Specyficzny stelaz w GS500E i pomoc o patent montazowy
Odpowiedz do tematu

: Specyficzny stelaż w GS500E i pomoc o patent montażowy
Witajcie.

Patent jest krótki i następujący- dorwałem stelażyk z kufrem, wszystko miód malina oprócz jednego szczegółu. Przedliftowe GSy miały jeszcze jeden dyngs, który robi problem z mocowaniem niektórych stelaży (akurat ja jestem nieszczęśnikiem).


Z Boćkiem niby ustaliliśmy, że:
1. to albo coś wspawać (ale drogo)
2. pizdnać cybanty (prowizorka ale coś a'la risery pod kątem będzie ciężko dostać)
3. przewiercić pod skosem rurę od stelaża z mocowaniami do siatki i dać tam śrubę i jakąś tuleję
4. burza mózgów.

Jestem ciekaw, czy ktoś z Was ma jakiś pomysł- chętnie coś wykombinuję (najlepiej jak najprościej i najtaniej, gdyż GSkę chcę jeszcze poużywać do końca tego roku i oddać w dobre ręce kumpla.

Pozdrawiam :D

:
może zastosować coś takiego, tylko nie wiem czy jest dostępne w mniejszych średnicach, okrągłym na nośniku tym co są cycki do siatki i końcówka na gwint chyba M8 do zamontowania stelaża

https://www.leroymerlin.p...0948,l2196.html

https://www.leroymerlin.p...0949,l2196.html

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
studi- noo to przeca cybanty są ;)

Jedynie co muszę ,to ogarnąć średnicę rurki, bo dzisiaj na garażu byłem w trybie przy okazji na szybkości prowizorka.


Ewentualnie coś takiego, tylko jakby było z ciut grubszej blachy i z podwójnym mocowaniem (jednym do stelażą, a drugim oczkiem do rurki)

:
dla mnie cybant to coś takiego

a to co proponuje to "rurhak"

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
a podwójne takie ? https://zamocowania.niczuk.pl/page/149/obejmy-podwojne-z-wkladka-tlumiaca-epdm-n-udg
jak widać najcieniej to 15mm średnicy

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Jak by ci sie nie udało mam stelaż pod kufer pasujący do twojego GS-a na sprzedaż

Witam jestem nowy na tym forum jak i dopiero zaczynam zabawę z motocyklami,mam nadzieje ze zostanę miło przyjęty jak i pomogę w paru sprawach :)
:
studi- z tym też jest jakiś plan tylko będę musiał mocniej pokombinować.
Gadislaw- obejde się smakiem, gdyż to tylko na ten rok a znowu dokładać hajsiwa w wiekszej ilosci nie mam w planie.

Jest jescze opcja zamiany rur do stelaża z kimś, kto ma przedlifta i ma te otwory z gwintem koło grzybków, a nie ma zamiaru cudować z tego typu stelażem.

Majster od którego to kupiłem wyslal prosbe o kontakt z obecnym właścicielem GSy co mu ją sprzedał i może się uda zrobić podmiankę (tylko kupiony był z OLX i był brany na ojca obecnego właściciela).

GS500E 92 Seledynek -> GSX-R 750 K3 Dzik
:
No to w związku z moimi perypetiami zakończyło się nawet ciekawie.

Otóż dorwałem te rury z gwintami na M8, śruba na 16mm długa + 2 podkładki oraz 5 podkładek pod każdą śrubę w miejscu rączki pasażera i gotowe (info dla "nowych"- prawa rura jest krótsza, wiec nie bądźcie zdziwieni że tak jest)

Wychodzi na to, że te pizdryki na śrubę M8 wynikały na 99% z homologacji GSa na dany rynek przez co część z nich miała odblaski koło grzybków na siatkę.

Jeśli ktoś chciałby szukać stelaży w wersji z gwintami to podpowiem gdzie szukać:).

Zdjęcia dla potomnych- może się komuś przydadzą.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.