Odpowiedz do tematu
:
Yyy, a mogę zapytać po kiego Ci taka opona?
:
Tylko zauważ, że w odróżnieniu od Ciebie gdzie pchałeś tego kapcia do fabryki lencol ma przebudowane tylne zawieszenie i to was różni i dla tego on nie usłyszy zjebów (przynajmniej ode mnie).
patbaj napisał/a: |
no to zaraz Cię zlinczują... wiem to po sobie ja dalem 140 i już wpierdziel po kilku minutach miałem i ostrzeżenia, ze sie na zakrętach nie zmieszczę, że tył ucieknie itp itd... |
Tylko zauważ, że w odróżnieniu od Ciebie gdzie pchałeś tego kapcia do fabryki lencol ma przebudowane tylne zawieszenie i to was różni i dla tego on nie usłyszy zjebów (przynajmniej ode mnie).
:
Poza tym jest różnica pomiędzy robieniem "customa" a wkładaniem laczka 140 żeby dziołchy na dzielni miały mokro.
:
a myslę, że po prostu jest takie przeświadczenie że im wiekszy kapeć tym lepiej a to nie zawsze tak działa
Machu napisał/a: |
Poza tym jest różnica pomiędzy robieniem "customa" a wkładaniem laczka 140 żeby dziołchy na dzielni miały mokro. |
a myslę, że po prostu jest takie przeświadczenie że im wiekszy kapeć tym lepiej a to nie zawsze tak działa
:
Mylisz się Jak zresztą w większości swoich oświeconych wypowiedzi.
Jak ktoś w swoim życiu nie zrobił 1k km, prawdopodobnie technika jazdy jest mu obca jak i zjawiska występujące przy jeździe motocyklem, to nie dziwne że nie odczujesz zmiany właściwości jezdnych motocykla. Pozdro i poćwicz.
patbaj napisał/a: |
żadna kobieta nie zauważy różnicy między oponą 130 a 140 |
patbaj napisał/a: |
wasze domysły o zmianie właściwości jezdnych absolutnie się nie sprawdziły, więc??? |
:
Nie pogrążaj się dalej.
Lencol, jak zabudujesz jakoś ładnie tą tylna lampę będzie wypas
patbaj napisał/a: |
żadna kobieta nie zauważy różnicy między oponą 130 a 140 - myślę że podczas przejazdu motocykla obok Ty też nie zauważysz |
patbaj napisał/a: |
załozyłem 140 i wygląda duużo lepiej od 130 |
Nie pogrążaj się dalej.
Lencol, jak zabudujesz jakoś ładnie tą tylna lampę będzie wypas
:
Trzeba zabłysnąć, żeby nie zauważyć z kim się rozmawia...
Moto kupiłeś pod koniec maja, po niedługim czasie wymieniłeś oponkę na 140. Jeżeli od tamtego czasu zrobiłeś 350 km a GS jest Twoim pierwszym motocyklem, co wyraźnie napisałeś w swoim temacie, to 1 k km raczej w życiu nie zrobiłeś. No chyba że motorynką dziadka
Więc w d*pie byłeś, gó*no widziałeś i nawet nie będziesz wiedział czemu 140 jest gorszą opcją od opcji fabrycznej.
lencol, przepraszam za offtop
patbaj napisał/a: |
mam nadzieję (to jest ironia, żeby nieporozumień nie było), że pisałeś o 1 k km na konkretnie tej jednej oponie...
bo ja pisałem że przejechałem 350 km na oponie szerokości 140 i nie ma dla mnie różnicy, a nie 350 km w ogóle na moto! |
Moto kupiłeś pod koniec maja, po niedługim czasie wymieniłeś oponkę na 140. Jeżeli od tamtego czasu zrobiłeś 350 km a GS jest Twoim pierwszym motocyklem, co wyraźnie napisałeś w swoim temacie, to 1 k km raczej w życiu nie zrobiłeś. No chyba że motorynką dziadka
Więc w d*pie byłeś, gó*no widziałeś i nawet nie będziesz wiedział czemu 140 jest gorszą opcją od opcji fabrycznej.
lencol, przepraszam za offtop
:
cała strona spamu
A nikt nie wypowiedział się, czy kierunki i lampa LED wyglądają ok
A co do laczka, to mogę tylko tyle powiedzieć, że o wiele lepiej składa się w zakrętach.
Trochę więcej problemów stwarza powrót do pionu, ale cały czas nad tym pracuję
A nikt nie wypowiedział się, czy kierunki i lampa LED wyglądają ok
A co do laczka, to mogę tylko tyle powiedzieć, że o wiele lepiej składa się w zakrętach.
