Kupno lancucha |
Autor |
Wiadomość |
ascon20 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
nie nie michał tu musisz mieć profesjonalny przyżąd do zakówania did kosztuje 240 zł, więc lepiej założyć spinkę . |
|
|
|
|
szef_ff [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
Haha spinka rządzi |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
cholera a takim rowerowym nie zepnę? w sumie też wsuwa pin, chyba że to jakoś inaczej działa. A spineczkę gdzie mogę dostać? |
|
|
|
|
ascon20 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
spinkę dostaniesz bez problemu na allegro ,od jakiegoś gościa co sprzedaje łańcuchy np. seba-motor, ale może niech ktoś jeszcze się wypowie bo czy takim rowerowym dasz radą to nie wiem , może ktoś zakówał bo dwa młotki nie wchodzą w grę. |
|
|
|
|
ascon20 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
bo z tego co zauważyłem to jest podzielone zdanie na temat zakówać czy spinka , ja kupiłem orginalny wzmocniony did 520VX, i w instrukcji i w zestawie jest spinka, więc niewiem w końcu kto ma rację czy forumowicze czy producent łańcuchów. |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 23 Mar, 2008
|
|
|
dobra... zrobie jak z rowerowym... zarzucę spinkę i tylko jedną na zapas w razie czego |
|
|
|
|
DEEP [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Kwi, 2008
|
|
|
Koledzy kupiłem łańcuch DID 520VX 112 ogniw,chcialem go wymienić i okazało sie że jest za długi,znalazłem na forum notkę że rocznik 96 ma mieć 110 ogniw,a wiec pytanko?czy ktoś wie na 100/. ile ma być tych ogniw i czy długość łancucha całkowita jest z zapinką czy bez tzn{ 110+1}.W komplecie były zapinka i zakówka. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Czw 03 Kwi, 2008
|
|
|
Ja w swoim - rocznik 93 mam 110 ogniw i . Jakbym zakładał zębatkę 15 to pewnie musiałbym jeszcze go skrócić. Nowy miał 112 ogniw. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Mieszko [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
|
|
|
Dlatego że jestem z natury dociekliwy napisze tutaj jeszcze jedną rzecz o której się dowiedziałem na temat łańcuchów a dokładnie sporu zakuwka czy zapinka.
Na oryginalnych łańcuchach DID z tyłu na pudełku piszą, że gwarancja nie obejmuje łańcucha gdy użytkownik założy ogniwo z zapinką, mimo że zapinka jest w pudełku!
Cytat z pudełka łańcucha DID520VM: "Ogniwa łączące zapinane (RJ, FJ) stosowane są do łączenia łańcuchów napędowych na wyraźne zapotrzebowanie rynku, na ryzyko nabywcy/użytkownika. Gwarancja nie obejmuje w szczególności:
(...)
9.Łańcuchów połączonych ogniwem zapinanym."
Wiem, że to i tak nie zmieni zdania tych co używają zapinki czy zakuwki, wiadomo, że firma pisząc takie rzeczy "dmucha na zimne".
Kolejną ciekawostką jest to że łańcuch sprzedawany na allegro DID520VX jako najlepszy do GS500 według informacji jakie podaje na swojej stronie oficjalny dystrybutor DIDa na Polskę jest przeznaczony do motocykli o pojemności do 400cm.http://www.motor-land.com.pl/files/pdf/did.pdf
To też zresztą trzeba traktować z przymróżeniem oka bo np Bandit 400 ma moc większą znacznie od gs500 choć to tylko 400cm. Czyli jezeli kupisz taki łańcuch do GS500 i coś się z nim stanie to nie uwzględnią Ci reklamacji. Wiodomo, że to jest sytuacja abstrakcyjna po z tymi łańcuchami sie nic nie dzieje. Dobra to tyle... |
|
|
|
|
KADU [Usunięty]
|
|
|
|
|
KADU [Usunięty]
|
|
|
|
|
Bartek_nt [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 24 Maj, 2008
|
|
|
Mieszko napisał/a: | Kolejną ciekawostką jest to że łańcuch sprzedawany na allegro DID520VX jako najlepszy do GS500 | Raczej poprostu jest najtańszy! To że jakiś ziom z allegro go opisuje jako najlepszy to akurat nic nie zanczy...
No właśnie, tak podaje polski dystrybutor, ale warto zwrócić uwagę że na zagranicznej(chyba oficjalnej stronie) łańcuch standardowy do GS500E to 520 V , a 520 VM (upgrade) jest mocniejszą opcją(aczkoliwek w chwili obecnej zalecaną np. w polskiej książce do suzuki gs500E i F), a w notce polskiego dystrybutora jest z kolei podane że 520 VX "zastępuje uniwersalny łańcuch 520 V" (posiada wzmocnioną wytrzymałość względem V) więc można wysnuć prosty wniosek że nadaje się on do GS500.
Co do zakuwki czy zapinki to owszem dodają zapinke dość często i moim zdaniem można samemu wymienić zębatki i założyć tymczasowo zapinkę(żeby nie płacić za tą usługę; w Poznaniu ceny są dość wysokie i trzeba się przeważnie z tygodniowym wyprzedzeniem umawiać) w tym czasie domówić łączenie nitowane i następnie podjechać tylko do warsztatu posiadającego zakuwarkę żeby zdjęli zapinke i zakuli |
|
|
|
|
Inku [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Cze, 2008
|
|
|
Odświeżam temat bo mam pytanie.
Kombinowaliście z jakimś alternatywnym napędem do GSa?
Przeczytałem na FM, Tomek Kulik pisał, żeby do GSa po 93r. założyć napęd od "jajka" czyli GSX600F Łańcuch DID 530 i zębatki Sunstara i napęd przelata 50tys.km.
Link do tematu:
http://forum.motocyklisto...topic=73245&hl=
Testował to ktoś? Pomysł wydaje mi się świetny. Napęd nie będzie dużo droższy a zrobi 2x tyle. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro 04 Cze, 2008
|
|
|
Wg mnie to dużo zachodu.
Ja bym nie kombinował.
Kupić najmocniejszą wersją łańcucha, na x-ringach, wzmacniany, markowe zębatki, dbać o łańcuch i dobrych kilka tysięcy wytrzyma. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Inku [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Cze, 2008
|
|
|
Dużo zachodu? W czym? Jak zębatki pasują? A X-ring super wzmocniony do GSa kosztuje 450zł.
Sprawdziłem i X-ring super wzmocniony z Sunstarami kosztuje 590zł czyli tylko/aż 140zł drożej (w sklepie scigacz.pl) Jak GSowy ma zrobić 30 tys. a GSXowy 50 tys.km to warto dopłacić 140zł. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|