Odpowiedz do tematu
:
Pierdoła niepotrzebnie odwracająca uwagę od drogi i otoczenia, wyłączająca słuchanie silnika
:
Też tak twierdzę Potem się okaże, że po kilku latach trzeba nagle jechać na moto bez i ojej ojej jaki to ja mam bieg
tmi napisał/a: |
Pierdoła niepotrzebnie odwracająca uwagę od drogi i otoczenia, wyłączająca słuchanie silnika |
Też tak twierdzę Potem się okaże, że po kilku latach trzeba nagle jechać na moto bez i ojej ojej jaki to ja mam bieg
:
ja zerkam na obroty szybko jak widze ok.5 tys przy 90-100km/h to wiem, że już mam Top Gear;)
ale lencol fajna foto-relacja, tez bede kombinował po Nowym Roku
ale lencol fajna foto-relacja, tez bede kombinował po Nowym Roku
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
W GS'e nigdy nie miałem i jakoś mi to zbytnio nie przeszkadzało, gorzej jak jechałem za głośnym wydechem i nie słyszałem własnych myśli a co dopiero własnego silnika, w obecnym mam i tak żeby nie skłamać to prawie z niego nie korzystam, może trochę na początku jak się w moto wjeżdżałem, a teraz to już jak GS'em na słuch.
Ale jak napisał GSadmirer, niektórym, którzy zapragną zrobić upgrade zapewne się przyda, choć jak bym miał wymieniać czujnik bo mi popękał od wibracji czy czegośkolwiek, to wolał bym fabryczny z kompletem zestyków, a jak wiadomo jest taki, pasujący od innych suzuk niż się bawić
tmi napisał/a: |
Pierdoła niepotrzebnie odwracająca uwagę od drogi i otoczenia, wyłączająca słuchanie silnika |
W GS'e nigdy nie miałem i jakoś mi to zbytnio nie przeszkadzało, gorzej jak jechałem za głośnym wydechem i nie słyszałem własnych myśli a co dopiero własnego silnika, w obecnym mam i tak żeby nie skłamać to prawie z niego nie korzystam, może trochę na początku jak się w moto wjeżdżałem, a teraz to już jak GS'em na słuch.
Ale jak napisał GSadmirer, niektórym, którzy zapragną zrobić upgrade zapewne się przyda, choć jak bym miał wymieniać czujnik bo mi popękał od wibracji czy czegośkolwiek, to wolał bym fabryczny z kompletem zestyków, a jak wiadomo jest taki, pasujący od innych suzuk niż się bawić
:
A ja może z innej beczki, czy ktoś chce tutaj dyskutować czy to przydatne czy nie?
Marcin robi wyświetlacz, bo lubi ulepszać swojego gsa i tyle, według mnie nie ma nad czym się rozwodzić.
Sorry poczułem się w obowiązku go obronić. ^^
Marcin robi wyświetlacz, bo lubi ulepszać swojego gsa i tyle, według mnie nie ma nad czym się rozwodzić.
Sorry poczułem się w obowiązku go obronić. ^^
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Piotras_5 napisał/a: |
Sorry poczułem się w obowiązku go obronić. ^^ |
:
musiał posta nabić
tak jak ja teraz
lencol napisał/a: | ||
|
musiał posta nabić
tak jak ja teraz
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
To akurat było srsly bo na własne oczy widzę co tam lencol u siebie kombinuje
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
I tu się właśnie problem pojawił, bo jak wiadomo z poprzednich postów grzebałem troszkę w napędzie i zmiana zębatek zaowocowała tym, że człowiek się troszkę pogubił w zależności między obrotami a prędkością
GSadmirer napisał/a: |
ja zerkam na obroty szybko jak widze ok.5 tys przy 90-100km/h to wiem, że już mam Top Gear;) |
I tu się właśnie problem pojawił, bo jak wiadomo z poprzednich postów grzebałem troszkę w napędzie i zmiana zębatek zaowocowała tym, że człowiek się troszkę pogubił w zależności między obrotami a prędkością
:
Ja nie patrze na obroty tylko wrzucam w dół/góra w zależności czy potrzebuję odejścia czy nie. W zasadzie oprócz tego, że czasami szukam 7 biegu to nie myślę o tym w ogóle. Ale jak ktoś ma myśleć podczas jazdy, patrzeć na obrotomierz i dedukować po obrotach i prędkości który ma bieg to lepiej faktycznie zamontować wyświetlacz biegów.
:
Machu napisał/a: |
Ja nie patrze na obroty tylko wrzucam w dół/góra w zależności czy potrzebuję odejścia czy nie. W zasadzie oprócz tego, że czasami szukam 7 biegu to nie myślę o tym w ogóle. Ale jak ktoś ma myśleć podczas jazdy, patrzeć na obrotomierz i dedukować po obrotach i prędkości który ma bieg to lepiej faktycznie zamontować wyświetlacz biegów. |
:
nie wiem czy widzisz róznice miedzy szybkim zerknięciem, a patrzeniem w obrotomierz, bo ja tak.
dwa lookam jak szukam miedzy 6 a 7, nad niższymi jakoś sie nie zastanawiam, czasem nawet neutral odrazu uda się wbić przy zbijaniu na dojezdzie
Machu napisał/a: |
Ale jak ktoś ma myśleć podczas jazdy, patrzeć na obrotomierz i dedukować po obrotach i prędkości który ma bieg to lepiej faktycznie zamontować wyświetlacz biegów. |
nie wiem czy widzisz róznice miedzy szybkim zerknięciem, a patrzeniem w obrotomierz, bo ja tak.
dwa lookam jak szukam miedzy 6 a 7, nad niższymi jakoś sie nie zastanawiam, czasem nawet neutral odrazu uda się wbić przy zbijaniu na dojezdzie
Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
Niedługo podjadę oddam Ci twoje graty,i złożę zamówienie na wyświetlacz biegów
:
Z uwagi, ze już raz regulator napięcia mi umarł postanowiłem zaopatrzyć go w wentylatorek, który odprowadzi z niego naddatek ciepła.
Po uruchomieniu silnika napiecie skacze do 14,4 Volta, dlatego do wentylatora zostanie podłączony stabilizator napięcia. Narazie tylko teoretycznie, ale druczek na papierze kredowym mam już przygotowany
Po uruchomieniu silnika napiecie skacze do 14,4 Volta, dlatego do wentylatora zostanie podłączony stabilizator napięcia. Narazie tylko teoretycznie, ale druczek na papierze kredowym mam już przygotowany
:
Odpowiedz do tematu
Skoro padł raz to może warto się przyjrzeć uzwojeniom ?
WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!