gacek po części masz racje nie mówie ze nie. jak masz siły i umiejetności choc troche mechaniczne to warto samemu prubowac tylko ze sporo osób takich umiejetnosci nie ma i robi cos o czym nie ma zielonego pojecia. porobi spiepszy dokladnie i potem złomka oddaje do mechola.
a ten warsztat co opisywaleś nadaje sie na strone mistrzowie.org
Odpowiedz do tematu
:
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
Osobiście nie posiadam żadnych umiejętności ale mam czas i warunki a do tego waszą pomoc i pana "złota rączka", który może nie ma czasu ale posiada ogrom wiedzy i chęć pomocy (a do tego absolutnie wszystkie możliwe narzędzia jakie tylko człowiek był w stanie wymyślić).
Poza tym jest jedna rzecz, która bardzo mi pomogła - rozebrałem kiedyś całego GSa w drobny mak i dzięki temu wiele mi się rozjaśniło (później rozebrałem jeszcze kilka innych motocykli). W ten sposób można się nauczyć sporo na błędach bo nawet jeżeli coś zepsuję przy demontażu to najwyżej wywalę na złom.
Jednak branie się w ciemno za np gaźniki nie mając bladego pojęcia jak je nawet wyciągnąć z motocykla to jest głupota. Zgadzam się. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Też nie robię rzeczy ponad siły, chociaż gaźniki takie mi się wydawały a jak sytuacja mnie zmusiła jakoś je zmordowałem.
Ale nie o tym dyskusja.....
Ps. Muszę zaproponować w odpowiednim dziale regionalnym utworzenie tematu traktującego o konkretnych miejscach, w których nie warto zostawiać motocykla.
Poza tym jest jedna rzecz, która bardzo mi pomogła - rozebrałem kiedyś całego GSa w drobny mak i dzięki temu wiele mi się rozjaśniło (później rozebrałem jeszcze kilka innych motocykli). W ten sposób można się nauczyć sporo na błędach bo nawet jeżeli coś zepsuję przy demontażu to najwyżej wywalę na złom.
Jednak branie się w ciemno za np gaźniki nie mając bladego pojęcia jak je nawet wyciągnąć z motocykla to jest głupota. Zgadzam się. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Też nie robię rzeczy ponad siły, chociaż gaźniki takie mi się wydawały a jak sytuacja mnie zmusiła jakoś je zmordowałem.
Ale nie o tym dyskusja.....
Ps. Muszę zaproponować w odpowiednim dziale regionalnym utworzenie tematu traktującego o konkretnych miejscach, w których nie warto zostawiać motocykla.
:
czy ktoś próbował sprowadzić sobie napęd z zagranicy? Taniej to wychodzi?
:
Hmm skąd takie przypuszczenia?
Obawiam się że nic na tym nie ugrasz, zestawy nie są wcale takie drogie bo jest tego sporo na rynku.
Obawiam się że nic na tym nie ugrasz, zestawy nie są wcale takie drogie bo jest tego sporo na rynku.
:
Dobra przyszla pora na mnie.. Czy taki zestaw http://netbiker.pl/produk...apedowy-unibear podejdzie do gsa z 92r? jest jakas roznica w napedzie miedzy przed i poliftowym? Z tego co widzialem to przednia zebatka u mnie miala 16 zebow i model 565 a tu jest 516 i 15 zebow. Akurat 15 zebow mi pasuje.. I jaki wziac xringowy czy oringowy? Bede to robil u siebie pod blokiem i chcialbym zapiac lancuch sam bez zdejmowania wahacza oczywiscie..
:
Wszystko jest na forum. Przy podanym przez Ciebie zestawie jest napisane że pasuje do gsa ale ty masz "92 więc zębatka przód powinna być bez kołnierza-cieńsza. Chyba wszyscy biorą x-ringi bo są lepiej uszczelnione. Reszta Ok. Niech ktoś mnie poprawi jak się myle.
EDIT: nie widziałem że kolega napisał to samo w dwóch tematach , sory za zbedną odpowiedz.
EDIT: nie widziałem że kolega napisał to samo w dwóch tematach , sory za zbedną odpowiedz.
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Jaką wytrzymałość (w Niutonach) ma łańcuch did 520 vx-2 x-ring złoty- kolor chyba obojetny jest tutaj.
?
?
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
: Nowy napędzik do Suzanny :)
I się doczekałem , przyszedł napędzik do suzanny
pawulo40
:
A który to już zestaw u Ciebie Pawulon? Bo z tego co pamiętam to troche lat już gsa masz. Na ile km/czasu starcza Ci napęd?
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Będę wymieniał pierwszy raz
pawulo40
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
nie chciałeś 15 zębów z przodu ?
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Ja również dałem na przód o ząb mniejszą zębatke
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
I jak wrażenia?
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Odpowiedz do tematu
Szczerze ? Szalu nie ma, ale na krzyzowkach, swiatlach itp czuc roznice. W spalaniu nie zauwazylem roznicy. Ale ja nie jezdze szybciej niz 140-150 wiec 15 zebow bylo dobrym wyborem
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"