Kupno lancucha |
Autor |
Wiadomość |
demot [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012
|
|
|
Sądzę o nim: "przeznaczenie: motocykle do poj. 400 ccm i mocy do 40 KM" |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012
|
|
|
Na 5 stronie tego tematu Leon pisze o swoich wrażeniach z łańcuchem YBN... |
|
|
|
|
Bonzo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012
|
|
|
Ja w tym roku kupiłem komplet DID 520VX2 i zębatki o standardowym przełożeniu JT Sprockets za 320zł, myślę że to dobra cena była. |
|
|
|
|
tholin85
Wiek: 38 Dołączył: 21 Kwi 2012 Pochwał: 8 Posty: 795 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012
|
|
|
wyczyściłem stary łańcuch żeby dopatrzeć sie nazwy "Regina" teraz mnie zastrzelicie wyczyscilem benzyną ale z myślą ze go nie założę(i tak nie kopiłem zapinki która pękła, aby nie kusiło). jest wyciągnięty gubi oringi.
no to dałem plamę bo zębatki mi sklepikarz sprowadził salem 50zl(za woreczku napisane ze do kawasaki 500) za przód i 80zl>39(polskiej produkcji), już nie zaufam hadziją tylko aledrogo. za komplet did orig 340zlo z zębatkami. |
|
|
|
|
demot [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012
|
|
|
tholin85 napisał/a: | wyczyściłem stary łańcuch żeby dopatrzeć sie nazwy "Regina" |
Hahaha, jak papier toaletowy Sorry, nie mogłem się powstrzymać xD |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012
|
|
|
Ten wątek jest głupszy od worka kartofli. Kiedy ludzie w końcu pojmą co mają zakładać do tych swoich pińcetek? pff... ten temat jest na 3 miejscu moich ulubionych, obok tego o olejach i oponach |
|
|
|
|
tholin85
Wiek: 38 Dołączył: 21 Kwi 2012 Pochwał: 8 Posty: 795 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Sob 05 Maj, 2012
|
|
|
regina była przy zakupie jak go kopiłem.
kiedy pojma.... pojma wtedy gdy za 4h pracy zarabia na miesięczny dojazd do pracy ale to zupełnie inna historia nie na to forum.
i tak i tak dzięki za wszystkie rady.
------------------------------------------------------------
"Biedny dwa razy płaci, a głupi całe życie" |
_________________ jawa 50
gs 500 E
FZS 600 |
|
|
|
|
tholin85
Wiek: 38 Dołączył: 21 Kwi 2012 Pochwał: 8 Posty: 795 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Sro 09 Maj, 2012 wszechogarniajaca zlość
|
|
|
Dziś zakupiłem łańcuch no i rozpakowuje zakładam, rozpakowuje zapinkę a tu zakuwana zapinka. kur.... mać i patrze dalej tylko 2 o-ringi by to szlak trafił jutro do sklepu na gwarancje.
Wszystko trzeba sprawdzać samemu. Dwa razy pytałem w sklepie,
Dialog
JA: zapinka jest?
Sprzedawca: "tak jest"
JA: bo zakuwać nie chce.
i kto to widział czekać 30 minut po odbiór zamówionego towaru. |
|
|
|
|
Bellator [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Maj, 2012
|
|
|
U mnie też napędza złota Regina
Ale wracając do zmiany przełożenia. Planuje w najbliższym czasie zakup napędu i zastanawiam się poważnie nad dłuższym przełożeniem. Nie zależy mi na przyspieszeniu bo głównie jeżdżę w trasie a jedynie na zmniejszeniu prędkości obrotowej i spalania przy przelotach. Dziwi mnie narzekanie niektórych na "słabość" szóstego biegu bo ja nigdy jeszcze się z tym nie spotkałem, nawet jeżdżąc we dwie osoby i z pełnym bagażem.
A sedno mojej wypowiedzi jest takie: czy jest ktoś w stanie powiedzieć o ile spadnie prędkość obrotowa silnika na szóstym biegu np. przy 120km/h przy zastosowaniu przedniej zębatki o jeden ząb większej niż seryjna? |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Czw 10 Maj, 2012
|
|
|
Bellator napisał/a: | A sedno mojej wypowiedzi jest takie: czy jest ktoś w stanie powiedzieć o ile spadnie prędkość obrotowa silnika na szóstym biegu np. przy 120km/h przy zastosowaniu przedniej zębatki o jeden ząb większej niż seryjna? |
http://www.gearingcommander.com/ |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
Bellator [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Maj, 2012
|
|
|
Dzięki. Genialna strona. |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 859 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 12 Gru, 2013
|
|
|
myślę że ten temat będzie najodpowiedniejszy. potrzebuję kupić zakuwkę do swojego łańcucha.
łańcuch to DID hiper wzmocniony G&G 530 zvmx/112 x2-ring złoty
wydaje mi się że ta zakuwka będzie pasowała:
http://www.larsson.pl/ind...no=MjE2MDQ2Mg==
tylko mam pytanie bo widziałem że występują 2 rodzaje nitów. nit LITY i nit DRĄŻONY.
czym to się różni?
w przypadku gdyby ta zakuwka którą podesłałem nie pasowała do mojego łańcucha proszę o linka do pasującej żebym mógł zamówić odpowiednią. |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
godofrock90
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 02 Cze 2013 Posty: 149 Skąd: Peterborough UK
|
Wysłany: Wto 01 Lip, 2014
|
|
|
Kupilem dzisiaj zestaw napedowy DID.
cena calkiem przyzwoita £75 za lancuch i zebatki, wszystko przyszlo w jednym zestawie ze sprayem do lancucha.
Lancuch DID 520vx x ring
Zebatki Powerite 16 i 39 zebow.
Wszystko cacy poza tym ze zapinka zakuwana tzw 'rivet' nosz kurr...
Kolejna dycha poszla i zamowilem zwykla zakowke na klips
Druga sprawa, zna ktos producenta tych zebatek?
POWERITE, CARBON STEEL na paczce naposane jakoby byly zatwierdzone, produkowane zgodnie ze specyfikacja OEM ale w zyciu o nich nie slyszalem
BTW
Mam nowego GSa pochwale sie wkrotce |
_________________ Bikes are awesome! |
|
|
|
|
Kokos [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Lip, 2014
|
|
|
Witam.
pisze tutaj poniewaz przeszukalem forum i nic takiego nie znalazlem. Mianowicie chodzi mi o regulacje lancucha a dokladnie napinacz. Gdy chce naciagnac lancuch podciagam np. pol obrotu napinaczem od strony lancucha i chce dociagnac na rowno drugim lecz nakretka jest juz dokrecona na maksa ? zepsuty napinacz ? |
|
|
|
|
|