Gs do stuntu ?? |
Autor |
Wiadomość |
ghostrider [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Gru, 2008
|
|
|
Inaczej na oryginale, inaczej jak już wspomniana wcześniej zębatka jest większa, moto potrzebuje mniejszej mocy aby poderwać, wtedy podrywasz praktycznie moto "z miejsca"
Dla przykładu i zachęty :
http://pl.youtube.com/wat...feature=related |
|
|
|
|
-DK- [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
no ladnie wymiata, ja juz wiem chyba wszystko co mam zrobic po zakupie gs500, teraz czekam az wpadnie jakas tania sztuka w rączki, dzieki za info |
|
|
|
|
ghostrider [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
Daj znać jak już będziesz przy nim grzebał i jakie będą rezultaty
Skąd dokładnie jestes? |
|
|
|
|
-DK- [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
w tygodniu jestem w cerekwicy(30km od poznania) bo sie ucze, a w weekendy, zachodniopomorskie(120km od poznania) taka mala miejscowosc ze nawet nie bede pisal, jak cos znajde i kupie to napewno sie pochwale, pozdro |
|
|
|
|
ghostrider [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
A i jeszcze zapomniałem - warto wklepać bak, pod swoje pośladki |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
Jak dla mnie GS to kiepski wybór na motocykl do stuntu gdyż nie posiada chłodzenia cieczą która jak wiadomo zapewnia optymalną ochronę termiczną.
Dać się da jak widać na przykładzie chłopaków z forum ale silnikowi nie jest do śmiechu. |
|
|
|
|
TSK27 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
Leon84 napisał/a: | Jak dla mnie GS to kiepski wybór na motocykl do stuntu |
Dla mnie nawet bardzo kiepski wybór |
|
|
|
|
-DK- [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
a ja mysle ze po kilku przerobkach bedzie w sam raz, 170kg trzeba bedzie odchudzic i moto bedzie naprawde lekkie, no i w cenie GS nie ma nic lepszego co by sie nadawalo do przerobki |
|
|
|
|
onufry [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
panewki na wale starte... olej niby był tyle ze nie dochodził a zabawa nie tak że cały dzień na okrągło tylko od czasu do czasu, jak się droga pustą stała i lekkie od krzywienia na amortyzatorach jakie były następstwa? silnik do wymiany rury od przednich amorów do wymiany ustawienia wszystkie oryginalne. Racja że zmiana zębatki dużo da itd. ale jak dla mnie do takiej zabawy to już lepiej kros-ika jakiegoś kupić |
|
|
|
|
-DK- [Usunięty]
|
|
|
|
|
onufry [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
ja tylko bawiłem się tak dla lekkiej adrenaliny i dla ciekawości a motor mam do czystej turystyki i przyjemności jak bym chciał go do stunt-u tylko i wyłącznie to bym go oczywiście przerobił |
|
|
|
|
-DK- [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
prosty wniosek- nie stawiac GSa na kolo bez wczesniejszych przerobek |
|
|
|
|
Meteorczyk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
Też myślałem że GS będzie dobrym stunt dogiem i nie słuchałem nikogo kto mówił mi inaczej i widzę że z kolegą jest podobnie, ale próbuj. Z czasem jak będziesz nabierał wprawy i zaczniesz łapać o co w tym chodzi zaczniesz widzieć wady GSa jako maszynki do stuntu. Poprostu im więcej będziesz umiał tym bardziej beznadziejny będzie Ci się wydawał ten sprzęt. Ja naszczęście nie inwestowałem w stunt akcesoria bo wiedziałem, że i tak na GSie nie będe latał, dlatego też uważałem i uczyłem się powoli, bo upadek bez klatki to ładnych pare stówek w plecy. Wady GSa jeśli chodzi o stunt to:
-zbyt duża nadwaga w stosunku do mocy silnika (co ztego że się wsadzi dużą zębatkę jak biegi są za krótkie i nawet pożądnego seatstandera się nie zrobi bo bieg sie skończy w chwilę)
-W GSie nie wsadzi się przegrody w silnik, co za tym idzie, nawet z cofniętym smokiem jak polecisz dłużej niż 40sekunt to silnik szlak trafi.
