Wymiana napedu
Odpowiedz do tematu

:
gacek po części masz racje nie mówie ze nie. jak masz siły i umiejetności choc troche mechaniczne to warto samemu prubowac tylko ze sporo osób takich umiejetnosci nie ma i robi cos o czym nie ma zielonego pojecia. porobi spiepszy dokladnie i potem złomka oddaje do mechola.
a ten warsztat co opisywaleś nadaje sie na strone mistrzowie.org

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
Osobiście nie posiadam żadnych umiejętności ale mam czas i warunki a do tego waszą pomoc i pana "złota rączka", który może nie ma czasu ale posiada ogrom wiedzy i chęć pomocy (a do tego absolutnie wszystkie możliwe narzędzia jakie tylko człowiek był w stanie wymyślić).
Poza tym jest jedna rzecz, która bardzo mi pomogła - rozebrałem kiedyś całego GSa w drobny mak i dzięki temu wiele mi się rozjaśniło (później rozebrałem jeszcze kilka innych motocykli). W ten sposób można się nauczyć sporo na błędach bo nawet jeżeli coś zepsuję przy demontażu to najwyżej wywalę na złom.
Jednak branie się w ciemno za np gaźniki nie mając bladego pojęcia jak je nawet wyciągnąć z motocykla to jest głupota. Zgadzam się. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Też nie robię rzeczy ponad siły, chociaż gaźniki takie mi się wydawały a jak sytuacja mnie zmusiła jakoś je zmordowałem.

Ale nie o tym dyskusja.....


Ps. Muszę zaproponować w odpowiednim dziale regionalnym utworzenie tematu traktującego o konkretnych miejscach, w których nie warto zostawiać motocykla.

keise91
[Usunięty]
:
czy ktoś próbował sprowadzić sobie napęd z zagranicy? Taniej to wychodzi?

:
Hmm skąd takie przypuszczenia?
Obawiam się że nic na tym nie ugrasz, zestawy nie są wcale takie drogie bo jest tego sporo na rynku.

L
[Usunięty]
:
Dobra przyszla pora na mnie.. Czy taki zestaw http://netbiker.pl/produk...apedowy-unibear podejdzie do gsa z 92r? jest jakas roznica w napedzie miedzy przed i poliftowym? Z tego co widzialem to przednia zebatka u mnie miala 16 zebow i model 565 a tu jest 516 i 15 zebow. Akurat 15 zebow mi pasuje.. I jaki wziac xringowy czy oringowy? Bede to robil u siebie pod blokiem i chcialbym zapiac lancuch sam bez zdejmowania wahacza oczywiscie..

:
Wszystko jest na forum. Przy podanym przez Ciebie zestawie jest napisane że pasuje do gsa ale ty masz "92 więc zębatka przód powinna być bez kołnierza-cieńsza. Chyba wszyscy biorą x-ringi bo są lepiej uszczelnione. Reszta Ok. Niech ktoś mnie poprawi jak się myle.

EDIT: nie widziałem że kolega napisał to samo w dwóch tematach :zdziwko: , sory za zbedną odpowiedz.

:
Jaką wytrzymałość (w Niutonach) ma łańcuch did 520 vx-2 x-ring złoty- kolor chyba obojetny jest tutaj.
?

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
http://www.didchain.com/chainSpecs.html

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
: Nowy napędzik do Suzanny :)
I się doczekałem , przyszedł napędzik do suzanny ;) :)

pawulo40
:
A który to już zestaw u Ciebie Pawulon? Bo z tego co pamiętam to troche lat już gsa masz. Na ile km/czasu starcza Ci napęd?

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Będę wymieniał pierwszy raz :)

pawulo40
:
nie chciałeś 15 zębów z przodu ?

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
Ja również dałem na przód o ząb mniejszą zębatke

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
I jak wrażenia?

:
Szczerze ? Szalu nie ma, ale na krzyzowkach, swiatlach itp czuc roznice. W spalaniu nie zauwazylem roznicy. Ale ja nie jezdze szybciej niz 140-150 wiec 15 zebow bylo dobrym wyborem

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.