Ciezko dzialajaca kierownica, nie pali na jeden gar. |
Autor |
Wiadomość |
power_bit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 31 Mar, 2011 Cięzko działająca kierownica, nie pali na jeden gar.
|
|
|
Witam Was. Jestem tu nowy, chciałem również tak jak Wy zostać posiadaczem GS 500. Mam na oku bardzo fajnego GS z 97 roku. Tylko jest mały problem. Motocykl z Niemiec nieodpalany całą zimę gdy pojechałem do sprzedawcy (znajomy) w celu oględzin oraz ewentualnego kupna okazało się, że motocykl nie palił na jeden gar, po chwili już palił, ale troszkę strzelał co jakiś czas. Kolejnym mankamentem jest ciężko działająca kierownica. Tzn. jeżeli motocykl jest na podnóże centralnej kierownica chodzi lekko, natomiast jeżeli motocykl stoi na kołach kierownica działa ciężko, podczas zawracania trzeba uważać, podeprzeć się nogą by czasem gleby nie zaliczyć. Luzów i innych tego typu rzeczy nie ma, ograniczniki na ramie są w idealnym stanie co świadczy, że raczej jakiegoś dzwona nie było. Co może być przyczyną tych objaw i czy warto kupić motocykl z tymi "usterkami" oczywiście rozumiem, że poniosę koszty ewentualnej naprawy jednak z ceny również coś uskubie przez te uszczerbki. Sam motocykl bardzo mi się podoba jest zadbany ma nowe opony. Cena na dzień dzisiejszy 3800 + opłaty. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, gdyż jest to dla mnie istotne, w zasadzie kupić, albo nie, żonę udało mi się już namówić
Pozdrawiam serdecznie Szymon |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 31 Mar, 2011
|
|
|
Być może winne są łożyska w główce ramy, nowe kosztują 120-150zł, wymiana w serwisie 150-200zł. Strzały z wydechu i niepracujący gar to wina gaźnika, kłania się czyszczenie regulacja i synchronizacja. Serwis policzy za to 150-200zł. Przy okazji warto by tez sprawdzić luz zaworowy. Oprócz tego standard, czyli do wymiany olej i płyn hamulcowy w obu układach. Sprawdź w jakim stanie są klocki, tarcze, opony, łańcuch, zębatki, uszczelniacze w lagach i akumulator. |
|
|
|
|
power_bit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 31 Mar, 2011
|
|
|
No to jak pisałem opony nówki, akumulator z 2010 roku, klocki i tarcze wyglądają jeszcze dobrze (na sezon) łańcuch jak łańcuch nie wygląda tragicznie, nie jest też nowy, naciągnięty troszkę za bardzo na moje oko, ale z tym sobie poradzę. Z lagów nie cieknie, hamowałem dość ostro, nic się nie pojawiło. Olej wiadomo, zawsze trzeba wymienić. Myślisz, że to łożysko główki ramy? Jestem w stanie sobie z tym sam poradzić w garażu? Czy to jakiś skomplikowany proceder wymagający nietypowych narzędzi, jakiś ściągaczy itd. ? Synchronizacja gaźników? Nie wiem nawet jak się za to zabrać, będę musiał się zdać na jakiś warsztat. Sama wymiana świec, ewentualnie kabli nie pomoże? |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 31 Mar, 2011
|
|
|
Powiadasz że nie pali na jeden gar i strzela z wydechu, winą może być uszkodzona świeca, lub zbyt bogata mieszanka paliwowo-powietrzna zalewa świecę. Na początek polecam sprawdzić świece, ewentualnie kable, a na końcu brać się za gaźniki
Wymiana łożyska główki ramy generalnie nie jest trudna. Najgorszy moment to ściągnięcie bieżni ze sztycy - ja tutaj posłużyłem się dremelkiem, ponieważ nie posiadam odpowiedniego ściągacza. |
|
|
|
|
midd
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 951 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 31 Mar, 2011
|
|
|
łożyska główki ramy obajwiają sie raczej tym ze kierownica na centralce zastrzymuje sie w pozycji na wprost - a powinna swobodnie opaść na jeden z ograniczników. wiec nie sadze by to były łożyska.
moze po prostu nie jesteś do tego przyzywczajony ?
a to ze nie odpalił odrazu na oba cylinrdy odrazu po zimie to nic dramatycznego;] gorzej jakby cały czas tak pracowal |
_________________ http://www.bikepics.com/members/beer4free/ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|