WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Moto zaczelo wolno schodzic z obrotow...
Autor Wiadomość
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012   

jak obroty same wzrastają jakbyś sam otwierał przepustnice tzn że zasysa lewe powietrze, może ono być na króćcach ssących np. gumowy oring który parcieje od wysokiej temperatury między króćcami a głowicą

nie bierze się za regulacje gaźników jesli najpierw nie uszczelnisz wszystkiego
 
 
 
poldek171 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Lut 2012
Pochwał: 1
Posty: 259
Skąd: LUBLIN
Wysłany: Pon 26 Mar, 2012   

Ok. Najpierw zobacze co z tymi obrotami sie dzieje moze regulacja pomoże a jesli nie to wtedy bedzie trzeba zlecic to komus kto sie na tym zna bo ja wole rąk nie wkladac tam zeby czegos nie popsuc.
 
 
 
poldek171 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Lut 2012
Pochwał: 1
Posty: 259
Skąd: LUBLIN
Wysłany: Sro 28 Mar, 2012   

Witam. Jednak pomoglo lekkie przekręcenie śruby od obrotów i wszystko śmiga jak ta lala :) Narazie jest wszystko w porządku więc nie będę nic dalej psuł. Pozdro :)
 
 
 
crazy655
[Usunięty]

  Wysłany: Pon 30 Kwi, 2012   Nie schodzi z obrotów

Jako że jestem nowy na forum wypada się przywitać więc - siema ;P

Mam problem z moją ukochaną. Mianowicie zaczęło się od tego że zmieniłem łańcuch rozrządu, wszystko elegancko poskładane, po czym wykręciłem świece aby zobaczyć jaki mają kolor bo ostatnio przy regulacji zaworów podniosłem iglice o jeden ząbek. Świece się okazały praktycznie jakby to powiedział natanek "czarne jak piekło" więc iglice dałem znowu na środkowy rowek, złożyłem odpaliłem i zonk. Motor nie schodzi z 3 tyś obrotów, po czym zszedł i teraz świruje non stop. Na wolnych chodzi ale gdy dodam gazu i puszcze zatrzymuje się tak w okolicach 3-4 tysięcy i nie schodzi ;/ Linka gazu ani ssania się nie zacina, lewego powietrza nie łapie ściągałem króćce i jeszcze osadziłem na silikonie dla pewności, membranki w gaźnikach są całe, te małe oringi pod pokrywkami również są na miejscu korki tam gdzie podpina się wakuometr są. Gaźniki wyczyszczone i zsynchronizowane, poziom w komorach pływakowych dobry. Zmieniałem położenia iglic, śrub regulacyjnych (tych od dołu) i nic z tego. Po wykręceniu świeć świece są czarne czyli dostaje za dużo paliwa, motor podczas jazdy z trudem a czasami w ogóle nie przekracza 7-8 tyś obr. i v-max to 140. Może miał już ktoś z was podobny przypadek :) Może to być wina zużytych zaworków iglicowych? Chociaż samemu nie wydaje mi się gdyż przed zrobieniem rozrządu wszystko chodziło elegancko :zdegustowany: Jutro jadę po nowy filtr powietrza wszystkie o-ringi postaram się jeszcze coś podziałać, tylko nie wiem czy inwestować w te zaworki, przecież w moment nie powinno sie z nimi nic stać :kwasny: Proszę o pomoc bo aż mnie skręca, pogoda za oknem piękna a suzi nie chodzi :(
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Pon 30 Kwi, 2012   

crazy655, przeniosłem do tematu, który się identycznie nazywał, a tu znajdziesz spis treści, gdzie podobnych tematów jest koło dziesiątki, wystarczy poczytać -> http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=8400 . Znajdziesz w nich opis Breżniewa gdzie wyjaśnione jest, które elementy gaźnika odpowiadają za którą część obrotów oraz inne nurtujące Cię pytania
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
crazy655
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Maj, 2012   

Przetrzepałem te tematy i niestety nie znalazłem odpowiedzi co to może jeszcze być, bo wszystko co było wcześniej opisane już porobiłem ;/ Linki się nie zacinają, lewego nie łapie, gaźniki są po synchro czyszczeniu i regulacji, wszystkie oringi nowe, ssania się nie wypięły. Chciałem się dowiedzieć czy kupować nowe zaworki iglicowe czy to w nich może leżeć wina?
 
