Glosne strzaly w wydech, zakopcenie i zgasniecie |
Autor |
Wiadomość |
Qebek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 Głośne strzały w wydech, zakopcenie i zgaśnięcie
|
|
|
Wczoraj chciałem zrobic dłuższą wyprawę przez Polske (ok 600 km), przez 300 km wszystko grało i buczało, jednakże zaraz za Warszawą trzy bardzo głosne strzały w wydech, zakopcił na czarno i slinik zdechł. Sprowadziłem na pobocze a tu koles mi mówi że mu uszkodziłem przednia szybę, jak strzeliło z wydechu. Pierścień? Poi wstępnych oględzinach jak na moje pierścienie i uszczelniacze zaworowe całe bo tłok suchy (sprawdzałem przez otwór od świecy) zero oleju więc sam nie wiem czy koleś nie chce wymienić sobie na mój koszt szyby. Ale dalej na postoju chciałem odpalic, kręci dobrze ale tylko strzały z wydechu i czasami w gaziory. Mając duzo czasu odkręciłem pokrywe od magneto i były dwa oderwane magnesy. Podkleiłem je poxipolem, ale dalej to samo- mogło sie coś spalić czy jak? Obstawiacie coś?
Za wszelkie rady wielkie dzieki |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
mówisz że strzelił w wydech i czarny dym to silnik trzeba chyba rozebrać . Tak samo miał kumpel olejakiem streetem poszedł jeden tłok to pozostało mu tylko strzał z korby . |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011 Re: Usterka w trasie
|
|
|
Qebek napisał/a: | Wczoraj chciałem zrobic dłuższą wyprawę przez Polske (ok 600 km), przez 300 km wszystko grało i buczało, jednakże zaraz za Warszawą trzy bardzo głosne strzały w wydech, zakopcił na czarno i slinik zdechł. Sprowadziłem na pobocze a tu koles mi mówi że mu uszkodziłem przednia szybę, jak strzeliło z wydechu. Pierścień? Poi wstępnych oględzinach jak na moje pierścienie i uszczelniacze zaworowe całe bo tłok suchy (sprawdzałem przez otwór od świecy) zero oleju więc sam nie wiem czy koleś nie chce wymienić sobie na mój koszt szyby. Ale dalej na postoju chciałem odpalic, kręci dobrze ale tylko strzały z wydechu i czasami w gaziory. Mając duzo czasu odkręciłem pokrywe od magneto i były dwa oderwane magnesy. Podkleiłem je poxipolem, ale dalej to samo- mogło sie coś spalić czy jak? Obstawiacie coś?
Za wszelkie rady wielkie dzieki |
Zacznij od sprawdzenia czy układ paliwowy działa prawidłowo. może gdzieś coś się zatkało lub gwałtownie wzrósł poziom paliwa w komorach pływakowych. Świece jak wyglądały po wykręceniu? Paliwo nie ciekło z airboxa? Z wężyka podciśnieniowego kranika nie ciekło paliwo do lewego cylindra? Czarny dym swiadczy o zbyt bogatej, nie spalonej prawidłowo mieszance paliwo-powietrze.
Rozrząd się nie przestawił? sprawdź znaki na kołach łańcuchowych i rotorze impulsatora. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Qebek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Kwi, 2011
|
|
|
Paliwa nigdzie nie było z wymienionych miejsc, świece wygladały ok, ale to nastapiło tak nagle, że nawet nie pracował potem silnik w takim stanie. Jak próbowałem odpalic to tylko strzały w wydech a świece dalej czyste, nawet nie wilgotne. Iskra była ale jakas taka słaba wydawało mi się. Posprawdzam co napisałeś Breżniew, dzieki za rady. Dodatkowo planuje sparwdzić cisnienie na cylindrach myslę, ze jak będzie ok to obędzie się bez ściagania cylindrów. Gaziory rozbiore, bo tam nie zaglądałem. |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011
|
|
|
może iglica się złamała i przy odrobinie szczęścia wypluło ją wydechem (to by tłumaczyło czarny dym, brak możliwości odpalenia, strzelanie w wydech i rzekome uszkodzenie szyby samochodu ) |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
Qebek [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2011
|
|
|
Przyczyna znaleziona, Brezniew mial racje. Problem tkwił w zapłonie. Palec od impulsatora był luźno osadzony z powodu poluzowania śruby, która go mocuje. Przestawił się poza pin blokujący jego obrót. Po dokręceniu śruby Zuza zagadała aż miło. Jutro dalsze testy i składanie wszystkiego do kupy. dzięki |
|
|
|
|
mysliwy90 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Lut, 2012 strzał w gaźnik, ssanie??
