Odpowiedz do tematu
:
Masz może linka ?
:
Proszę bardzo:
http://www.ebay.com/itm/s...0-/251322613953
http://www.ebay.com/itm/2...3cf0c02&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/G...5db5b99&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/s...0-/251322613953
http://www.ebay.com/itm/2...3cf0c02&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/G...5db5b99&vxp=mtr
:
Dzięki...
:
Witam, chciałbym odnowić temat. Objawy: po przejechaniu 40km motocykl ewidentnie tracił na mocy, momentalnie, po sprawdzeniu okazało się że prawy cylinder stracił iskrę. Wyczytałem tu, że to wina impulsatora, rozebrałem, szczeliny: prawy impulsator 0,15, lewy 0,4. Zrobiłem jak było wyżej napisane na 0,3 mm oba. Niestety motocykl po przejechaniu 39,5 km znów stracił jeden cylinder, a po przejechaniu 48 km cylinder wrócił. Odłączyłem więc impulsator od modułu, zmierzyłem i wartości jakie uzyskałem to lewy 357 Ohm i prawy 362 Ohm. Czyli wychodzi na to, że chyba wszystko ok. Prosiłbym Was o pomoc, może ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam.
:
Niby banał ale... próbowałeś zmienić świece?
: impulsator
U mnie byly iskry na jednej i drugiej swiecy moto palilo na lewy gar okazalo sie ze magnes pod impulsatorem byl delikatnie uszczerbiony przelożyłem magnesy i palił ma prawy wiec kupilem pojedynczy impulsator z netbikera wlożyłem nowy magnes i było ok znowu miał moc i palil na 2 gary.
:
Witam,
Zeby nie zakładać kolejnego tematu o impulsatorze zapytam tutaj.
Mianowicie miałem delikatny wyciek pod impulsatorem okazało sie ze simering własnie przy impulsatorze jest do wymiany i teraz porsze o wymiary tego simeringu ponieważ ten stary przy wyciaganiu zniszczył sie i nie moge odczytać nic z niego.
Zeby nie zakładać kolejnego tematu o impulsatorze zapytam tutaj.
Mianowicie miałem delikatny wyciek pod impulsatorem okazało sie ze simering własnie przy impulsatorze jest do wymiany i teraz porsze o wymiary tego simeringu ponieważ ten stary przy wyciaganiu zniszczył sie i nie moge odczytać nic z niego.
:
jak nic z niego nie mozesz odczytac to proponuje użyć suwmiarki
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
problem w tym ze jestem za domem ( taka praca ) a chce sobie poskładac go w zime. Jesli ktoś wie jakie sa wymiary bardzo prosze o pomoc
:
w serwisówce podane są dwa rodzaje pomiaru impulsatorów
-mierzenie rezystancji
-mierzenie napięcia szczytowego podczas kręcenia silnikiem
czy ktoś mierzył drugim sposobem i potwierdza jego skuteczność?
chodzi mi o to czy w przypadku pojedynczego impulsatora (jak w modelach po 2002r) pojawia się napięcie powyżej 3V?
czy ktoś miał sytuację, że pomiar rezystancji wskazywał, że impulsator jest OK a pomiar napięcia wykazywał 0V?
-mierzenie rezystancji
-mierzenie napięcia szczytowego podczas kręcenia silnikiem
czy ktoś mierzył drugim sposobem i potwierdza jego skuteczność?
chodzi mi o to czy w przypadku pojedynczego impulsatora (jak w modelach po 2002r) pojawia się napięcie powyżej 3V?
czy ktoś miał sytuację, że pomiar rezystancji wskazywał, że impulsator jest OK a pomiar napięcia wykazywał 0V?
:
Mam problem bo moto pali na 1 cylinder kupilem cewke ale to nie pomogło na sprawnej cewce i na tej zakupionej po zbadaniu miernikiem miedzy + i - wyszlo po 9 Ohm. Czy to źle?
Ten drugi pomiar mi nie wychodzi,miernik nie pokazuje żadnych wartości.
Odpowiedz do tematu
Breżniew napisał/a: |
Rezystancja pomiędzy zaciskiem + i - powinna wynisic w zakresie 3 - 6 Ohm natomiast miedzy + i fajką świecy 18 - 30 kOhm. |
Mam problem bo moto pali na 1 cylinder kupilem cewke ale to nie pomogło na sprawnej cewce i na tej zakupionej po zbadaniu miernikiem miedzy + i - wyszlo po 9 Ohm. Czy to źle?
Ten drugi pomiar mi nie wychodzi,miernik nie pokazuje żadnych wartości.