gdzie znajde filtr paliwa
Odpowiedz do tematu

:
mr0zd napisał/a:
Kolejny mit zapoczątkowany jeszcze za czasów naszych dziadków.


mit to to nie jest ja kupilem rocznik 90 i poważnie mialem spory problem z usunieciem rdzy.

Set3 napisał/a:
Powiem Ci że jeszcze spotkałem się z tym że niemcy dolewali do benzyny ropy.


ja słyszalem o denaturacie

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
denaturat dolewa się do ropy lub benzyny bo dykta miesza się z wodą i benzyną. W ten sposób można usunąć wodą z ropy. Robi się to na jesień w samochodach tak by nie zamarzały.
Ja pisałem wogóle o czymś innym. O tym zeby nie zostawiać na dłużej pustych zbiorników paliwa. Dłużej to znaczy na zimę lub dłużej. Rdza potrafi szybko uszkodzić pusty zbiornik i jeszcze otwarty. A ropa była właśnie do takich zbiorników dolewana. I to niedużo. W sumie nafta byłąby lepsza.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
RainmarvonBiela
[Usunięty]
:
Panowie odświeżam temat , u mnie jest mały filtr paliwa na jednym z weżyków wychodzących z baku z tego co czytałem nie powinno go tam być czyli jakaś prowizorka ? Motocykl jest z 91 roku .

:
dokladnie tak jak piszesz - ktos albo nie mial wiedzy albo cos zakombinowal.
warto sprawdzic jak wyglada filtr wewnatrz baku i czy w ogole tam jest :zalamany:

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
RainmarvonBiela
[Usunięty]
:
Ostatnio motocykl zaczą sie dziwnie zachowywac przerywał w czasie jazdy tak jak by nie dostawał paliwa zwróciłem uwage też ,że ten pseudo filtr jest cały zalany paliwem wczesniej nie był wypełniony nawet do połowy.

:
w GS nie ma pompki paliwa. Paliwo spływa grawitacyjnie.
Nie wszedzie są założone filtry paliwa dodatkowe tak jak u Ciebie. Jeden filtr jest w zbiorniku. Ale u Ciebie wydaje sie zatkany ten dodatkowy. Łatwo sprawdzić. Zdejmij wężyk przy gaźniku i zobacz czy leci paliwo.
Ja jak reguluje sobie gaźnik sciągam zbiornik a paliwo spływa sobie dodatkowym przewodem z butelki. Można też tak sprawdzić czy zasilając GS z innego źródła masz lepszą prace. Jak tak to wiadomo ze zatkany jest filtr paliwa. W zbiorniku lub dodatkowy.
Przy grawitacyjnym zasilaniu w paliwo bardzo ważne jest by filtry nie były przytkane.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
RainmarvonBiela
[Usunięty]
:
Jutro to zrobie i zobacze dokładnie na ktory weżyk jest założony ten filtr myśle ze tu tkwi problem ,wcześniej ten dodatkowy filtr był pełny tylko w połowie teraz jest pełny wnioskować można z tego że paliwo ma problem z odpływem z niego do gaznika i stąd te objawy, czy taki filtr można wyczyścić jakoś ?

:
dodatkowy filtr jest jednorazowy. A ten filtr w zbiorniku jest do wyczyszczenia.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
RainmarvonBiela
[Usunięty]
:
Dzisiaj sprawdziłem dokładnie wszystko , filtr założony jest na przewód który doprowadza paliwo od kranika do gazników . Wewnątrz filtra było mnóstwo brudu jakieś takiej żółtej mazi . Odkreciłem filtr potrzasłem nim porządnie i pozwoliłem żeby paliwo swobodnie płynęłó przez niego wypusciłem cały ten syf do butelki . Efekt taki że problem znikł , pojezdziłem sobie porządnie :D ,jutro spróbuje kupić podobny filterek i wymienić na nowy.

:
Pytanko do kolegi albo do kogoś kto ma model z okolic 1992 r. Jaki filterek dodatkowo montowaliście w tej maszynie na przewodach żeby nie zamulić za bardzo ssania paliwa? Można wsadzić coś z innego motocykla o podobnej pojemności np jakiejś 600-ki? (podobna siła ssąca cylindrów) Nie znam się na tym a wolę nie wsadzić czegoś co by utrudniło dopływ paliwa bo sam mam masę syfu w baku i wolę nie ryzykować.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.