Trochę więcej problemów stwarza powrót do pionu, ale cały czas nad tym pracuję
:
lencol no widać że coś tam podłubałeś przy gsce. Ja swoją jeżdżę non stop, i muszę rozwiać wszelkie wątpliwości związane z zawieszeniem od b9, w moim przypadku prowadzi się lżej po prostu, choć to nie zasługa tylko tylnej opony, jest tu jeszcze wiele zmiennych takich jak delikatne podwyższenie tyłu- to ma największy wpływ jeśli chodzi o zakręty, usztywnienie przedniego zawieszenia, wzrost doświadczenia z gską i innymi motocyklami itp.. btw przejechałem trochę więcej niż 350km z tym zawieszeniem.
:
Na zawieszenie nie mogę narzekać - prowadzi się wprost wyśmienicie
A co do dalszych przeróbek to zapraszam do fotorelacji
Rozpoczęło się dość niewinnie od rozbiórki kierownicy dzielonej
Na półkę powędrowały risery i kierownica Lucasa
Tutaj już zamontowana ale jeszcze bez osprzętu
Zamontowana kiera z osprzętem i przy okazji powędrował stalowy oplot na przedni hamulec
Muszę jeszcze pokombinować, bo jest trochę za długi Myślę, ze jak pomyślę to go jakoś upchnę za lampą tak, aby nie wystawał
A co do dalszych przeróbek to zapraszam do fotorelacji
Rozpoczęło się dość niewinnie od rozbiórki kierownicy dzielonej
Na półkę powędrowały risery i kierownica Lucasa
Tutaj już zamontowana ale jeszcze bez osprzętu
Zamontowana kiera z osprzętem i przy okazji powędrował stalowy oplot na przedni hamulec
Muszę jeszcze pokombinować, bo jest trochę za długi Myślę, ze jak pomyślę to go jakoś upchnę za lampą tak, aby nie wystawał
:
Wydaje się bardzo szeroka ta kiera TRW, ale wygląda świetnie.
:
W zasadzie to jest szeroka, bo cały czas mam problemy, zeby się przyzwyczaić
Ale tak samo szeroką miałem w b6 i bardzo mi się to podobało, więc musiałem koniecznie taką samą zapodać sobie w gs
Machu napisał/a: |
Wydaje się bardzo szeroka ta kiera TRW, ale wygląda świetnie. |
W zasadzie to jest szeroka, bo cały czas mam problemy, zeby się przyzwyczaić
Ale tak samo szeroką miałem w b6 i bardzo mi się to podobało, więc musiałem koniecznie taką samą zapodać sobie w gs
:
Raisery wyszły zacnie świetna robota poczekam aż zobaczę je na żywo żeby obczaić trwałość . Kiera faktycznie szeroka ale wiem ze lepiej się manewruje z taka. Co do tej lampy Led .... czegoś mi w niej brakuje. Jedyna lampa Led jaka mi się podoba tj. lampa z SV wymiata wszystkie bez konkurencyjnie, ponad czasowo i wiele innych przymiotników których mógł bym użyć
WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
:
Ooo proszę, pięknie działasz
Szkoda, że wpadłem do krotoszyna tylko na jedną nockę, bo wleciałbym obejrzeć to cudo
Pozdro asie!
Szkoda, że wpadłem do krotoszyna tylko na jedną nockę, bo wleciałbym obejrzeć to cudo
Pozdro asie!
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Odpowiedz do tematu
Wszak wyświetlacz biegów już miałem zrobiony, ale musiałem poprawić czujkę luzu, która pękła w miejscu mocowania do silnika. Z tego powodu zamieszczam skromną fotorelację z przeprowadzonej modernizacji
Poniżej przygotowane mustro do wywiercenia otworów w czujce:
Już skręcone i przygotowane do wiercenia:
Po wierceniu:
A tu już po zalaniu żywicą epoksydową:
Po dwóch sezonach mogę powiedzieć, że jest to urządzonko bardzo przydatne
Nie szukam już notorycznie siódmego biegu podczas jazdy, a i dojeżdżanie do krzyżówek staje się o wiele prostsze, gdy wiemy ile biegów musimy zrzucić zanim się całkowicie zatrzymamy
Poniżej przygotowane mustro do wywiercenia otworów w czujce:
Już skręcone i przygotowane do wiercenia:
Po wierceniu:
A tu już po zalaniu żywicą epoksydową:
Po dwóch sezonach mogę powiedzieć, że jest to urządzonko bardzo przydatne
Nie szukam już notorycznie siódmego biegu podczas jazdy, a i dojeżdżanie do krzyżówek staje się o wiele prostsze, gdy wiemy ile biegów musimy zrzucić zanim się całkowicie zatrzymamy