Wprawdzie jutro wyjeżdżam, ale może uda mi się przed południem chwilę znaleźć i pogrzebać trochę przy Suzi. Spróbuję opuścić iglicę na 3 rowek, może nowe przewody jakimś cudem dają więcej paliwa i się mieszanka wzbogaciła?... a jak to nie pomoże, spróbuję podnieść na ostatni rowek. Jeśli ani to, ani ponowna synchronizacja nic nie da, będę musiał po powrocie sprawdzić pływaki i poszukać innych ewentualnych przyczyn. No a jak już na nic nie wpadnę, to po prostu na początku przyszłego sezonu pójdzie do jakiegoś zakładu na regulację i tyle
Z tym kolorem świecy to tak trochę się zdziwiłem, bo niedawno założyłem te Denso, stare NGK miały ładny kolorek kawowo-mleczny na całości, a tutaj na obwodzie jest czarna, ale z kolei elektroda jasna...
[ Dodano: Pią 30 Wrz, 2011 ]
No dobra, czas podzielić się ciekawym spostrzeżeniem. Otóż opuściłem iglice z 4 na 3 rowek, przejechałem się i... nie zauważyłem pogorszenia dziury w obrotach w okolicach 3-5 tys. Zakładałem, że jeśli miałem zbyt ubogą mieszankę, to jeszcze większe jej zubożenie spowoduje drastyczne zwiększenie zamulenia, ale tak się nie stało. Niestety, nie spowodowało to również całkowitego zniknięcia tej dziury... Jest praktycznie tak jak bym nic nie zmienił i tu właśnie zgłupiałem. Również mimo ponownej próby dosynchronizowania gaźników, nadal jakby odrobinę zbyt wolno schodzi z obrotów, ale i tak jest to najlepsze ustawienie z możliwych. Generalnie moto chodzi ładnie, równo, ale nadal jest jakby "niedosyt" po mocnym odkręceniu manetki.