Przesunięty przez: studi Pon 18 Maj, 2015 |
Sklep czesci z rozebranych motocykli kupionych w Niemczech. |
Autor |
Wiadomość |
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
|
|
|
Mam pytanie odnośnie ciężarka balastowego - Tego konkretnie
Czy jest to ciężarek z mocowaniem? |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
|
|
|
to są ciężarki balastowe wkręcane w kierownice. W kierownicy powinno być mocowanie na śrube. Nie wiem o które mocowanie Ci chodzi. O te w kierownicy czy o śrube którą się wkręca w te mocowanie. Jeżeli o śrube to jest a jeżeli nie masz mocowania w kierownicy to może masz długą kierownice. Wtenczas mam stare kierownice z której ww mocowanie wytniesz i sobie wkleisz w swoje.
[ Dodano: Pią 20 Sty, 2012 ]
Poza tym nie mam już czarnych odważników balastowych.
[ Dodano: Pią 20 Sty, 2012 ]
sa inne kolory np mam siwy taki sam komplet ale jak chcesz czarne będą czarnymi |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
|
|
|
Chodziło mi dokładnie o śrubę z gumą która się poszerza przy dokręcaniu... Zgubiłem cały taki komplet... |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
|
|
|
Nie mam. Te balasty jak pisałem są do sztywnego mocowania z kierownicą. Tzn sruba wkręca się do przymocowanego na stałe gwintu w kierownicy. Polecam przeróbke na te mocowanie jest bezpieczniejsze balasty w ten sposób raczej ciężko się wykręca niż same z mocowaniem wypadną i giną. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Posty: 859 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
|
|
|
no ja u siebie mam kierownicę turystyczną założoną bez gwintów na ciężarki i zastanawiam się w jaki sposób zamontować gwint w środku. |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Ziomek masz 2 potencjalne wysjcia
1-- wkleic w kierownice nakretke z gwintem i do tego wkręcić balast -
Ciężarek
to cena za 1 sztuke.
2--albo kpl z rozpieraczem ale uwaga nie są tak ciężkie jak ciężarki i właściwie służą jaką ochrona.
są nowe i b. ładne
Końcówka |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
ziomek4000 napisał/a: | no ja u siebie mam kierownicę turystyczną założoną bez gwintów na ciężarki i zastanawiam się w jaki sposób zamontować gwint w środku. |
Też miałem ten problem. Dostałem do kierownicy w ramach gratisu 2 końcówki clip-on z tym gwintem. Pierwotna koncepcja była żeby uciąć końcówkę clip-ona i dospawać gwint, jednak we wszystkich zakładach słyszałem tylko "łejezu" "łe panie" to poszedłem do tokarza, zostawiłem mu kierę i końcówki clip-on. Po 24h cieszyłem sie idealnie pasującymi końcówkami z gwintem
|
Ostatnio zmieniony przez Machu Czw 16 Lut, 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
tak super. Tylko nic nie spawać. Klej do metalu. I nic tego nieruszy. Ważne jest też że masz i odpowiednio większy ciężar. Jeżeli kierownica ma delikatne drgania to nie ma nic lepszego. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
Set3 napisał/a: | tak super. Tylko nic nie spawać. Klej do metalu. |
Dlaczemu klej? Przecież to jest na kilka "dotknięć" migomatem. |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Czw 26 Sty, 2012
|
|
|
bo kierownica jest przygotowana wcześniej przez niklowanie. Jezeli spawasz w tym miejscu temperatura spawu powoduje miejsce gdzie będzie rdzewieć. Kleje są teraz tak mocne i elastyczne że predzej spaw odpadnie po drganiach jak nie jest wtopiony spaw.
Oczywiście decyzja należy do wstawiającego. Klej kosztuje 8zł i można samemu w garażu zrobić. Jak się ma migomat to też samemu. A jak nie to zawsze coś tam chcą. Chyba ze dobry kolega. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
lukasz86
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 46 Skąd: PMI
|
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
|
|
|
Przesyłka szybko dotarła i wszystko się zgadza
Dzięki za gratisowe śrubki |
|
|
|
|
CieCHu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
|
|
|
Set, a nie chcialbys odkupic kompletu kierunkow? Kupilem od Ciebie takie male i teraz nie mam co z tymi zrobic |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
|
|
|
A mówiłem że oryginał to oryginał. Możemy na coś u mnie zamienić. Coś może będziesz potrzebować.
Jak daleko masz do AWF w Warszawie? Albo napisz mi w jakim rejonie Warszawy mieszkasz?
Mój syn studiuje tam i ma praktyki prawie po całej Warszawie w przedszkolach. Mógłbyś jemu podać Twoje kierunki. Pozdr |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
Bonzo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
|
|
|
Zamówiłem linkę gazu, dostałem linke gazu + linke sprzęgła. Mam nadzieję, że celowo. Dzięki! |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012
|
|
|
Były razem zwinięte. Najpierw chciałem je rozłączać, a później pomyślałem że może jednak też Ci się przyda. Mam tych linek trochę. Pozdr |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
|