Urwany gwint nakretki od linki obrotomierza plus wyciek
Odpowiedz do tematu

melass
[Usunięty]
: Urwany gwint nakrętki od linki obrotomierza plus wyciek
Witam,
Dzisiaj rano kupiłem swój pierwszy motocykl GS500 EX ogólnie był trochę zaniedbany bo stał podobno rok w garażu. Po oględzinach i jeździe próbnej wyglądało na wszystko ok. Po powrocie do domu kolejna przejazd i nagle obrotomierz przestał działać!
Po zatrzymaniu się okazało się że kabel prowadzący z silnika do obrotomierz wisi sobie jak h*j w majtach. Widoczne były lekkie pozostałości po jakimś kleju bo nakrętka mocująca kabel z silnikiem ma urwany gwint który pozostał w bloku silnika! Do tego jeszcze lekko sączy się olej z tego miejsca...
Ma ktoś jakieś pojecie jak ten gwint nakrętki wyciągnąć, usunąć?
Pozdro
K.

Ostatnio zmieniony przez melass Czw 23 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
:
Zapodaj fotkę bo nie czaję tego kabla , ja mam na linkę obrotomierz z z fotki było by wiadomo i można będzie coś poradzić.

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
huh
[Usunięty]
:
koledze chodzi o linke obrotomierza:P jesli jest urwany gwint to sprobuj wykrecic ten mechanizm i kupic jakas uzywke:) a wyciek bierze sie z tego ze simering uszczelniajacy juz nie trzyma

:
Jak gwint jest zerwany w tej małej śrubce to pozostaje tylko naprawić go helicolem tj. gwintownikiem rozwiercić nowy gwint ponad wymiarowy w to miejsce wkręca się taką specjalną sprężynkę i w ten sposób otrzymuje się gwint jak w oryginale powiedział bym nawet że lepszy ;)
Ale jak się nie ma zestawu do naprawy gwintów to nie pozostaje nic innego jak tylko przegwintowanie na większą śrubę. Oryginalnie tam jest chyba śrubka m4 to przegwintować na m5 i po kłopocie.
Gwintowniki m5 (w paczce są 3szt. 1,2,3)to koszt ok 10-max20zł

melass
[Usunięty]
:
Tak chodzi mi linkę a nie kabel od obrotomierza :| sorki za brak nazewnictwa
Foty ponizej...


huh
[Usunięty]
:
czyli urwany masz gwint od linki ktora sie przykrece do silnika czy gwint tej males srubki? jesli malej srubki to tylko wywiercic nowy otwor nagwintowac i dobrze dokrecic:D jak nei masz gwintownikow to do jakiegos mechanika musisz skoczyc:)

melass
[Usunięty]
:
Jak dla mnie to że urwana jest nakrętka która się przykręca linke do silnika.
Wolałbym to zrobić bez większych wydatków ale jak bedzie trzeba to zrobie to w warsztacie...

:
Odkopuje. Złamała mi się linka w połowie, odkręciłem przy zegarze, ale przy silniku jest problem. Nakrętki nie mogę za uja odkręcić, a po odkręceniu tej małej śrubki całość nie chce zejść. Jakieś propozycje ? :D

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.