Problemy z odpalaniem na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
proldcieply
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 22 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2016 Problemy z odpalaniem na zimnym silniku
|
|
|
Witam. Jakiś czas temu zauważyłem że GS strzela z wydechu i czasem kicha w gaźnik dlatego postanowiłem wyregulować gaźniki oraz je zsynchronizować i wszystko jest pięknie ładnie świece są koloru kawy z mlekiem moto ładnie chodzi po rozgrzaniun i dobrze wkręca się na obroty lecz na zimnym silniku gdy go zakręceni za pierwszym razem odpali na chwilkę ale od razu gaśnie nawet na ssaniu no i później muszę znowu parę dobrych razy zakręcić aby odpalił i rozgrzać na ssaniu ( dodam że od kad go mam nie był zbyt skłonny do odpalania na zimnym ale nie aż do tego stopnia ) . Czym to może być spowodowane ? Mogło to by być od tego że mam świece 7e a nie 8e ( tak mi mechanik wymienił ) z góry dzięki za odpowiedzi i pomysły |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2016
|
|
|
Mordkaaa napisał/a: | Jesli ma ponizej 1,5k to podkrec mu je srubka wystajaca w dol od gaznikow. |
Konstruktorzy dla tego typu silnika przewidzieli wolne obroty w zakresie 1200+/-100 obr/min.
Jeżeli silnik nie daje się wyregulować/lub nie chce pracować w wymaganym zakresie obrotów, świadczy to o potrzebie przeprowadzenia diagnozy/regulacji (ewentualnej naprawy) poszczególnych układów- w tym zasilania.
W związku z tym wyjaśnij proszę, co masz na myśli sugerując zwiększenie wolnych obrotów.
PS. Pamiętaj, że zwiększenie wolnych obrotów może wpływać negatywnie na pracę silnika, zarówno na gorącym jak i na zimnym (podczas uruchamiania). |
|
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2016
|
|
|
Mam na mysli to, ze gdy motocykl, ma obroty ponizej 1,5k (umowmy sie, zegary nie sa az tak dokladne, to sa tez starsze silniki wiec 1200 +/- 100 obr/min jest ciezko ustawic, znajac zycie obrotomierz tez moze troche przeklamywac, wiadomo jak to jest w starszych egzemplarzach), to warto po rozgrzaniu zwiekszyc mu obroty do tych nominalnych 1,5k. Zdarza sie przeciez, ze motocykl nie chce odpalic przy zimnym silniku, ze wzgledu na zbyt niskie obroty.
Jest to malo inwazyjny zabieg, latwy do zrobienia. Jesli on nie pomaga to wtedy warto przyjrzec sie ukladowi paliwowemu/powietrznemu etc. Skoro cos da sie naprawic bez zbednego rozbierania motocykla to chyba warto sprobowac. Ja zawsze wychodze z takiego zalozenia, że naprawy zaczyna się od podstawowych rzeczy. |
_________________
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|