Suzuki GS 500E by lencol
Odpowiedz do tematu

miziel
[Usunięty]
:
Yyy, a mogę zapytać po kiego Ci taka opona?

:
patbaj napisał/a:
no to zaraz Cię zlinczują... wiem to po sobie ja dalem 140 i już wpierdziel po kilku minutach miałem i ostrzeżenia, ze sie na zakrętach nie zmieszczę, że tył ucieknie itp itd...


Tylko zauważ, że w odróżnieniu od Ciebie gdzie pchałeś tego kapcia do fabryki lencol ma przebudowane tylne zawieszenie i to was różni i dla tego on nie usłyszy zjebów (przynajmniej ode mnie).

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Poza tym jest różnica pomiędzy robieniem "customa" a wkładaniem laczka 140 żeby dziołchy na dzielni miały mokro.

miziel
[Usunięty]
:
Machu napisał/a:
Poza tym jest różnica pomiędzy robieniem "customa" a wkładaniem laczka 140 żeby dziołchy na dzielni miały mokro.

:rotfl:

a myslę, że po prostu jest takie przeświadczenie że im wiekszy kapeć tym lepiej a to nie zawsze tak działa ;p

:
patbaj napisał/a:
żadna kobieta nie zauważy różnicy między oponą 130 a 140
Mylisz się :] Jak zresztą w większości swoich oświeconych wypowiedzi.
patbaj napisał/a:
wasze domysły o zmianie właściwości jezdnych absolutnie się nie sprawdziły, więc???
Jak ktoś w swoim życiu nie zrobił 1k km, prawdopodobnie technika jazdy jest mu obca jak i zjawiska występujące przy jeździe motocyklem, to nie dziwne że nie odczujesz zmiany właściwości jezdnych motocykla. Pozdro i poćwicz.

:
patbaj napisał/a:

żadna kobieta nie zauważy różnicy między oponą 130 a 140 - myślę że podczas przejazdu motocykla obok Ty też nie zauważysz

patbaj napisał/a:

załozyłem 140 i wygląda duużo lepiej od 130


Nie pogrążaj się dalej.



Lencol, jak zabudujesz jakoś ładnie tą tylna lampę będzie wypas :)

:
patbaj napisał/a:
mam nadzieję (to jest ironia, żeby nieporozumień nie było), że pisałeś o 1 k km na konkretnie tej jednej oponie...
bo ja pisałem że przejechałem 350 km na oponie szerokości 140 i nie ma dla mnie różnicy, a nie 350 km w ogóle na moto!
Trzeba zabłysnąć, żeby nie zauważyć z kim się rozmawia...
Moto kupiłeś pod koniec maja, po niedługim czasie wymieniłeś oponkę na 140. Jeżeli od tamtego czasu zrobiłeś 350 km a GS jest Twoim pierwszym motocyklem, co wyraźnie napisałeś w swoim temacie, to 1 k km raczej w życiu nie zrobiłeś. No chyba że motorynką dziadka :]
Więc w d*pie byłeś, gó*no widziałeś i nawet nie będziesz wiedział czemu 140 jest gorszą opcją od opcji fabrycznej.

lencol, przepraszam za offtop :padam:

:
:facepalm: cała strona spamu :P

A nikt nie wypowiedział się, czy kierunki i lampa LED wyglądają ok :P

A co do laczka, to mogę tylko tyle powiedzieć, że o wiele lepiej składa się w zakrętach.
Trochę więcej problemów stwarza powrót do pionu, ale cały czas nad tym pracuję ;)

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
wojtek811
[Usunięty]
:
lencol no widać że coś tam podłubałeś przy gsce. Ja swoją jeżdżę non stop, i muszę rozwiać wszelkie wątpliwości związane z zawieszeniem od b9, w moim przypadku prowadzi się lżej po prostu, choć to nie zasługa tylko tylnej opony, jest tu jeszcze wiele zmiennych takich jak delikatne podwyższenie tyłu- to ma największy wpływ jeśli chodzi o zakręty, usztywnienie przedniego zawieszenia, wzrost doświadczenia z gską i innymi motocyklami itp.. btw przejechałem trochę więcej niż 350km z tym zawieszeniem.

:
Na zawieszenie nie mogę narzekać - prowadzi się wprost wyśmienicie :cwaniak:

A co do dalszych przeróbek to zapraszam do fotorelacji ;)



Rozpoczęło się dość niewinnie od rozbiórki kierownicy dzielonej :)



Na półkę powędrowały risery i kierownica Lucasa :rotfl:



Tutaj już zamontowana ale jeszcze bez osprzętu :P



Zamontowana kiera z osprzętem i przy okazji powędrował stalowy oplot na przedni hamulec :cwaniak:

Muszę jeszcze pokombinować, bo jest trochę za długi :P Myślę, ze jak pomyślę to go jakoś upchnę za lampą tak, aby nie wystawał :rotfl:

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
Wydaje się bardzo szeroka ta kiera TRW, ale wygląda świetnie.

:
Machu napisał/a:
Wydaje się bardzo szeroka ta kiera TRW, ale wygląda świetnie.


W zasadzie to jest szeroka, bo cały czas mam problemy, zeby się przyzwyczaić :P
Ale tak samo szeroką miałem w b6 i bardzo mi się to podobało, więc musiałem koniecznie taką samą zapodać sobie w gs :D

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
Raisery wyszły zacnie :) świetna robota poczekam aż zobaczę je na żywo żeby obczaić trwałość . Kiera faktycznie szeroka ale wiem ze lepiej się manewruje z taka. Co do tej lampy Led .... czegoś mi w niej brakuje. Jedyna lampa Led jaka mi się podoba tj. lampa z SV wymiata wszystkie bez konkurencyjnie, ponad czasowo i wiele innych przymiotników których mógł bym użyć :)

WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
:
Ooo proszę, pięknie działasz :)
Szkoda, że wpadłem do krotoszyna tylko na jedną nockę, bo wleciałbym obejrzeć to cudo :D

Pozdro asie!

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Wszak wyświetlacz biegów już miałem zrobiony, ale musiałem poprawić czujkę luzu, która pękła w miejscu mocowania do silnika. Z tego powodu zamieszczam skromną fotorelację z przeprowadzonej modernizacji ;)

Poniżej przygotowane mustro do wywiercenia otworów w czujce:



Już skręcone i przygotowane do wiercenia:

Po wierceniu:

A tu już po zalaniu żywicą epoksydową:




Po dwóch sezonach mogę powiedzieć, że jest to urządzonko bardzo przydatne :D
Nie szukam już notorycznie siódmego biegu podczas jazdy, a i dojeżdżanie do krzyżówek staje się o wiele prostsze, gdy wiemy ile biegów musimy zrzucić zanim się całkowicie zatrzymamy :rotfl:

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.