|
|
|
Witam wszystkich!!!
Mam mały problem z Suzi. Dzisiaj po odpaleniu strzeliła w gaźnik.. Czy to normalne??
Puki się nie rozgrzała to nie chciała chodzić.
W sumie mam to już jakiś czas, że jak jest zimny to odpalam, gaśnie, odpalam- gaśnie itp. Pewnie to tak nie powinno być?!
Gaźniki miałem "niby" ustawione i przeczyszczone z tym, że nie wiem czy w ogóle coś zrobił.
Powiedzcie jak jest ze ssaniem? Po odpaleniu ma obroty tak ok 3-2,5 po chwili ok 5 jakby falowały.I kolejne pytanie czemu gdy przez chwile kręciłem moto to miałem czerwony wylot ale z prawego cylindra lewy nie był taki, czy to normalne, że jak ściągnę lewą fajkę to nie równo chodzi ale jak ściągnę prawą to zgaśnie?
Panowie podpowiedzcie cokolwiek z góry Dzięki wieelkie!!!
GS 500E 95' |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2012
|
|
|
Z Twojego opisu wynika że chyba gaźniki nie były jednak robione. Zacznij od wykręcenia świec i powiedz jaki mają kolor. Z tym czerwony, wylotem to masz na myśli że kolektor wydechowy na ssaniu rozgrzewa się do czerwoności? Jeśli tak to bardzo niedobrze. |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2012
|
|
|
Oddaj moto do dobrego serwisu. Masz mocno rozregulowane gaźniki i/lub problemy z zapłonem na jednym garze. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
mysliwy90 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2012
|
|
|
nie rozgrzewa się na ssaniu tylko już jak z niego zejdę i przytrzymam na wyższych obrotach. Jak składałem silnik to miałem wykręcone świece i prawa wyglądała jakby miała prawidłowe spalanie natomiast lewa była czarna, taka okopcona.. |
|
|
|
|
michał20 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2012
|
|
|
jeżeli ściagasz lewą fajke i chodzi nie równo , to może pracuje tylko na prawym garze ... ale jak lewa świeca mocno okopcona to może lewy gaźnik podaje więcej paliwa ? takie rzeczy to jak na moje oko tylko regulacja gaźników i sprawdzenia iskry , ale mogę sie mylić |
|
|
|
|
mysliwy90 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 28 Lut, 2012
|
|
|
Właśnie tak podejrzewam, że źle dlatego oddam gdzieś na regulacje. A co jest z tym ssaniem? Jak ono u was chodzi?? |
|
|
|
|
Adrian_gorzow [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012
|
|
|
Jeżeli chodzi o strzały z wydechu to mam pytanie. Byłem ostatnio z kumplem obejrzeć kawasaki er-5 i właśnie z wydechu słychać były strzały. Właściciel mówił że jest tak ponieważ zrobione są otwory w tłumiku. Czy to jest prawda czy zwykła ściema?? |
|
|
|
|
DARO13 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012
|
|
|
Strzelał w wydech na wolnych obrotach , po dodaniu gazu, czy może jak schodził z obrotów ? |
|
|
|
|
Adrian_gorzow [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Mar, 2012
|
|
|
Tylko przy dodawaniu gazu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|