.

I nie chodzi mi tu o "dziadowskie" oszczędności na serwisie moto, tylko o wykonanie i koszty tego wykonania danej części.

W UK takie części są o wiele tańsze, może z tego powodu, że słowo "serwis" nie jest tam taką czarną magią jak u nas w Polsce, gdzie większość napraw wykonuje Pan Heniek za flaszkę (często więcej niszcząc przy tym, ale to inna bajka).

Przykładów można by mnożyć, najodpowiedniejszym jest cena tarczy hamulcowej. W Polsce za nową tarczę płacimy 2x więcej niż w UK. Mam przez to rozumieć, że koszty wykonania tej tarczy są w Polsce 2x większe?
Błąd.
W Polsce części są 2x droższe, bo wolimy kupić używaną lub chińską podróbę niż kupić oryginał. Sami sobie szkodzimy. Jakbyśmy kupowali wszystko w ASO to części tam też by były tańsze, bo serwis trzeba utrzymać, a jak nie można na ilości to trzeba na cenie u żgnąć...

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
adasadas2
[Usunięty]
:
z tym hobby to pojechałeś...
tmi przesadzasz, skoro mogę wykonać te płytki za darmo to po co mam za to płacić? Rozumiem gdyby nie było innej opcji to trzeba by było wydać tą stówkę.. ale skoro mogę zaoszczędzić i np. zalać za to sobie do pełna? :)
Poza tym pytałem o rodzaj stali ;p nie prosiłem o opinie na temat wybierania przeze mnie moich hobby :] także tak jakby Twoja odpowiedź jest nie na temat, nie na miejscu i w ogóle tu nie pasuje.. (i jeszcze wkur*ia :zdegustowany: ) ;p

Ostatnio zmieniony przez adasadas2 Czw 28 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz
:
Podaj przykład nowej nie chińskiej tarczy hamulcowej do GS'a, która jest 2x tańsza w UK, lub przykład markowego zestawu napędowego, który byłby o tyle tańszy. Bo ja znaleźć nie mogę. Chyba, że ASO w UK mają takie właśnie ceny.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
tmi napisał/a:
Podaj przykład nowej nie chińskiej tarczy hamulcowej do GS'a, która jest 2x tańsza w UK, lub przykład markowego zestawu napędowego, który byłby o tyle tańszy. Bo ja znaleźć nie mogę. Chyba, że ASO w UK mają takie właśnie ceny.


Oj łapiesz za słówka :P

Z tym 2 razy to trochę przesadziłem, ale chyba nie chcesz mi powiedzieć, że w Polsce, gdzie koszty roboczogodziny są jednymi z najniższych w Europie, częsci zamienne są droższe niż np. w UK, bo wyprodukowanie lub sprowadzenie tej części w ten rejon europy jest tak kosztowne?

Po prostu nasz Polski rynek motocyklowy nie jest tak wielki jak w innych krajach, przez co ceny z braku konkurencji również są wysokie.

Wracając do tematu płytek, cena 20 zł za sztukę jest do zaakceptowania, ale powyżej to juz nie bardzo...

Nie jestem tutaj zwolennikiem żadnych dziadowskich oszczędności, sam w zeszłym sezonie wydałem 100ziko na płytki, ale jezeli istnieje możliwość wykonać to dobrze samemu to czemu nie próbować?

Po to jest to forum by jak najwięcej się dowiedzieć o naszych maszynach, a to że ktoś jest oszczędny i nie wydaje lekką rączką pieniędzy tylko szuka najkorzystniejszych możliwości naprawy to jest złe?

Pojechać po koledzy byś mógł, jakby wogóle miał w dupie to, że mu silnik puka, a olej nie był wymieniany od 2 sezonów...

A uwierz mi, że w Polsze takich użytkowników jest na pęczki...

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
lencol napisał/a:
Po to jest to forum by jak najwięcej się dowiedzieć o naszych maszynach, a to że ktoś jest oszczędny i nie wydaje lekką rączką pieniędzy tylko szuka najkorzystniejszych możliwości naprawy to jest złe?

To jest dobre, sam szlifowałem dwukrotnie płytkę bo taka była potrzeba.

lencol napisał/a:
Oj łapiesz za słówka

Z tym 2 razy to trochę przesadziłem, ale chyba nie chcesz mi powiedzieć, że w Polsce, gdzie koszty roboczogodziny są jednymi z najniższych w Europie, częsci zamienne są droższe niż np. w UK, bo wyprodukowanie lub sprowadzenie tej części w ten rejon europy jest tak kosztowne?

Może i łapię :P ale swego czasu potrzebowałem tarczę do przodu i rozglądałem się wszędzie, w tym na zagranicznych serwisach aukcyjnych i ceny za oryginalne tarcze EBC są takie same jak u nas, Chińskie wychodziły trochę taniej, o używkach nie rozmawiamy ale tutaj widać różnicę w cenach na korzyść zagranicznych bo tam tego jest więcej jak np. w USA całe GS'y sprzedawane na części w tym F'ki.

Nie chciałem nikogo pojechać, po prostu żywo reaguję na reakcje że to czy tamto jest strasznie drogie, tutaj płytka zaworowa, gdzie indziej cena dekielka przeraża, lub trochę plastiku czyt. owiewek o zegarach nawet nie ma co wspominać. Można przyoszczędzić ale generalnie wszystko jest bardzo drogie, niech sobie to każdy przyszły właściciel motocykla weźmie do serca.

:
tmi napisał/a:
Można przyoszczędzić ale generalnie wszystko jest bardzo drogie, niech sobie to każdy przyszły właściciel motocykla weźmie do serca.

Święte słowa :padam:

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
agi81
[Usunięty]
:
Ma ktoś płytki 2,65 i 2,68 ? oferuję 2,56.

:
Szukam płytki z przedziału 2,74 do 2,78 (najlepiej 2,77), mam na wymianę 2,72 - może komuś pasuje taka wymiana?

EDIT:

Nieaktualne.

Ostatnio zmieniony przez Pawlus Sob 10 Maj, 2014, w całości zmieniany 1 raz
GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
piotrek03092
[Usunięty]
:
Elo. Sprzedam dwie płytki po 2,45 mm

mati1414
[Usunięty]
:
Cześć, poszukuje plytki 2.58 najlepiej z okolic TrójmIasta ale niekonIecznie. Mam za to do oddania płytkę 2.55

dragus1208
[Usunięty]
:
Mam na sprzedaż 2,65. Jakby ktoś potrzebował to PW.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.