nagla utrata mocy <4000 obrotow |
Autor |
Wiadomość |
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011 nagła utrata mocy <4000 obrotów
|
|
|
Hej
Co się mogło biednemu moto przestawić, że nie chce ciągnąć na niskich obrotach - z pasażerem przy ruszaniu bardzo łatwo go zagasić. Defekt wystąpił w czasie jazdy - po prostu na kolejnym skrzyżowaniu, przy normalnym gazowaniu, nie chciał jechać jak zawsze. Teraz, bez względu na bieg, dławi się jak nie mam przynajmniej 4000 obrotów.
pozdrawiam
kermit |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
świece, gaźniki... mogła się zapchać dysza wolnych obrotów na którymś garze... robiłeś zawory i synchro? |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
Zawory nigdy, synchro też już jakiś czas temu.
Zapchana dysza - czemu nie?
Świece chyba nie, bo to chyba nie pojawiłoby się tak nagle i nie trwałoby tak konsekwentnie.
kermit |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011
|
|
|
Mi też się wydaję, że to gaźniki. Być może zapchała się dysza wolnych obrotów, jak pisze demondemidi, albo coś blokuje pełen ruch pływaka/ów i dostaje za dużo paliwa i troszkę go zalewa na wolnych obrotach. Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
grzes87
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 301 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011
|
|
|
ja mialem taki sam przypadek i zawiodla igilca, po prostu ze starosci sie wyrobila wiec trzeba bylo kupic nowa, |
_________________ od 06.07.2009 SUZUKI GS500E Slingshot rider
od 09.09.2010 YAMAHA FZS 600 FAZER rider
od 10.05.2013 HONDA CBF 1000 A rider |
|
|
|
|
re5pect [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2011
|
|
|
to na pewno gaźniki. ja miałem podobną sytuację tylko że nie przy obrotach a przy pewnej prędkości dusiło go i gasł. synchro załatwiło sprawę i śmiga aż miło |
|
|
|
|
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2011
|
|
|
To jeszcze dorzucę nowy objaw. Znacząco wzrosło spalanie - paliwko skończyło się na trasie . 200 m za stacją benzynową .
Jest na tym forum jakiś As co ma wakuometr i lubi grzebać pod bakiem? |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2011
|
|
|
Jak dojedziesz do szczecina to nie ma sprawy, mogę wtedy do niej zajrzeć A tak to bym proponował zacząć od reg. zaworów a potem rozebrać i sprawdzić gaźniki... |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
MZMaxi [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2011
|
|
|
Iglica w jednym z gaźników wypadła z zapinki, lub się ułamała. Zdejmij zbiornik, odkręć pokrywki, wyciągnij przepustnice i sprawdź. 20 minut całej roboty. |
|
|
|
|
Kubunia [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2011
|
|
|
Ja miałem ostatnio podobne objawy jak mi się jedna przepustnica zacięła w górnym położeniu. Ściągnij filtr powietrza i zajrzyj przez ten otwór po filtrze czy tam wszystko dobrze chodzi. Ja musiałem ręką ściągnąć w dół przepustnicę w prawym gaźniku, bo zawiesiła się u góry i takie cyrki miałem jak Ty. |
|
|
|
|
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012 Rozwiązanie
|
|
|
Rozwiązanie: iglica była ułamana. Szczęśliwców, którzy trafili, nagradzam "Pomógł" : )
Rada: Niestety zestawy serwisowe gaźników nie zawierają iglicy (nie wspominając o niepotrzebnych kosztach). Pasują iglice od Jawy - weź starą, a w sklepie dopasujesz i zamkniesz się w 12 zł za 2 szt. |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013
|
|
|
podłącze się pod topik.
U mnie gaźniki były robione w tamtym sezonie (kilka tys. temu)
Zawory 200km temu.
Kapie mi paliwo z tego wężyka od przelewania gaźników.
Tylko nie jestem w stanie zaobserwować kiedy kapie wydaje mi się że tylko podczas jazdy. Oprócz kapania to na mocno nagrzanym silniku nie trzyma obrotów na biegu jałowym. Spadają pomalutku aż zgaśnie, a jak się już dławi i doda mu się gazu to zakaszlnie ale wejdzie na obroty lub zgaśnie. Do tego te kapanie.
Rozumiem że zalewa gaźniki? Czy tą śrubą którą reguluje się obroty coś wskóram? Chodzi mi o tą wystającą z pokrętłem nie te od regulacji gaźników. Tak normalnie to suzi trzymała w zakrasie ok 1,5k obrotów. |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013
|
|
|
Żadne kręcenie śrubką/iglicą/pływakiem/świecą/zaworem/kołem/kierownicą i czym tam jeszcze byś chciał kręcić- nic nie da. Gaźniki do sprawdzenia tj. może zawiesił się pływak/uszkodził/pogięty, może jakieś zanieczyszczenia w zaworku iglicowym, lub zaworek iglicowy jest po prostu zużyty i należy go wymienić na nowy. Po tym będziesz mógł kręcić w celu dokładnego ustawienia mieszanki. Sądząc po tym co piszesz (z tymi obrotami itd.) to uważam że gaźniki nadają się do przeprowadzenia właściwego kompleksowego serwisu/ustawienia/regulacji- po to aby silnik pracował tak jak pracować powinien. Pamiętaj o tym, że gaźniki to nie wszystko, do ich prawidłowej pracy musi być również zapewniona szczelność układu dolotowego. Jakiekolwiek lewe/fałszywe powietrze doprowadzi do rozregulowania układu zasilania (mieszanki).
Obroty jałowe (normalne) wynoszą 1200, jeżeli masz ewentualne podejrzenia co do właściwych wskazań obrotomierza, zawsze możesz sprawdzić jego działanie/wskazanie wykonując badanie prędkości obrotowej silnika odpowiednim miernikiem. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|