Dusi sie do 3,5 tys obrotow |
Autor |
Wiadomość |
Ciaman
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 65 Skąd: /DLW/-/ZS/-/DW/
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2011 Dusi się do 3,5 tys obrotów
|
|
|
Mam taki problem: odblokowałem gsa i po złożeniu i przyszedł czas na regulacje. Iglica jest na 3 rowku, bo na 4 za bogata mieszanka, chwilami lekko dymił na czarno i po przejechaniu ok 1km na maxa gaśnie. Nie wiem jak na 4 ale na 3 rowku dusi sie do 3,5tys jak odwinę wiecej jak połowe manetki, chwila zamulenia i dopiero zaczyna sie wkrecac. Najlepiej jest przy wykreconych srubkach mieszanki o ok 4 obroty ale jest i tak źle. Powyżej 3,5tys idzie bardzo dobrze, w trasie nie ma problemu, najgorzej w miescie jak czasem z niskich trzeba odwinąć. Na zablokowanym iglica była na 4 rowku, gs tez miał lekkiego muła na niskich ale nie aż tak.
Jakieś propozycje? |
_________________
|
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011
|
|
|
Lewego powietrza nie łapie? Synchronizacje robiłeś? |
|
|
|
|
Paulo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011
|
|
|
Proponuję ustawić skład mieszanki na wolnych z Colortune. Skład wolnych, tak mi się wydaje, też odpowiada w dużej części za barwę świec, a na pewno (z własnych obserwacji) wpływa na wchodzenie i schodzenie z obrotów.
No właśnie, jak palą się świece? Przypuszczam, że na czarno?
Co do iglicy... producent ustawia (jeśli dobrze pamiętam) na drugim rowku, jest to lekko zubożona w paliwo mieszanka. Często stosowaną praktyką jest podnoszenie na 3 rowek. W moim odczuciu trochę lepiej się zbiera, różnice w spalaniu kosmiczne jednak nie są. Ale nie sądzę, żeby to była przyczyna Twoich problemów. Coś jest nie tak... może to być...
Filter powietrza.
W jakim jest stanie, jakiej firmy, jak dawno wymieniany? Zapchany filtr powietrza zmniejszy Ci ilość podawanego powietrza, na pewno może spowodować za bogatą mieszankę, duże spalanie, czarny kolor świec, kopcenie z wydechu zdaje się w konsekwencji (nadmiar paliwa dla którego 'brakło' powietrza spala się w wydechu), myślę że i problemy ze zbieraniem się.
Ja nie mam więcej pomysłów. Niech się wypowie ktoś bardziej obeznany |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2011
|
|
|
Zmieniałeś wydech? Jak odwiniesz gwałtownie manetkę to się dusi? Czy jak odwijasz powolutku manete to dzieje się to samo?
Poziom paliwa jest prawidłowy? Podaj kolor świec.
3,5k rpm to jest dolny zakres obrotów, a za ten zakres odpowiedzialna jest dysza wolnych obrotów... Może się przytkała albo coś... Na Twoim miejscu najpierw bym umył porządnie gaźniki, wszystkie dysze przedmuchał, sprawdził i ewentualnie skorygował poziom paliwa. Tyle narazie ode mnie.
I jak wyżej stan filtra powietrza.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Mikilo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011
|
|
|
Podepne się do tematu: mam podobnie jak kolega ale zaraz po odpaleniu i po przejechaniu kilku km problem znika. Czy to jest normalne dla GSa? Na mechanice się w ogóle nie znam.
Dodam, ze mam zmieniony wydech |
|
|
|
|
Ciaman
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 65 Skąd: /DLW/-/ZS/-/DW/
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011
|
|
|
Filtr nowy, gaziory zsynchronizowane takze lewe powietrze odpada (?), wydech seria. Tak jak powoli odwine to w miare dobrze ale jak mocno to sie dusi. Gazniki przeczyszczone, chyba faktycznie poziom paliwa. Pływak mozna jakos precyzyjnie ustawiac, ma jakis zakres? Czy też jakies odchylanie blaszek na oko etc? |
_________________
|
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011
|
|
|
pływak ma taką blaszkę na której trzyma się zawór iglicowy, odginasz ta blaszkę i w ten sposób regulujesz skład paliwa. Żeby sprawdzić jaki jest możesz podpiąć przezroczysty wężyk po końcówkę do spuszczania paliwa z komór i odkręcić śrubkę. Rurkę trzymasz tak żeby jej drugi koniec był odkryty i wyżej niż gaźnik. Poziom paliwa powinien być równo z uszczelką komory pływakowej i w obu gaźnikach taki sam. Moto musi stać równo na kołach, kranik na pri. |
|
|
|
|
demondemidi
Model GSa: GS 500E
Wiek: 39 Dołączył: 26 Lis 2007 Pochwał: 6 Posty: 819 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011
|
|
|
Kat napisał/a: | odginasz ta blaszkę i w ten sposób regulujesz skład paliwa. |
Znaczy się nie skład paliwa tylko jego poziom |
_________________ Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011
|
|
|
słuszna uwaga |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 27 Mar, 2011
|
|
|
Ciaman, coś mi się wydaje że masz za dużą dyszę główną, jaki masz w ogóle jej rozmiar? |
|
|
|
|
Ciaman
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 65 Skąd: /DLW/-/ZS/-/DW/
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011
|
|
|
gs rocznik 92, właśnie odblokowany i dysze zmienione z 135 na 120 (także dobre) i blokada otwarcia przepustnicy zlikwidowana, filtr nowy hiflo. Jak w weekend mi nic nie wyskoczy to będę patrzył co go boli |
_________________
|
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011
|
|
|
To nei wiem czy źle nie zrobiłeś ale chyba powinieneś zmienić dyszę na większą niż an mniejszą . |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Mar, 2011
|
|
|
AdamSsS, Dysze są ok.
Ciaman, Ustaw śrubki składu mieszanki na 2,5 obrotu. |
|
|
|
|
Skuter
Wiek: 37 Dołączył: 09 Cze 2008 Pochwał: 7 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011 do 4.000 obr dławi się potem jest ok
|
|
|
Witajcie po dłuższej mojej przerwie...
Mam pytanie a właściwie problem. Moja Suza ma pewien problem z wkręceniem się do 4 tysięcy obrotów jak do tego poziomu dojdzie dalej jest już super. Ma ktoś jakiś pomysł? Czy przyczyny szukać w gaźnikach czy w silniku?? Świece? |
_________________ Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać...
-------------
Motorynka PONY ---> Romet Kadet ---> Yamaha Mint ---> Derbi GPR ---> Suzuki GS 500 ---> Suzuki GSX 1100 ---> Africa Twin
---> Jeep Wodnik Szuwarek |
|
|
|
|
Ciaman
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 65 Skąd: /DLW/-/ZS/-/DW/
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2011
|
|
|
Ja swojego problemu jeszcze nie rozwiązałem. W gaźniku sprawdzałem chyba każde możliwe ustawienie (pływaki, iglica, śrubki mieszanki) - bez efektu. Plak niczego nie wykrył przy króćcach. Póki co czekam na oringi pod króćce dolotowe... |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|