 
Plotuś
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Maj, 2012   

Mam podobny problem po wizycie u mechanika i czyszczeniu i regulacji gaźników. Co dziwne tylko na ciepłym silniki obroty zatrzymują się na 3K. Pojadę na poprawkę, to zobaczymy.
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Wto 29 Maj, 2012   

Plotuś napisał/a:
Co dziwne tylko na ciepłym silniki obroty zatrzymują się na 3K

Może to sugerować, że gaźniki były regulowane na zimnym silniku i teraz jak się dobrze rozgrzewa to wolne obroty są tak wysokie.

Na początek rozgrzej dobrze moto a potem tą plastikową śrubką na dole gaźników zmniejsz wolne obroty do prawidłowej wartości 1200rpm+/-100, być może rozwiąże to również dziwne zachowanie się w okolicach 7krpm o których pisałeś w innym temacie
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Plotuś
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Maj, 2012   

Wielkie dzięki studi za odpowiedź, masz browara na zlocie ode mnie ;)
 
 
jazzy39
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Maj, 2013   Obroty wolniej schodza jak zawsze

A więc miałem problem z moto, że po odpaleniu zaraz wchodził na wysokie obroty no i okazało się, że jakoś ta linka się zacięła choć gaz odbijał normalnie a teraz moto coś właśnie tak troszeczkę wolniej schodzi z obrotów jak zawsze tak jakby się wieszał ale to bardzo, bardzo minimalnie aczkolwiek jak na filmikach patrze to wydaję mi się, że szybciej im te obroty schodzą i dzisiaj byłem u mechanika i stwierdził, że miałem zbyt ubogą mieszankę i mi to zrobił i niby wszystko ładnie ale i tak mi się wydaję, że jednak wolniej schodzi. A jakieś 2tyg temu miałem robione gaźniki, synchro itp. więc nie wiem o co tutaj chodzi... Dzisiaj się postaram nagrać filmik jak te obroty schodza
 
 
maniekvr6
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Lip, 2013   pomocy! nierówna praca silnika

jak dotąd nie przywitałem się z forum, więc późno, ale jednak....Witam Wszystkich! Piszę, bo potrzebuje Waszej pomocy. zacznę od tego, że w ubiegłe wakacje stałem się właścicielem gs'a 92r. moje szczęście nie trwało długo, bo skończyło się, gdy sprzęt oddałem do synchronizacji i na ogólny przegląd. po miesiącu walki z "mechanikiem", który zrezygnował w trakcie pracy, gs'a przywiozłem w częściach samochodem i tak czekał na swój czas. spec twierdził, że zrobił gaźniki (niby są wyregulowane i synchronizowane, bo na czas regulacji pokleił kolektorki) ale są za to inne problemy. I tak, zimą rozprawiłem się z zerwanym gwintem półpanewki wałka rozrządu w głowicy i ssaniem lewego powietrza. i moje obecne rozterki: sprzęt odpala, przy rozgrzewaniu delikatnie strzela z tłumika, po rozgrzaniu nie pracuje równo, a po przegazowaniu dłużej niż powinien schodzi z obrotów i wydaje dźwięk (wydobywający się z pod baku i okolic pokrywy zaworowej) "metalicznego przedmuchu" i wibracji, tępego brzęczenia. w czym szukać winy? to dalej niewyregulowane gaźniki czy może rozrząd? z góry dzięki za pomoc
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Wto 30 Lip, 2013   

Klejone kolektory/króćce ssące..... :facepalm:
Najpierw wymień na nowe/używane sprawne króćce ssące, a później będziemy mogli odpowiednio wyregulować gaźniki. Jednym słowem wszystko raz jeszcze do ponownego prawidłowego skontrolowania/wymiany/wykonania regulacji, i silnik będzie pracował należycie.
Ostatnio zmieniony przez KATANA Wto 30 Lip, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maniekvr6
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Lip, 2013   

tak jak pisałem kolektory/króćce ssące siedzią już nowe i szczelne. teraz tylko jestem zaniepokojony tym dziwnym dźwiękiem podczas schodzenia z obrotów,coś w rodzaju echa (cieżkie do dźwięcznego opisania).
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Wto 30 Lip, 2013   

Jeśli masz możliwość to wrzuć filmik z tymi objawami. Być może są to dźwięki pochodzące z elementów/części silnika, lub gdzieś jest nieszczelność np. w układzie wydechowym, na łączeniu kolektory-głowica (wypalone uszczelki).
 
 
maniekvr6
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Lip, 2013   

w takim razie jutro zamieszczam wideomateriały ;) i będziemy się zastanawiać. dzięki za zainteresowanie problemem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.