Wymiana napedu
Odpowiedz do tematu

:
Panowie jest już temat o narzędziach warsztatowych, więc proponuję tam przenieść tą dyskusję bo zbytnio odbiegamy od tematu. ;)

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
affectpct
[Usunięty]
:
witam zebatki zalozone ale nie potrafie zalozyc tej spinki a raczejtego co jest pod spinka trzeba w to mlotkikem uderzyc czy jak?

:
Ja nabiłem lekko młotkiem przez śrubokręt jeżeli masz na myśli tą zapinkę od łańcucha. Zwróć uwagę tylko w jakim kierunku jest zapinka bo to ma znaczenie.

affectpct
[Usunięty]
:
mam na myśli to:


ten element który jest na górze z napisem did

ps mój łańcuch ma 112 ogniw nie jest za długi bo taki mi się wydaje?

:
Ale to jest zakuwka, a nie zapinka. Po założeniu na drugi elementy musisz zagnieść sworznie.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
affectpct
[Usunięty]
:
kurcze ja mam takie coś dokładnie:


mam tą bazę 4 o ringi ten zatrzask jakby i tą suwkę taką
przy czym nie wiem jak to wbić jedno w drugie? uderzyć młotkiem? to chyba nie bardzo bo będę bił po tych sworzniach a poza tym łańcuch jest luźny więc nie wiem czy do tego jest jakiś przyrząd potrzebny specjalny?

:
No to masz zapinkę :) Lekko puknij przez płaski śrubokręt i wejdzie ;)

Tylko sprawdź w która stronę zakładasz ta zapinkę bo to ma znaczenie.


Ostatnio zmieniony przez Machu Pią 08 Mar, 2013, w całości zmieniany 2 razy
:
affectpct, na tą część z bolcami zakładasz po X-ringu, następnie wkładasz na to końce łańcucha, teraz możesz je docisnąć do końca np. kombinekrami, dale kolejne X-Ringi, drugą blachę i na koniec wkładasz zapinkę w kierunku, w którym obraca się łańcuch (czyli jeśli byś miał zapinkę na górze wahacza, to zamknięta część zapinki w stronę silnika, a otwarta w stronę tyłu moto)

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
affectpct
[Usunięty]
:

daje 1
potem 2
potem łańcuch
potem 3
potem 4
i 5

tylko nie potrafie połączyć 1,2, łańcuch, 3 z 4
Trzeba to zacisnąć czy mocno uderzyć czy jeszcze inaczej?

:
Musisz ścisnąć zespół ogniwa łączącego tak aby rowki sworzni wystawały ponad płytkę. Dopiero wtedy przekładasz zapinkę przez sworzeń i dopychasz na drugi sworzeń (zatrzaskujesz). Otwarta strona zapinki ma być skierowana w stronę przeciwną do kierunku ruchu łańcucha, gdyż inaczej mogłaby zostać zsunięta podczas jazdy.

affectpct
[Usunięty]
:
a w jaki sposób to ścisnąć ma ktoś jakieś pomysły?

a co do tego że mój łańcuch ma 112 ogniw?

wygląda to nieciekawie ale jeszcze nie było to regulowane:
[img][/img]

:
affectpct napisał/a:

a co do tego że mój łańcuch ma 112 ogniw?


1 strona wstecz w tym temacie wyodrębniłem 3 wypowiedzi na ten temat.

affectpct
[Usunięty]
:
dobra sory za mały spam już chyba wiem jak to ugryźć poczytałem forum jeszcze

w jednym temacie wyczytałem że od 89 do 92 112 ogniw
a od 93 niby 110 ale nie ważne jutro zobaczę na czym stoję ;) dzięki wszystkim za pomoc

:
A żeby nie było problemów z odkręcaniem śrub zębatki to klucz dynamometryczny + klej na gwinty. Nie tylko porządny zestaw kluczy do odkręcania, ale też coś odpowiedniego do skręcania.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
spectraBlue
[Usunięty]
:
Potrzebuje pomocy w doborze napędu. Chciałbym się was zapytać, czy istnieje w internecie kalkulator napędu do gsa? Chciałbym złożyć napęd z jak największym momentem myślałem nad 15/41 ale nie wiem jaki łańcuch do tego dobrać 110 czy 112 pomóżcie ;C

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.