gasnie na wolnych |
Autor |
Wiadomość |
jocker01 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 12 Lis, 2010 gasnie na wolnych
|
|
|
czesc, juz mijaja prawie dwa lata jazdy na moim gsie, dzialal bez zarzutu az do przedwczoraj zauwazylem ze niechce trzymac wolnych obrotow po rozgrzaniu. wydalo mi sie to dziwne i sadzilem ze to poprostu ze bylo zimno ale wczoraj znow podczas jazdy do pracy moto schodzilo z obotow na swiatlach i gasl jak odkrece manetke to jest ok. Pojaiwa sie pytanie czy to moze kranik, czy moze paliwo ( tankowalem tam gdzie zawsze) synchronizacja czy jakis syf w gaznikach i goganie jakiegos uszlachetniacza moze pomoc czy raczej zdjecie gaznikow i czyszczenie dysz? prosze poradzcie, jutro mam BIKESAFE w Londynie i niechce miec problemow z wolnymi obrotami podczas manewrowanie w korkach na oczach policji. Pozdrawiam Jocker01 |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 12 Lis, 2010
|
|
|
Ja szukałbym problemu właśnie w gaźnikach. Pewnie jakiś syf się dostał. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 12 Lis, 2010
|
|
|
Aku masz sprawne? sprawdz czy bez włączonych świateł też gaśnie na wolnych obrotach. |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 12 Lis, 2010
|
|
|
Podkręcenie śruby od wolnych obrotów nic nie daje? Kolor świec jaki? Spróbuj poruszać śrubą składu mieszanki na wolnych obrotach, ale potem wkręć ją tak jak była, a jak to nic nie da to odkręć o 1/8-1/4 obrotu. A jak masz czas to zdejmij gaźniki i je przeczyść. Za wolne obroty odpowiadają takie małe dziurki na dole kanału za przepustnicą, pierwsze 4 zasysają powietrze, piąta to wylot rozpylacza. Przedmuchaj je sprężonym powietrzem i powinno być dobrze. |
|
|
|
|
NEKRON [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Mar, 2014
|
|
|
GS 500 E 2000r, Witam mam ten sam problem, Motocykl odpala tylko na ssaniu wkręca się na nim do 5000 obrotów po wyłączeniu ssania spada z obrotów i gaśnie - chyba ze dodam szybko gaz i będę go trzymał ponad 3-4 tysiące to wtedy chodzi jeśli opadnie po niżej to zaraz się zatrzymuje, sprawdziłem akumulator cewki przewody sprężanie po 10 z każdej strony, gaźniki 4 razy czyściłem i powymieniałem wszystkie orgingi, świecę maja rożny kolor lewa ma brązy suchy a prawa czarny obojętnie czy śruba składu mieszanki jest na 2,5 czy na 3,5 obrotu testowałem i tak i tak sprawdziłem czy przewody są nie pozaginane, nie raz potrafi strzelić z gaźnika, nie wiem dlaczego kuleje na prawą stronę przy wolnych obrotach? wchodzi na obroty normalnie kreci sie do 11 tysięcy, objawy zaczęły się po tym jak ktoś odkręcił kranik i zostawił go w garażu na pól roku bo pływa, zawór od pływaków tez sprawdzałem i po zalaniu komory się zamykają i nie cieknie z gaźników brak mi już sił siedzę codziennie po 5 godzin z nim i nie mogę dojść, tak posiadam wiedze i potrzebne narzędzia od wakuometrów po mikrometr ale tu chyba potrzebna jest wiedza na temat tego motocykla i jego dziwnych animozji motto, przebieg 13 tysięcy i jest to faktyczny przebieg, aha i wiem od czego służy śruba wolnych obrotów, niestety to nie ustawienie wolnych obrotów, proszę o pomoc
[ Dodano: Pią 28 Mar, 2014 ]
dodam Jeszce ze jest to wersja zdławiona. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|