GS 500 9litrow (PB 95) na 100km
Odpowiedz do tematu

mr0zd
[Usunięty]
:
U Midda w ogóle na obrotomierzu nie ma wartości 4tyś. :hyhy:

:
Moje minimum to 3,6 przy prykaniu do 110km/h a max spalanie to jakieś 5,8 przy ostrej jeździe po mieście ciągła zmiana biegów i obrotomierz po między 8- 10tyś.

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
DARO13
[Usunięty]
:
do szkoły śmigam spokojnie na luzie bo chcę dojechać do szkoły w całości :P
poszaleć można po za szkołą :D

power_bit
[Usunięty]
:
Skoro wam pali przy ostrym pałowaniu do 6 litrów to ja nie wiem, co jest grane. Po wypłacie zrobię dokładny test, zaleje do pełna wachy przejadę 100km i znowu do pełna. Puki co trochę mnie przeraża to spalanie, kupiłem GS-a bo chodzi opinia, że to najoszczędniejszy motocykl w klasie 500, a on żre jak litrowy przecinek :zawstydzony:

:
A w jakim stanie jest filtr powietrza?, robiłeś regulację gaźników ale czy sprawdzałeś luz zaworowy?

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
mr0zd
[Usunięty]
:
To ja nie wiem w końcu jakie Ci to spalanie wyszło? :D

melon
[Usunięty]
:
Ja ostatnio zmierzyłem dokładnie w jeździe miejskiej (korki itd.), na pustych odcinkach drogi nawet do 10tys.obr równiutko 5,5l/100km oczywiście po wszystkich regulacjach i wymienionym filtrze powietrza.

power_bit
[Usunięty]
:
tmi napisał/a:
A w jakim stanie jest filtr powietrza?, robiłeś regulację gaźników ale czy sprawdzałeś luz zaworowy?


Filtra powietrza nie wymieniałem, również nie robiłem regulacji zaworów.

żareł
[Usunięty]
:
Sprawdź na którym rowku masz ustawione iglice, taki przepał miałem przy dzidowaniu GSa, jazda ciągle w przedziałach 7000-10000 rpm, trasa przy 80-90km/h nieco ponad 4l

:
Jeśli latasz w przedziale 7-9k rmp (jak większość świerzych posiadaczy GS-a, wdety daje więcej frajdy :P ) to takie spalanie jest raczej normalne (przy normalnym ustawieniu iglicy a nie w trybie eco)... a jeśli jeździsz spokojnie 3-6k rmp czasami wchodząc na 8-9k to powinieneś uzyskać rezultat rzędu 6-6.5/100... jeśli jest inaczej to zdejmuj gaźniki i sprawdź jak masz ustawione iglice i jakie masz dysze główne... filtr powietrza też ma znaczy wpływ na spalanie ale jego można zbadać organoleptycznie albo profilaktycznie wymienić... sprawdź też jaką masz zębatkę z przodu na napędzie, bo może ktoś założył 13 albo 14z a wtedy przy 120/h na 6 biegu spala jakieś 40% więcej wahy... jeśli nie kuleje na obrotach to raczej kwestie krućcy ssących i lewego powietrza można wykluczyć...

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
:
6-6,5? to jest niemożliwe przy zdrowym silniku i dobrze wyregulowanym. Prawidłowe spalanie dla GS'a to 4,5 litra na setke tak mniej/więcej. 6 i więcej to spalają większe pojemności. Chyba miałeś na myśli 4-4,5.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Ja średnie jak cisnę mam na poziomie 5.3l/100, jak nie cisnę (spokojna jazda z prędkością ok. 100km/h@~5000rpm - taka sobie wycieczka spacerowa) to potrafię zejść do 3.8l/100, spalanie na poziomie 6.5-9l/100 to już lekka przesada i na pewno wskazuje na niezbyt sprawny/źle wyregulowany układ zasilania paliwem

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
Paulo
[Usunięty]
:
dokładnie podpisuję się pod studi'm.

na sprawnym silniku i gaźnikach, po zrobieniu luzów zaworowych, czyszczeniu, regulacji składu mieszanki na wolnych, synchro i ustawieniu wolnych obrotów spalanie wygląda tak, tak jest przynajmniej u mnie.

a) trasa. mało postojów, mało stania na światłach, w korkach. obroty możliwie najniższe, prędkość rzadko przekraczająca 120. W większości oscylująca w granicach 100. kilka przyspieszeń oczywiście zawsze się znajduje, wyprzedzenie ciężarówki, jakiś fajny szeroki winkielek :)

udało mi się zejść do 4,2 litra.

b) szybsza trasa, np.autostrada, przelotówka 140 / z lekkim +, prawie wcale postojów i świateł, prawie cały czas na 6 biegu, np.redukcja przy wyprzedzaniu czegoś. Z 6 biegu jak wiemy, GS jakoś cudownie się już nie zbiera ;)

ok. 5 litrów.

c) tryb zwykły, trochę miasta, korków, świateł, raz mniej raz bardziej spokojnie z obrotami, trochę rozruchów motocykla.

średnio wychodzi mi koło 5,5 litra, przy kilku lepszych przyspieszeniach, grubszych korkach, przegazóweczkach na światłach dochodzi 6 litrów.

d) tryb GOD-mode czyli rzadko włączający się Need For Speed.

naprawdę ciężko przekroczyć 7 litrów. dawno mi się to nie udało. :)


power_bit - jeśli masz nie sprawdzone moto, podstawą są luzy na zaworach. ładnie ustawione i odpicowane gaźniki niewiele Ci dadzą jak np. będziesz miał podparte zawory dolotowe, nic z dużym spalaniem nie zrobisz. potem gaźniczki. przede wszystkim pod kątem lewego powietrza sprawdzasz kroćce dolotowe (są tam o-ringi, które u mnie np. puszczały lewy luft a po wyjęciu połamały się ze starości w palcach) oraz kroćce ssące (małe o-ringi pod dekielkami gaźnika). Chyba że nie masz o tym bladego pojęcia/boisz się dotykać gaźnika (przypadłość wielu motocyklistów uznających go za tajemne narzędzie szatana) - daj gdzieś/komuś do zrobienia. Prędzej czy później różnica w paliwie przekroczy koszty serwisu ;)

viper
[Usunięty]
:
Mi ostatnio po regulacji gaźników też spalał 9 litrów. Okazało się że serwis skrzywił iglicę w gaźniku.

Michu1208
[Usunięty]
: Wysokie spalanie
Witam.Mam problem z moim gs'em , ponieważ na całym baku jestem w stanie przejechać tylko 250 km 60%trasa 100-140km/h i 40% miasto. Spalanie około 7-8l
V max gsa to tylko 150-160 km/h

Ponadto zauważyłem że jak skręce kierownice w prawo to gaśnie mi silnik , spadają mi obroty i ma to coś wspólnego z linką ssania

Czy gdy właczymy ssanie na cieplym silniku to silnik powinien zgasnąć ? (u mnie tak jest)

Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe , które wygladały tak jak powinny
Wcześniej były DPR7EA-9 , a teraz wkręciłem nieświadomie standardowe DPR8EA-9
Czy te świece mogą mieć aż takie znaczenie ? Na dniach sprawdzę
Czy od założenia przelotowego wydechu mogło zwiekszyć się spalanie?
(przy hamowaniu silnikiem strzela z wydechu)
Dodam że odpala mi bardzo dobrze , i z jazdą nie ma problemów , jedynie ten v max

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.