Witam ostatnio przewrócił mi sie motocyk tzn upadł z jakiś 10 cm bo go trzymałem do końca i niestety teraz na biegu mam drgania na łańcuchu co z tym zrobic i jak to naprawić?
Zestaw Napędowy NOWY ...
http://www.youtube.com/watch?v=iayRM5vbvy0
Odpowiedz do tematu
: Dziwne drganie
:
jest nie równi wyciągnięty a iel am przejechane ielgo masz może oddasz an gwarancji.
:
Przejechane ma dosłownie kilkaset km niestety nie mam na niego żadnego rachunku bo moto kupiłem na dniach. Znam chlopaka i wiem że nie ma on żadnych paragonów
Czyżby czekała mnie wymiana łańcucha A może łańcuch wibruje bo koło nie jest równo ustawione względem wachacza czy to tylko moje złudne marzenie?
Czyżby czekała mnie wymiana łańcucha A może łańcuch wibruje bo koło nie jest równo ustawione względem wachacza czy to tylko moje złudne marzenie?
:
podskakuje bo jest nierówno wyciągnięty . Jak nie odczuwasz tego podczas jazdy to zostaw a na następny soezin wymien najwyżej łańcuch i tyle .
:
Podłącze się pod temat. Dziś po krótkiej przejażdżce pojawił sie mały problem. Przy mocniejszym dodaniu gazu odczuwam z na lewej nodze drgania (drgania czuć na wysokości uda) jak by źródło było trochę poniżej kanapy z lewej strony na wysokości silnia (na samym początku kanapy) Motocykl normalnie wkręca się na obroty a drgania są dobrze odczuwalne.
Co może być przyczyną Na początku maja wymieniona opona tylne (wyważona) Wyregulowane zawory oraz pełen serwis gaźników.
Co może być przyczyną Na początku maja wymieniona opona tylne (wyważona) Wyregulowane zawory oraz pełen serwis gaźników.
:
zobacz czy wszystkie śruby mocowania silnika są dobrze przykręcone, chyba że to bak Ci drży? albo ktoś Ci słabo przykręcił air box.
:
Wszystko jest prawidłowo poskrecane. Zadna sruba nie jest luźna. Reszta elementow rowniez prawidłowo jest przykrecona.
:
Od niedawna jestem posiadaczem suzuki gs 500e 1998 rok. Motocykl jest po regulacji zaworów i gaźników, po regulacji zrobiłem ok 700 km. Nic nie nie działa. motocykl normalnie odpala, normalnie wkręca się na obroty podczas jazdy również silnik prawidłowo pracuje. spalanie na poziomie 4,50 do 5 litrów.
Problem jest taki ze przy od 4 tysięcy do 5 tysięcy obrotów motocykl zaczyna drżeć. Najbardziej widoczne jest to na klamce sprzęgła. Drgania są dość silne. Po przekroczeniu 5 tysięcy obrotów ustaje to drganie i poniżej 4 tysięcy również nic nie drga.
Mocowanie silnika i inne elementy są dobrze dokręcone, nic nie jest luźne. Co może byc powodem problemu????
Proszę o szybką pomoc, chce jeździć a nie chce by coś się stało z motorkiem. To moje oczko w głowie....
Problem jest taki ze przy od 4 tysięcy do 5 tysięcy obrotów motocykl zaczyna drżeć. Najbardziej widoczne jest to na klamce sprzęgła. Drgania są dość silne. Po przekroczeniu 5 tysięcy obrotów ustaje to drganie i poniżej 4 tysięcy również nic nie drga.
Mocowanie silnika i inne elementy są dobrze dokręcone, nic nie jest luźne. Co może byc powodem problemu????
Proszę o szybką pomoc, chce jeździć a nie chce by coś się stało z motorkiem. To moje oczko w głowie....
:
Nie ma chyba żadnego problemu. Te silniki tak mają, u mnie w granicach 5 tys. obrotów też drgania są najbardziej odczuwalne. Jak zawory ok, nic nie stuka, wszystko dokręcone to lac wache i jeździć
GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
---
GR
:
Martwi mnie to bardzo bo wcześniej nic się takiego nie działo.....
:
na luzie też drży? napięcie łańcucha jest ok? nie za mocno?
:
drży jak stoi na obojętnie której nóżce, drży jak stoi na kołach, drży jak jedzie i stoi. Na luzie i na biegu. Zawsze pomiędzy 4 a 5 tysięcy obrotów
:
Dodam i zaczęło być czasem słychać szuranie w silniku ..... Ktoś coś podpowie??
:
Odpowiedz do tematu
Mam dokładnie to samo i walcze z tym już ponad miesiąc. Może i GS często drży ale napewno wcześniej aż tak nie było . Udało mi się niedawno ustalić, że problem mam z cekami/przewodami wysokiego napięcia, zapłon czasem wypada i to powoduje te wibracje.
Poruszaj nimi trochę, dodaj dodatkową izolację i zobacz czy wibracje trochę/na pewien czas nie ustały. Ja tak zrobiłem i widzę dużą poprawę, jednak bez wymiany cewek i przewodów raczej się nie obejdzie.
Poruszaj nimi trochę, dodaj dodatkową izolację i zobacz czy wibracje trochę/na pewien czas nie ustały. Ja tak zrobiłem i widzę dużą poprawę, jednak bez wymiany cewek i przewodów raczej się nie obejdzie.