Witam,
Odświeżę trochę temat. Ostatnio sporo czasu poświęcam na szlifowanie techniki jazdy i chciałem się poradzić bardziej doświadczonych kolegów z forum. Czy możecie ocenić moją technikę. Chciałbym wiedzieć co jest dobrze, co do poprawy. Mam nadzieję, że na zdjęciu dostrzeżecie to co potrzeba. W razie potrzeby zrobię lepsze ujęcia. Dzięki za pomoc
Odpowiedz do tematu
:
Adrenaline, I love you.
GS500 98' --> GS500 03' --> ?
GS500 98' --> GS500 03' --> ?
:
Szczerze to ja niewiele widzę, ale jedno Ci poradzę, uważaj na takich parkingach, gdzie są białe linie namalowane - szczególnie teraz potrafią być praktycznie cały czas wilgotne, w przechyle najedziesz na nie i szybciej spotkasz się z zmienią, niż pomyślisz o tym.
Pozdro!
Pozdro!
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Czw 26 Gru, 2013, w całości zmieniany 3 razy
Trejter, spróbuj ciało trzymać pod większym kątem niż moto i głowa bardziej wewnątrz zakrętu.
Jazda koleżanki Dunja jest podręcznikowym przykładem odpowiedniej pozycji
moja pozycja w moim avatarze jest do dupy, staram się teraz pracować nad jej poprawą
mam nadzieje że tam gdzie schodzisz tak nisko nie ma takich kamyków i piachu jak na pierwszym planie
Jazda koleżanki Dunja jest podręcznikowym przykładem odpowiedniej pozycji
moja pozycja w moim avatarze jest do dupy, staram się teraz pracować nad jej poprawą
mam nadzieje że tam gdzie schodzisz tak nisko nie ma takich kamyków i piachu jak na pierwszym planie
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Czw 26 Gru, 2013, w całości zmieniany 3 razy
:
Dzięki yaszczi, w takim razie będę teraz pracował nad pozycją
Co do kamyczków: tam gdzie kręcę kółka jest pięknie wysprzątane
Mam jeszcze jedno pytanie: W momencie gdy jestem złożony w zakręcie, wydaje mi się, nie wykonuję przeciwskrętu. Przez pozycję, mam wrażenie, że bardziej ciągnę, niż pcham kierownicę. Nie wiem, czy to jest normalne uczucie, czy robię coś źle?
Co do kamyczków: tam gdzie kręcę kółka jest pięknie wysprzątane
Mam jeszcze jedno pytanie: W momencie gdy jestem złożony w zakręcie, wydaje mi się, nie wykonuję przeciwskrętu. Przez pozycję, mam wrażenie, że bardziej ciągnę, niż pcham kierownicę. Nie wiem, czy to jest normalne uczucie, czy robię coś źle?
Adrenaline, I love you.
GS500 98' --> GS500 03' --> ?
GS500 98' --> GS500 03' --> ?
:
Zewnętrzną stopą naciskaj na podnóżek, a tą którą masz wewnątrz zakrętu rozluźnij żeby odciążyć podnóżek.
Zniknie wrażenie ciągnięcia moto w zakręt. No i koniecznie tyłek na kanapie na maksa do tyłu i na podnóżkach tylko palce.
Wpadaj na wiosnę do Bydzi na forumowe jazdy po kartodromie. Na pewno jakaś informacja w widocznym miejscu się pojawi.
Można podszlifować technikę jazdy w kontrolowanych warunkach na zamkniętym obiekcie. Bardziej doświadczeni forumowicze chętnie udzielają cennych wskazówek na temat techniki jazdy.
Zniknie wrażenie ciągnięcia moto w zakręt. No i koniecznie tyłek na kanapie na maksa do tyłu i na podnóżkach tylko palce.
Wpadaj na wiosnę do Bydzi na forumowe jazdy po kartodromie. Na pewno jakaś informacja w widocznym miejscu się pojawi.
Można podszlifować technikę jazdy w kontrolowanych warunkach na zamkniętym obiekcie. Bardziej doświadczeni forumowicze chętnie udzielają cennych wskazówek na temat techniki jazdy.
:
Yaszczi jak już wyjaśniasz to i ja się podłączę - zewnętrzną stopą powinno się naciskać w kierunku zakrętu czy w przeciwną ? Zakładam, że w kierunku zakrętu bo naciśnięcie w przeciwną powoduje, że motocykl zaczyna wracać do pionu.
:
yaszczi, na pewno wpadnę w takim razie! Będę czekał na informację
Adrenaline, I love you.
GS500 98' --> GS500 03' --> ?
GS500 98' --> GS500 03' --> ?
:
po zewnętrznej stronie zakrętu
sting126, Nie ustawisz moto do pionu. Puść kierownicę na prostej i spróbuj nacisnąc podnóżki. Zobaczysz, że moto praktycznie niezauważalnie się pochyli/zmieni kierunek.
co do pozycji względem moto
powinna być taka jak u tych dawców
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Pon 28 Paź, 2013, w całości zmieniany 3 razy
yaszczi napisał/a: |
Zewnętrzną stopą naciskaj na podnóżek |
sting126, Nie ustawisz moto do pionu. Puść kierownicę na prostej i spróbuj nacisnąc podnóżki. Zobaczysz, że moto praktycznie niezauważalnie się pochyli/zmieni kierunek.
co do pozycji względem moto
powinna być taka jak u tych dawców
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Pon 28 Paź, 2013, w całości zmieniany 3 razy
:
Ogólnie to stopą można naciskać tylko w jednym kierunku
sting126 napisał/a: |
zewnętrzną stopą powinno się naciskać w kierunku zakrętu czy w przeciwną ? |
Ogólnie to stopą można naciskać tylko w jednym kierunku
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
:
żeby zewnętrzną stopą nacisnąć w stronę zakrętu musisz chyba siedzieć tyłem
Chodzi o odpychanie się stopą od zewnętrznego podnóżka, co spowoduje skręt bioder w siodle i umożliwi wychylanie się z moto w stronę zakrętu mając cały czas solidne oparcie.
Samo przechylenie moto jest wynikiem przeciwskrętu, a nie naciskania na podnóżek.
sting126 napisał/a: |
zewnętrzną stopą powinno się naciskać w kierunku zakrętu czy w przeciwną ? |
żeby zewnętrzną stopą nacisnąć w stronę zakrętu musisz chyba siedzieć tyłem
Chodzi o odpychanie się stopą od zewnętrznego podnóżka, co spowoduje skręt bioder w siodle i umożliwi wychylanie się z moto w stronę zakrętu mając cały czas solidne oparcie.
Samo przechylenie moto jest wynikiem przeciwskrętu, a nie naciskania na podnóżek.
:
Taa, cały Yaszczi!
midd napisał/a: |
Yaszczi Gmoch |
Taa, cały Yaszczi!
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
midd napisał/a: |
Yaszczi Gmoch |
:
Niezła analiza - dzięki Yaszczi
:
Odpowiedz do tematu
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata