wyciek oleju po szlifie |
Autor |
Wiadomość |
misiu [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011 wyciek oleju po szlifie
|
|
|
wczoraj miałem swojego pierwszego szlifa jesli dodać ze to moja pierwsza przejażdzka to trochę wkurzające
teraz mam wyciek oleju z lewego dekla w miejscy zaznaczonym na zdjęciu i mam pytanie czy tam wogóle powinien być olej bo z tego co wiem olej jest po prawej stronie tam gdzie sprzęgło a z lewej jest alternator , wyciek niewielki kapie po kropelce jeśli stoi na stopce bocznej i jest przechylony na lewą stronę jeśli stoi na centralnej nic nie kapie.
1. czy z tej lewej strony dokładnie w miejscu tego wytłoczenia na zdjęciu powinien być olej czy poszły dodatkowo jakieś uszczelniacze w silniku ?
2. ile kosztuje taka pokrywa nowa bo używana na allegro to wiem ?
3. czy da sie taki mały wyciek zlikwidować jakimiś prostymi sposobami - spawanie aluminium a może jakiś klej dwuskładnikowy do metalu ?
pozdrawiam
|
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
Nowej pokrywy ci nie polecma będzie droga . Najłatwiej to zeszlifować to miejsce pospawać potem wyszlifować aby miało pierwotny kształt zmatowić całość i oddać do lakierowania . Dobry lakiernik polakieruje tka że nie poznasz że był lakierowany . |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
Cytat: | 2. ile kosztuje taka pokrywa nowa bo używana na allegro to wiem ? |
Według fishek Ron Ayers to koszt tej pokrywy to ~106$ do tego kapsel z logo ~12$ i uszczelka pod pokrywę ~8.6$
Więcej znajdziesz >> TUTAJ << |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
Gmole jednak się przydają.
A co do dziury to trzeba by z maruderem pogadać on tam u siebie miał jakiś patent na to? |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
misiu [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
dzisiaj zrobiłem dokładne oględziny i dziurka jest wielkości szpilki dokładnie w miejscu gdzie zaznaczyłem strzałką, cieknie tylko jak jest na stopce bocznej, jeżdzić nie mogę bo mam połamaną klamkę sprzęgła ale juz zamówiłem nową na wtorek ma być , silnik odpala nie słychać żadnych zmian zgrzytów itp. tylko pytanie
-czy tam w tym miejscu po lewej stronie motocykla powinien przez dziurkę cieknąć olej ? czy to normalne ?
kupiłem klej dwuskładnikowy do metalu olejo i wodo odporny do max temp.150 stopni , spróbuję to tymczasowo zakleić dziurka około 1mm tylko na kleju nie jest napisane "do aluminium" tylko "do metalu" czy ktoś praktykował takie patenty ? |
|
|
|
|
paavo91 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
Sorry ale czy aluminium nie jest metalem? Chyba, że tu mowa o stopie. |
Ostatnio zmieniony przez paavo91 Nie 13 Lut, 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Bonzo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
A jakiej firmy ten klej? Żywica się będzie ładnie trzymać, tylko musisz porządnie odtłuścić i zmatować powierzchnie do której przyklejasz. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
misiu napisał/a: |
-czy tam w tym miejscu po lewej stronie motocykla powinien przez dziurkę cieknąć olej ? czy to normalne ?
|
żaden wyciek oleju nie jest rzecza normalna ale jeśli w deklu alternatora jest dziura to nie ma w tym nic dziwnego gdyż alternator jest chłodzony olejem silnika |
|
|
|
|
misiu [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
ja obecnie mieszkam w Irlandii więc nie wiem czy w Polsce taki będzie i to jest klej z koncernu "Henkel" nazwy nie ma jakiejś specjalnej jest w podwójnej strzykawce oba składniki mieszają się podczas wyciskania
czym odtłuścić klejoną pokrywę ?
dzięki jacek |
|
|
|
|
kysa275
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2009 Pochwał: 3 Posty: 349 Skąd: K-Kozle
|
Wysłany: Nie 13 Lut, 2011
|
|
|
Idź do jakiegoś zakładu co spawa aluminium i po sprawie, a masz pewność prawie 100%, że oleju na trasie nie zgubisz. |
_________________ VTR1000F |
|
|
|
|
Bonzo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Lut, 2011
|
|
|
Rozpuszczalnik nitro jest dobry, benzyna ekstrakcyjna itd.
Henkel dobra firma, ale z klei epoksydowych to najlepiej UHU kupić. |
|
|
|
|
misiu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Lut, 2011
|
|
|
kysa275 napisał/a: | Idź do jakiegoś zakładu co spawa aluminium i po sprawie, a masz pewność prawie 100%, że oleju na trasie nie zgubisz. |
tak jak pisałem wcześniej mieszkam w Irlandii w tutaj roboczogodzina w warsztatach jest nieopłacalna około 40euro za samą robociznę jeśli dekiel przywiozę a jakość usług i czas wykonania daje dużo do życzenia wiem bo znajomi spawali felgi w autach ,wolałbym kupić nowy dekiel za 100euro i mieć pewność ale tymczasowo chcę zrobić "prowizorkę" klejem
czy ktoś próbował takiej metody ? jakieś doświadczenia i uwagi ? może wyciąć dodatkowo łatę z aluminium i przykleić czy tylko "nalać" samego kleju ? a podczas letniego ulopu poszukam używanego dekla w Polsce. |
|
|
|
|
SERWIS_MOTOWIT [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Lut, 2011
|
|
|
Najlepiej sciagnać dekiel. Odtłuszczasz Benzyna ekstrakcyjna, nitro i nakładasz klej. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|