-Za lekkie dupsko, zapomnij o wstawaniu do pionu siedząc na baku, chyba że masz opone 150/70 i jest super rozgrzana, a i asfalt też musi być szorstki. (zresztą nawet jak wstaniesz to zaraz spadniesz bo się bieg skończy...)
_Brak jakiejkolwiek chłodnicy (nie mówię o nowszych modelach), nawet przy temperaturze 15Stopni po 10min sprzęgło aż smierdzi i nie działa zbytnio.
-Za mało oleju w silniku, w połączeniu z brakiem chłodnicy=momentalne zagrzanie
Teraz troche o przeróbkach jeśli już się uprzesz to może Ci się przyda:
-Cofnąć SMOK silnika (jest mój opis na forum) (jak zrobisz sam to free)
-opona przód 120/70 tył 150/70 (używki z 80zl komplet)
-zębatka przód 15, 14 lub 13 zębów do wyboru (ok30-40zl)
-zębatka tył jak kto lubi 50-60zębów (tylko na zamówienie ok 200pln)
-HandBreake (pompa ok 200-350zl, przewód ok 150zl, trójnik chyba 300zl)
-stelaż 12Oclock (zrobisz sam to free, w zakłądzie ok 100-150 pewnie, żeby zamątować stelaż trzeba uciąć zadupek, albo zdjąć go, stelaż nawiercasz 3-4ema dziurami na śruby przez które będziesz przykręcał kamień czy inny specyfik cierny, nie myśl tylko, że stelaż pomoże Ci w razie jak będziessz leciał na plecy!!!! Nic bardziej mylnego!!! On jeszcze pomoże Ci się wywalić, także asekuracja z niego żadna)
-klatka na silnik (na zamówienie ok 400-500zl, jak zrobisz sam to zapłacisz tylko za materał, dobre są rury gazowe bo nie mają szwów, w żadnym wypadku wodne bo sie będą łąmać przy gięciu)
-Z wgniotką w baku można poczekać (poco niszczyć bak jak i tak stwierdzisz że GS sie nie nadaje do stuntu ) proponuję przykleić sobie na baku papier ścierny.
-Oleju do silnika 0,25 ponad stan, no i zrobić sobie zbiornik na olej, żeby z odmy nie wywalało do filtra powietrza.
-Prosta kierownica, jak masz turystyczna to masz fajnie, na typowiej Nakedowskiej to jedna wielka tragedia...
Chyba nie muszę pisać o dobrych klockach i płynie hamulcowym do wysokich temperatur. Gąbeczki na lagi też się przydają, bo uszczelniacze polecą szybko i olej będzie ściekał na tarcze hamulcową
Zapewniam Cie że f2 czy f3 bez owiewek kupisz taniej i to lepsze motory do tego. Jeszcze jedno zobacz sobie ceny silników do F2 a do GSa |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
Nie przepadam za stuntem ( zwłaszcza w wydaniu na drogach publicznych) ale czytając twojego posta widze,że masz do tego zdrowe podejście. Nie zachwalasz pod niebiosa GSa i potrafisz pokazać jego wady które w tej dziedzinie sportu można by powiedziec go dyskwalifikują. Niektórzy dali by się pociąć i szli by w zaparte zachwalając GSa jaki to on wspaniały jest i super nadający sie do stuntu.
Tak jak piszesz. CBR po kilku przeróbkach to konstrukcja o wiele bardziej odporna na takie wygłupy. |
|
|
|
|
TSK27 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Gru, 2008
|
|
|
Meteorczyk ładnie wszystko opisał - wniosek? GS do stutnu - odpada całkowicie chyba że po przeróbkach co i tak nie ma sensu. Po co kupować GSa pakować w niego przynajmniej kilka tysi jak i tak nic z tego nie bedzie, szkoda tego moto i kasy. Lepiej kupic na paczątek jakiegoś starego plastika. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|