Odpowiedz do tematu
: przerywa
witam serdecznie jestem tu nowy Mam problem kiedy jade np na 3 biegu na obrotach silnika ok 4 tys i otworze gaz do oporu (pełny ) gs zaczyna ciagnać jednak przy 6 tys obrotów zaczyna szarpać przerywać ale już od 7 tys idzie jak burza nie mam pojecia co to moze być ??prosze o szybki kontakt
:
a próbowałeś delikatnie przyspieszać a nie od razu manetka do oporu, może po prostu za dużo paliwa idzie i zalewasz silnik?
:
przy spokojnej jezdzie w miare ok ale jesli sie chce wyprzedzić to jest to delikatnie mówiąc uciążliwe tez mysle ze zalewa ale dlaczego tylko w tym zakresie obrotów ? no i co dalej ?
:
Za środkowy zakres obrotów odpowiada iglica. Zobacz na którym rowku masz zapięty klips na niej.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
dodam tylko tyle ze w tamtym roku było ok w tym roku była synchronizacja i zawowy robione
:
W tamtym roku, czyli 1 tys, czy 20 tys km temu? Warto sprawdzić. Poświęcisz na to 1 dzień, a będziesz miał pewność, że nie tu leży problem.
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
synchro i zawory były robione jakieś 1500 km temu
:
A kiedy czyściłeś gaźniki? Jaki kolor mają świece, czy są wilgotne? Na którym rowku masz iglicę? Kiedy filtr powietrza zmieniałeś? Czy problem pojawił się nagle, czy już wcześniej?
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Odpowiedz do tematu
gazniki czyszczone przy synchronizacji, świece tez wtedy były wymieniane,iglice szczerze mowiac nie wiem jak mam ,filtr pow z jakieś 4 tys temu był wymieniany .PROBLEM POJAWIŁ SIE NAGLE